albertina Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Jopie, de 40 voorbij? Hier de 50 al hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Goede morgen, en de grootste is vertrokken voor een week. Wel grappig om te zien hoe al die 10 jarigen daar uitgelaten stonden te juichen terwijl al die mama's bijna met zakdoeken en rode oogjes stonden toe te kijken. En die mama's maar zwaaien naar die vertrekkende trein... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 VM, dat herken ik zo, ook al is het al een poos geleden met mijn kids. Hij zal het vast naar de zin hebben, wel jammer van het slechte weer. Kan hij je bellen als het nodig is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Dar, goed je weer even te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Goedemorgen allen, de dag voelt lekker. Wel donker inderdaad en fris maar vol goede zin! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Nina, da's best lang, een hele week. En voor het eerst? Spannend hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Originally posted by: dwegbertVanochtend niet veel tijd, eerst naar het ziekenhuis met dochter voor een bronchioscopiequote> sterkte dwegbert,.. altijd rot dit soort dingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 een hele goedemorgen deze schone morgen,... wat nattig hier in Zeeland,.. maar ik ben fris en fruitig, dus dat mag de pret niet drukken Dag 6 breekt aan.. en t gaat lukken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 oh, vlaamsmeisje,.. inderdaad heeeeel herkenbaar,.. al zijn ze bij mij nu zo groot geworden dat 2 van de 3 een huis heben gekocht, en echt uitvliegen,... alles op zijn tijd,... sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Goede,orgen allen! prachtige volle maan gezien vannacht? nu ff bijlezen met een bakkie koffie, alvorens weer te mogen werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Goedemorgen iedereen, lekker uitgeslapen hier en klaar voor een drukke dag. Eerst nazixht bij tandarrts, dan daarna bij oogarts, vanmiddag klanten behelpen en vanavond vergadering hier in het gebouw van de eigenaars. Ben dus druk bezet en lust wel een bakkie koffie !! Hoop dat je rug zich setteld liefje anders eens een ostheopaat proberen ?? Heb daar zelf al veel aan gehad Hé, de niwi sé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 aha...den will oek se:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Originally posted by: AlbertRemmoGoede morgen allemaal,Ik meld me voor het dagpact omdat ik ook vandaag de eerste niet wil nemenIk doe met je mee ARDagpact maandag 12 septemberARGaby Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 goeiemorgen mensen ff bijlezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Originally posted by: toinegoedemogge,beetje warrig geslapen en heb totaal geen zin in vandaag, dus dat is duidelijk.fijne dag iedereen gewenst.niks te meldentoinequote> Toine ging jij niet trainen vandaag met iemand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Gaby, precies wat ik ook dacht toen ik Toine zijn wat trieste berichtje las. Dus Toine, was dat niet vandaag dan? Nog bedankt ook allemaal voor de lieve reacties. Doet dus idd. raar zo het idee dat zoon zoalng weg is. Maar de kleinste houdt me wel bezig. Lekker mama helemaal voor hem alleen deze week. Fijne dag nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 elk nadeel hep sijn foordeel Nina mijn dochter ook weg voor een weekje mag als mentor mee bij het brugklaskamp kleintjes worden groot he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Alive and kick'in niwi. Voor al diegene die het nodig hebben vandaag Voel me erg goed, het niet drinken zit daar voor erg veel tussen, de leuke muziek op de achtergrond radio ook. Lekkere reggea Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 ja klopt. vandaag iets later ga ik met iemand trainen om 11.00 uur ipv 9.00 uur beetje gerommeld, gegeten en gedouched en ben er klaar voor.... vanmorgen denk ik met verkeerde been uit bed gestapt, maar ben inmiddels wel wakker en ga er maar voor denk ik, laatste tijd kan ik me wat moeilijk opladen op de een of andere manier. vind het wel erg leuk om nou eens samen met iemand te trainen, zullen zien hoe het gaat fijne dag all toine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Zo, even tussen het aantrekken van de steunkousen door even zitten bijlezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
heleen Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Goedemogge Allen, Voel me niet zo erg happy. Het weekend weer enigzins ouderwets genomen. En nu moe dus. Vorige week 3 dagen niets en daar voelde ik me erg goed over. Maar als ik nu het overzicht in het schriftje zie..... brrrrrrrrrrrrrrrrr .... Ga nu voor een blanco week en a.s vrijdag hier hulp halen voor een blanco weekend. Ook fijn dat ik een maatje gevonden heb. Ga nu eerst aan het werk. Fijne en vooral goede dag allemaal hoor! Heleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Hai Heleen, Vervelend dat je je zo voelt begrijp ik dat je het weekend het niet droog hebt kunnen houden? wel fijn om te lezen dat je je afgelopen week bij die 3 dagen goed hebt gevoeld Ik zie dat je voor een blanco week wilt gaan misschien een idee om mee te doen met de weekpact? je kunt ook meedoen met het dagpact, die is vanmorgen hier op de draad ook geopend las ik En fijn dat je een maatje hebt gevonden!! Ik heb aan de mijne ook erg veel steun ( en gehad) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
heleen Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Ik doe mee ja, hoe werkt dat en waar staat dat? Of moet ik gewoon even zoeken binnen deze draad van vandaag? Heleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 De dagpact staat om 8.56 uur bij Gaby, als je op quote drukt kun je je naam eronder zetten houdt in dat je je vanavond hier komt droog melden de weekpact staat onder 'ditjes datjes' een paar regels onder de dag van vandaag ook daar kun je je op dezelfde manier opgeven je 'beloofd' elkaar eigenlijk om het droog te houden en elkaar te steunen maar soms gaat het ook wel eens bij iemand mis (ik nog niet zo lang geleden) het is vaak net even die stok achter de deur....voor mij dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden