Lenie Geplaatst 15 september 2011 Rapport Share Geplaatst 15 september 2011 ben al klaar hoor Spike, was dan wel geen vis maar evengoed lekker. sjonge Bol...een enerverende dag dus...eet smakelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 september 2011 Rapport Share Geplaatst 15 september 2011 Zeker Leen, het is zo'n rommetje bij ons niet meer normaal. Maar goed we zien het wel. Jij ook smakelijk hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 september 2011 Rapport Share Geplaatst 15 september 2011 pfffff, wat ben ik blij dat die honden van mij niet op vuurwerk etc reageren.. er is hier een leukerd in de wijk bezig met mega bommen te afsteken. het denderd door de hele wijk heen. de honden van mijn buren blaffen en gillen al aan 1 stuk door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 september 2011 Rapport Share Geplaatst 15 september 2011 lekker toch?, voor jezelf? weet je wat mij opvalt?....mis Fleurtje?, of heb ik iets gemist? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 september 2011 Rapport Share Geplaatst 15 september 2011 ik ga even Masterchef kijken... even wat ideetjes opdoen....toedelssss. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 15 september 2011 Rapport Share Geplaatst 15 september 2011 Goedenavond, Als ik goed gelezen heb gaat het iedereen op het forum redelijk wel, dat doet me plezier. Ben net net thuis, fijn gewerkt, daarna naar Appie en naar mijn dochter. Had voor mijn kleinzoon een Blackberry met abonnement genomen. Heeft ie per ongeluk, zonder het te weten zelfs, een of andere sms dienst gedownload. Rekening over augustus 316 euro en de volgende ook zeker 300 euro. Heb zijn telefoon dus terug gezet naar fabrieksinstellingen en een prepaid sim kaartje voor hem genomen. Ja eigen schuld, wist eigenlijk wel dat je voor ventjes van 11 geen abonnement moet nemen. Maar was weer eigenwijs. Niet getreurd, er zijn erger dingen en we zijn lerend Voor mij nog dag 0 trouwens maar de voornemens zijn goed en worden sterker. Hasta luego (jawel, Spaanse les Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 september 2011 Rapport Share Geplaatst 15 september 2011 Teveel, daar hoef je geen 11 voor te zijn hoor. zelfs met 18 gaat het niet goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 15 september 2011 Rapport Share Geplaatst 15 september 2011 Ik weet Lenie, Die sites sturen bewust op een verkeerd antwoord aan, je denkt te weigeren en bent dan toch lid of abonnee of hoe ze het ook noemen geworden. Door schade en schande wordt men wijs... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 15 september 2011 Rapport Share Geplaatst 15 september 2011 Spike, Mijn Q, dat is mijn kleinzoon, dat is mijn alles. Hou net zo veel van de andere kleinkindjes hoor. Maar Q heeft de pech dat zijn ouders uit elkaar zijn en dat dat allemaal niet zo soepel loopt. Dan is Q ook nog eens een zachtaardig, lief en gevoelig mannetje... Dacht vroeger dat het flauwekul was, kleinkinderen en dat je daar gek op was. Maar godallemachtig wat hou ik van dat kereltje en zijn zusjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 september 2011 Rapport Share Geplaatst 15 september 2011 wat onwijs fijn om dat te horen Teveel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 15 september 2011 Rapport Share Geplaatst 15 september 2011 Vanavond ben ik alleen... Dat vind ik niet fijn. Mijn wederhelft houd daar meestal wel rekening mee, maar nu kon het niet anders. Dus het word al donker, en zit hier een beetje een bang vogeltje. :$ Sorry, moest ik even kwijt... Hoe is het met een ieder? Fleurie, waar zijt gij??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 september 2011 Rapport Share Geplaatst 15 september 2011 zo net m'n mams aan de foon gehad en een fijne vakantie gewenst...die gaat morgen voor 3 weken naar Italie. Madelief...lekker op de bank kruipen met een kop thee en relaxed tv kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 15 september 2011 Rapport Share Geplaatst 15 september 2011 Lenie, ik wou dat ik dat kon! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 september 2011 Rapport Share Geplaatst 15 september 2011 ai....zo erg? sorry.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 15 september 2011 Rapport Share Geplaatst 15 september 2011 Madelief, Waar ben je bang voor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 15 september 2011 Rapport Share Geplaatst 15 september 2011 Teveel: ik weet nog dat - toen dochter net geboren was - mijn moeder mij straal voorbij holde en riep "waar is ze, waar is ze!". Ze zag mij geheel niet meer staan. Ik ben benieuwd of ik later ook zo'n reaktie geef Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 september 2011 Rapport Share Geplaatst 15 september 2011 hoi hoi even inbreken; 28 days zo op RTL 8 een mooie film over alcohol en hoe je ervan af kunt komen:) wie van paarden houdt; kijken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 15 september 2011 Rapport Share Geplaatst 15 september 2011 Madelief je hoeft toch niet bang te zijn. Maak je je zorgen over je longen? Ik kan me voorstellen dat je daar bang voor bent. Voor alles wat nog gaat komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 15 september 2011 Rapport Share Geplaatst 15 september 2011 Originally posted by: TeveelMadelief,Waar ben je bang voor?quote> Om alleen te zijn in het donker.Dat heb ik al mijn hele leven.Komt bij dat ik erg afgelegen woon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 15 september 2011 Rapport Share Geplaatst 15 september 2011 Tatum, ik heb geen idee. Toen Q net geboren was, tja, eigenlijk niets, ik vind pas geboren kinderen niet mooi of lief. Ik vind het een hoopje iets dat nog wat moet worden. Ook mijn W had volgens mij minstens zoveel te doen met de moeder als met het (klein)kind. Weet nog dat mijn zoon geboren werd. Met de keizersnede maar na urenlang persen, de gynaecoloog was met een operatie bezig. W kreeg morfine en toen het dan uiteindelijk geboren is... Kwam de zuster naar me toe en zei: meneer K een prachtige zoon... Hij had een hele scheve kop van het persen en was zoals, volgens mij, alle pasgeboren kinderen spuuglelijk. Ik zei: als dat een mooie is wil ik wel eens een lelijke zien... Het mens dacht die vent spoort niet. Intussen is de lelijkerd uitgegroeid tot een fijne huisvader na een periode van ladykiller... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 15 september 2011 Rapport Share Geplaatst 15 september 2011 Bij mij riep ook iedereen in het ziekenhuis "wat een mooi kindje". Ze is in het ziekenhuis geboren, omdat ik een alleenstaande moeder ben. En voor het geval het fout mocht gaan ............ De rest kun je wel invullen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 15 september 2011 Rapport Share Geplaatst 15 september 2011 Madelief, Lastig, ik werk in ploegendienst en alleen daarom al zou mijn W niet op een afgelegen plaats willen wonen. Ik snap je dus wel, maar ja, daar schiet je niet veel mee op. Sterkte in elk geval en nuchter is het toch het minst beangstigend denk ik, Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 15 september 2011 Rapport Share Geplaatst 15 september 2011 Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 15 september 2011 Rapport Share Geplaatst 15 september 2011 Madelief, helpt het om elk half uur je hier te melden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 15 september 2011 Rapport Share Geplaatst 15 september 2011 Nog ff iedereen goede nacht wensen. 'T was een leuke, grappige productieve en ook nog steeds droge dag vandaag. Slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden