bolletje Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Blondie het is te hopen dat er een andere diagnose gesteld wordt voor je lieverd. Iris, manisch depressief dat is nogal niet wat zeg. Heb je, nu je medicatie krijgt nog veel last van die stemmingen? Had je dat al voor je je kindje kreeg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Hannah, ik kan mij niet heugen dat ik mijn excuses aan jou heb aangeboden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Originally posted by: irisjeDankjewel Albertina.Sterkte Blondie, klinkt allemaal heftig. Ik loop zelf ook al lang bij de psy. Helaas onderzoek na onderzoek gehad. Nu is er sinds ongeveer een jaartje geleden uitgekomen dat ik manisch depressief ben. Moet nu vanaf vrijdag met een nieuw medicijn beginnen....pppff Weer die bijwerkingen.quote> heftig Irisje !!!Maar er is mee te leven, moet je maar denken, al zal het niet altijd even makkelijk afgaan.Hoop dat de medicatie wat balans gaat geven voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Bor, een mega dikke super knuffel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Zo, en nu die frituur aan hier. Woensdag patatdag BTW. Was er hier niet ooit wat geschreven over de 4 G's ? Gebeurtenis,Gedachte,Gevoel,Gedrag ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 En nu echt weg... Lees later nog wel bij... Zoef.................................................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 spike, ik heb iemand geschaad. Ik heb nu excuses gevraagd. En Toine, Ik probeer nu goed en straf in het leven te staan. Dank jullie voor de reacties. Tina, sorry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Borrie veel te laat lees ik jouw bericht. Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 ik zou me nog even melden op verzoek ik ga vast naar dromeland ik ben een beetje moe ........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 ga ervandoor, succes allemaal vanavond en maak er wat van! toineneman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irisje Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Hoi Bolletje, ik heb wel last van depressies gehad en deze heb ik al jaren. Sinds de kleine er is ben ik vrij stabiel door medicatie gelukkig. Twee keer in mijn leven opgenomen geweest, dat wel (voordat de kleine er was). Gaat ook helaas vaak samen, drank en geestelijke problemen. Ik gebruikte het ook als zelfmedicatie. Geen goed idee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irisje Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Ik ga ook even verder. Ik kom vanavond weer langs. Straks het gesprek met mijn man voeren over mijn keuze om te stoppen. Hij zal er blij mee zijn, maar geloven dat het me gaat lukken.... Fijne avond allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Tatum, ik vraag mij al de hele tijd iets af, heb je gedronken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Ik fietste vanochtend langs een bankje. Niets bijzonders natuurlijk. Maar op dat bankje heb ik 14 jaar geleden eens een ochtend wat liggen uitrusten. Ik was met een kater op weg naar mijn werk. Een uur heb ik daar denk ik gelegen, maar de kater ging niet over. Ik zat in twijfel. Verder of terug naar huis. Toch maar verder gefietst naar Rotjeknor. (En op de terugweg weer met een biertje in de hand naar huis gefietst. Nee, ik had geen probleem.) Elke keer als ik daar langs kom moet ik er weer aan denken. Niets meer aan te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Niet vandaag, Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irisje Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Krijg net een telefoontje. Man lief komt later....alweer. Boos aan de telefoon, want ik wilde juist mijn nieuws gaan vertellen. Het eerste wat er na de boosheid in mijn hoofd kwam was drank. Ik doe het niet hoor, maar ben het me even bewust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Heel veel suc6 met het gesprek vanavond Irisje. Ja en dat geloven komt wel weer, het is zo vaak geschaad bij onze partners. Maar als je doorzet, stel je hem en jezelf niet teleur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irisje Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Dankje Spike, dat is ook zo. Ik zal ook in moeilijke momenten me sterk moeten houden. Het wordt geen makkelijke weg. Ben jij gaan minderen of gestopt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Tatum, oké, ik dacht het even. Vandaar mijn vraag. Je hoeft mij je excuses niet aan te bieden, wat gebeurd is is gebeurd. Ik hoop alleen van harte dat je je niet zo verbittert voelt als je berichtjes doen overkomen. Ik weet het, alles gaat niet altijd even makkelijk, bij jou niet, bij mij niet en bij velen met ons. Probeer te kijken naar wat je wel hebt en niet naar wat je niet hebt. Wat een ander wel of niet heeft, kan of niet kan doet er niet zoveel toe,. Met spiegelen aan een ander heb ik in elk geval nog nooit iets bereikt. Het enige wat mij aan speigelen aan een ander heeft opgeleverd is stoppen met drinken. @letter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irisje Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 ja, ik heb hem inderdaad vaak teleurgesteld. Haha...ik ben gelijk niet zo boos meer dat hij te laat thuis komt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 ieder huisje heeft zijn kruisje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Iris, Het gaat er denk ik niet om dat hij wel of niet gelooft dat je nooit meer gaat drinken. Jij erkent een probleem te hebben. Dat is al een hele stap. En dat kenbaar maken naar een ander is ook een grote stap. Daar kan hij je in steunen. Goed dat je het er over gaat hebben. Zijn toch altijd lastige gesprekken vind ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irisje Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Hoi Jaap, ja dat klopt. Het is vooral lastig omdat ik ze al zo vaak heb gevoerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 14 jaar geleden, midden in de polder, was het nog wel toegestaan op bankjes te liggen. Gelukkig. Ik denk dat er nu nog steeds weinig politie komt. Die blijven toch nog altijd veilig in de stad. Eet smakelijk alvast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden