Spring naar bijdragen

Vrijdag 16 september 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

Hoi Lilly,

Goede bezig, stap voor stap he!

Eerste weken gaat vaak goed met niet drinken,

maar na een aantal weken is de nieuwigheid er zeg

maar af en dan moet je alert en consequent zijn,

maar je bent op weg dat is het belangrijkste!

Zit nu in maandje acht ofzo van droog staan en

gaat goed, maar heb ook mijn "zwarte dagen"

en denk dan, wat zou het mij ook allemaal jeuken,

ga gewoon weer rustig wat drinken.

Tot op heden gelukt om dat niet te doen.

Je hebt je keuken gewit, moet nog steeds mijn

kamer witten, alles staat klaar, maar kan mij

er niet toe zetten.

Ga morgen maar beginnen denk ik, want

uitstel is afstel dat is bij mij wel gebleken.

Nou ga zo trainen en eerst nog wat rommelen.

Iedereen fijne dag gewenst en maak er wat van.

Groeten toine neman:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 235
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen Frummers,

heb het gister droog gehouden, maar mijn laptop startte niet op????

dus dagje geen internet, voordeel; hele huiskamer, schoongemaakt incl. ramen :) , kijken of ik vanavond de keuken kan doen, is wel eens nodig en dan zo het hele huis doorwerken van het weekend. Is het plan, want ik heb dorst :angry: ik wou eigenlijk gister al mijn cursus afzeggen, om te gaan drinken, niet gedaan, en ik heb ook net mijn refu genomen, dus ik ga niet drinken. Vandaag is het een week dat ik weer droog sta, maar ook een week dat ik N niet heb gezien, mis hem toch ook wel...

maar goed, positief blijven, mijn huis is er erg aan toe, dus ik zie echt resultaat :D nu ff bijlezen, jullie een fijne dag wensen, en dan werken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed joh Lilly, dag 10 alweer.

Ik ben ook super trots op mezelf, het gaat erg goed. Ik verzorg me nu ook beter. Innerlijk en uiterlijk.

Gaby, moeilijk joh, vaak langs komen hier. Je dorst gaat vanzelf weer weg. Stap voor stap, doe ik ook, maar het is moeilijk. Gisteren niet en dat is iets om trots op te zijn. Succes met het doorwerken van je huis dit weekend.

Ik ga zo ook weer even opruimen en schoonmaken. Vanmiddag heeft mijn zoon een speelafspraakje en gaan wij moeders aan de koffie. Ik heb eens gek gedaan en heb ook een appeltaartje gehaald.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: borretje
Dagpact;

Jaap
Iris
Bor

Ik sluit maar gewoon aan in de rij.
Vanmiddag kom ik m"n trigger nr 1 tegen namelijk:angry:quote>


Ik doe ook mee , was matig deze week, daggie niet is nu verplicht ):
Bor, ben mijn triggertjes nog aan het uit/opzoeken.

Allen fijne dag, groetjes van Heleen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ziet mijn oog :D

er is een dagpact, just what i needed!!!! B)

Dagpact;

Jaap

Iris

Bor

Jap

igor

Susana

Shahire

Lilly

Gaby

Heleen

Bol

en idd Lilly, als ik anderen hier zie poetsen ben ik weleens jaloers, woon alleen, dus heb nogal eens de neiging de boel de boel te laten, zo van ''waar zou ik het voor doen'' en dan heb ik nog 2 katten (lees O V E R A L haren) ,maar ik ga me er nu gewoon toe aanzetten, resultaat opgeruimd ,schoon huis, en toch afleiding, en hopen dat het ooit eens mijn hobby wordt ;)

*aanpassing Bol doet ook mee :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Bolletje...heerlijl, lekker uitslapen. Dat doe ik morgen, verheug me er nu al op.

Fijn weekend JannekeW!

Ik heb zaterdag mijn verjaardagsfeestje, dubbel gevoel. Ik kan het wel, maar ik haal geen drank in huis, wel wat biertjes heb ik staan, maar dan is het klaar. Ga het mezelf niet onnodig moeilijk maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel goed Borrie, alles uitsluiten nu. Maar dat je je gestresst voelt begrijp ik heel goed, het is ook niet niets waar je nu allemaal doorheen moet. Ik blijf hopen dat het niet allemaal voor niets is en je over niet al te lange tijd, toch ook de vruchten mag plukken van al je werk. Dan weet je het waarvoor je het allemaal gedaan hebt:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bor, het heeft niets met zwakte te maken. Af en toe heeft je hoofd gewoon wat rust nodig

om de zaken die je moet doen goed te kunnen doen. Wat voor een nut heeft het als je je jezelf voorbij loopt en de fout weer in gaat. Door jarenlang gebruik van alcohol heb je psychisch veel schade op gelopen. Dingen die vroeger vanzelfsprekend waren zijn dat nu niet meer. Vroeger kon ik de hele wereld aan maar door alle teleurstellingen in mijzelf ben ik onzeker geworden. Heeft veel tijd nodig om te herstellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Borretje,

Waarom ben je zo hard voor jezelf?

jij maakt je keuzes om je trigger te vermijden.

Daarmee heb je het heft in eigen hand genomen.

Zelfkennis is een mooi iets toch..?

vervolgens doe je er daadwerkelijk iets mee...

dat vind ik buitengewoon positief.

en als je je beter voelt, sterker bent, dan kan je de triggers wellicht beter facen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...