heleen Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Originally posted by: willHa, American Beauty ooit gezien ?. Trekt daar wel een beetje op, hoop alleen op een ander einde voor mij Dag Heleen, ken je nog niet, mar zeer aangenaam quote> Van hetzelfde Will ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
heleen Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Ah , Peter Gabriel....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Tien!: Soothe: keep in touch. Madelief: Loslaten is zo moeilijk, maar ook zo belangrijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Pb Primula. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Moet gaan uitrukken, tot strakjes misschien ?? Latersss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Ik kom alleen even welterusten zeggen, was toch ingelogd geen weekend zoals ik me echt had voorgesteld maar wel droog gehouden maar met boek vroeg erin kruipen....kan het niet alsnog mis gaan fijne avond nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Wijfie, Beter laat dan nooit. Ook van mij van harte gefeliciteerd. Ik hoop dat je een gezellige dag hebt gehad. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Fleur, Waarom was het vandaag een riskante dag voor je? Is het goed gegaan? Ik hoop het. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 weltrusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Ook ik ga zo afsluiten. Nog even wat lezen van mijn dochter, ze schrijft in een zeer populair tijdschrift. Als moeder ben je dan wel verplicht om alles te lezen van haar he? Geintje, ik lees het met plezier hoor! Ben trots op haar! Tot morgen en slaap lekker Frummels!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Lieve Rekel met mij gaat het uitstekend hoor, maar jij hebt weer hard gewerkt hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Ik ga ook afsluiten. Slaap lekker voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Hi Fleur, Zes en een halve maand zonder drank! Niet één kus, maar twee!:sun: Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Ik meld me droog af voor vanavond (week 7:) ) Truste allemaal Niets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Ik ga ook afsluiten kanjers. Het is weer veel te laat geworden maar het was wel fijn:) Slaap lekker allemaal. voor Snoepie en Borrie een extra nacht:sun: Tot morgen:lips:. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Zo hee wat een lange zondagsdraad en fijn om te lezen. Prima, goeie prioriteiten en ik gun je zo'n rust daarvoor en daarna dan hoef je je nergens zorgen over te maken w.b. de drank vertrouw maar op jezelf doe ik ook bij jou:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Hier ook droog te bed, ondanks verwoedde pogingen mij met liefde te verdrinken zeg maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Lieve Spike, Ik las dat je het heel moeilijk hebt. Rot joh. Veel sterkte en net als de overige forumleden"zeg ik dat ik voor je klaarsta. We kunnen alleen je directe familie en vrienden niet vervangen. Op zondag zijn natuurlijk veel mensen de hort op, maar daar heb jÃj niets aan. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Voor moedige Spike: Voor Jane4: Dank! je reactie doet me goed! Lieve luitjes: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Jan, wat een "luxeprobleem" zeg, en nou niet in bed plassen he ook weer droog uit bed:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Praktische vraag: Heb een onmogelijk wachtwoord gekregen. Dit moet ik steeds gebruiken met inloggen. Weet iemand hoe ik dit kan veranderen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 via profiel rechtsboven Prima. slaap lekker allen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Originally posted by: jane4Jan, wat een "luxeprobleem" zeg,en nou niet in bed plassen heook weer droog uit bed:Dquote> Haha leuk, nee doe ik nie (denk ik)weltrusten allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Welterusten iedereen, ik ga ook even plat, er is ruimte voor een powernap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Hallo Primula, Dat zijn grote veranderingen die je voor de boeg hebt. Ik word ook 65, maar zit allang thuis, in de WAO. Mijn man is nu met pensioen gegaan. Ook dat is een grote verandering in ons dagelijks leven. Heb je hobby's Primulaatje? Je zult zien dat er weer een nieuw ritme ontstaat en het is heel fijn om niet steeds iets te moeten. Ik wens je veel succes in de nabije toekomst. Je zult zien dat het heel plezierig kan zijn. Veel liefs, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden