snoepje Geplaatst 15 september 2011 Rapport Share Geplaatst 15 september 2011 tina nog bedankt voor je steun gisteren je was ook de enigste wil niet zielig hier gaan zitten doen hoor maar maak de laatste tijd best wel zorgen om hoe ik me voel maar verwacht denk ik meer hier dan dat ik kan krijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 15 september 2011 Rapport Share Geplaatst 15 september 2011 Goedemorgen Jopie en Snoepje! En all laterkomers ook natuurlijk! Jopie, werkse hoor! Snoepje, ik ga teruglezen. Het is niet de bedoeling dat je niet gehoord word hier! Mijn excuus hiervoor. Hopelijk gaat het vandaag iets beter met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 september 2011 Rapport Share Geplaatst 15 september 2011 goede morgen allemaal. vandaag de schouders er weer onder en ertegenaan. zuipen heeft geen zin, het verandert niets. gewoon doorgaan en proberen van de dag te genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 september 2011 Rapport Share Geplaatst 15 september 2011 Goedemorgen, De zon piept al bijna weer naar binnen. Ik zal even koffie en thee maken. De asbakken zijn ook weer geleegd. Heerlijk dat ik geen bierflessen en wijnflessen naar de hal hoef te dragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 september 2011 Rapport Share Geplaatst 15 september 2011 snoepje succes vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 15 september 2011 Rapport Share Geplaatst 15 september 2011 goeiemorgen allemaal!! was eigenlijk veel te vroeg, mijn bedje was nog zo lekker. maar ja, als de kindjes wakker zijn, moet ik er ook wel uit. Voordeel: kunnen we extra lang van deze dag genieten. een hele fijne dag toegewensd voor iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 september 2011 Rapport Share Geplaatst 15 september 2011 Igor, jij ook. Vakantie toch? En iedereen een goede dag gewenst. Ik denk dat het een goede dag is om zonder alcohol op te eindigen zodat je vanavond met een goed gevoel kan zeggen. Het was weer een goede dag. Dat heb ik weer mooi gefikst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 15 september 2011 Rapport Share Geplaatst 15 september 2011 goedemorgen hondje uitgelaten en het is kooouuuuuud brrrrrrrrrr......... redelijk geslapen, weer van die zenuwbenen, blijf je schoppen en draaien, maar ja we hebben het weer overleefd en zijn redelijk fris en fruitig hmmmm jullie lekker geslapen? zo krantje lezen, wat rommelen en dan raad eens, jajaj, trainen en hardlopen. gaan jullie nog iets produktiefs doen? wordt vandaag nog een beetje mooi weer, dus nog even genieten. vanavond lekkere pasta maken, gisteren wat van de toko gehaald en was geen succes, al zat de rijst en kip bij mijn vader in zijn oren, die man geniet van alles wat eetbaar is..... nou gezien de koud, binnenkort maar weer wat vogelvoer halen, haat/liefde verhouding he met die druktemakers hi mijn broer vanmiddag belangrijke solli, heeft gelukkig al werk, maar ja ambitieus zijn kan nooit kwaad. wat is de beste tijd om een druif te snoeien? heb al gegoogeld maar krijg ik verschillende data toedeledoki toine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dwegbert Geplaatst 15 september 2011 Rapport Share Geplaatst 15 september 2011 Goedemorgen allemaal. vandaag de hele dag cursus, dus ik kan me lol weer op! succes en tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irisje Geplaatst 15 september 2011 Rapport Share Geplaatst 15 september 2011 Goedemorgen allemaal, Vandaag dag twee. Ik heb heerlijk geslapen en hoop dit positieve gevoel de hele dag vast te houden. Vandaag beetje in huis rommelen, straks eerst de kleine naar school brengen. Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 september 2011 Rapport Share Geplaatst 15 september 2011 yep jaap. ik heb heerlijk vakantie en ga er van genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 15 september 2011 Rapport Share Geplaatst 15 september 2011 Goedemorgen lieve mensen...hier zonnetje schijnt. Heerlijk geslapen, lekker gesport en klaar voor de dag. Ik wens jullie een hele fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 september 2011 Rapport Share Geplaatst 15 september 2011 goeie morgen lieve kanjers:sun: Toine ik deed het altijd in het najaar. Er kan niet zo heel veel verkeerd gaan hoor als je de druif nu snoeit. Borrie Werk ze weer Susanna. Igie lekker vakantie houden meis. Iris, lekker hé zonder kater wakker worden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irisje Geplaatst 15 september 2011 Rapport Share Geplaatst 15 september 2011 Jazeker Bolletje. Het is een goed gevoel. Heb alleen toch nog wat last van hoofdpijn, maar dat komt nu door de afbouw van mijn medicatie. Morgen beginnen aan mijn nieuwe medicatie. Geniet van het zonnetje allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 15 september 2011 Rapport Share Geplaatst 15 september 2011 Goeie Morge vandaag een dag om even stil te staan 3 maanden droog had er via het forum al naar toe geleeft maar ik heb 't maar mooi in de tas zitten fijne dag iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 september 2011 Rapport Share Geplaatst 15 september 2011 marQ gefeliciteerd. dat kan niemand je meer afpakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 september 2011 Rapport Share Geplaatst 15 september 2011 Iris weet je dat we een draadje hebben met "Wat zijn jouw negatieve ervaringen met alc."? Dat staat bij thema's. Misschien kun je daar iets schrijven. Mocht je dan een keer trek krijgen kun je daar altijd terug lezen wat jouw ervaringen zijn met alcohol. Misschien prettig voor je om daar iets te schrijven. Marq jongen, in een woord, geweldig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 15 september 2011 Rapport Share Geplaatst 15 september 2011 gefeliciteerd marc met drie maanden! wat is je planning voor de volgende drie? keep it up... toine:musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 september 2011 Rapport Share Geplaatst 15 september 2011 waar blijft yvonne trouwens??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 september 2011 Rapport Share Geplaatst 15 september 2011 Goeiemorgen mensen vandaag gaat ie voor de meesten van ons weer schijnen:rose: de noorderlingen moeten iets meer uit zichzelf halen vandaag wat zon/warmte betreft. MarQ: :light::clock::light::musicnote::light::clock::light: :light::clock::light::musicnote::light::clock::light::musicnote::light::clock::light: :light::clock::light::musicnote::light::clock::light::musicnote::light::clock::light: gefeliciteerd met de eerste 3 hele maanden en dat er nog vele mogen volgen waarin je ADB bent!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 15 september 2011 Rapport Share Geplaatst 15 september 2011 MarQ, GEFELICITEERD!!!! Dat is een bos waard! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 september 2011 Rapport Share Geplaatst 15 september 2011 die sippe sad- emo is er tussen geslopen, MarQ nou ja, voor de off-days die je ook hebt overwonnen in die tijd, dan maar horen er ook bij he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 15 september 2011 Rapport Share Geplaatst 15 september 2011 Hoi Jane, ik begrijp je berichtje niet zo goed. Wat is sippe? En nee ik ben niet blond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irisje Geplaatst 15 september 2011 Rapport Share Geplaatst 15 september 2011 MarQ, gefeliciteerd. Super joh, dat moet heerlijk voelen. Bolletje, daar heb ik gereageerd, gisteren al. Het is toch een topic van jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 september 2011 Rapport Share Geplaatst 15 september 2011 O Iris wat stom van mij. Had ik niet gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden