witte Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Nah, lekker dan Soothe, daar gaat mn beeldvorming van jou. Hup, pats, boem in 1 keer naar de gallemiezen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Originally posted by: Hannah1"t is feest tralala't is feest tralalaons liedje klinkt zo blij jajaquote> Ja hoor nou weten we het wel hoor hé? Raldedaldedal.Iedereen hartstikke bedankt voor de verjaardagswensen. Goh zeg ik heb het gevoel dat ik in een hele nieuwe huiskamer terecht ben gekomen. Nou ja het meubilair was ook uit het jaar pruim. Niet tan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Hannah hoe is het met je doggie? Ze zou gisteren toch geholpen worden? alles goed gegaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Hahaha Hannah. Dadelijk is het een geincarneerde lama die terug gekomen is als hond. Zou zo maar kunnen. Ja dat overgeven hoor je vaker. Die narcose is rotspul maar het is nodig. Ach morgen zal ze wel weer stukke beter zijn. T'zijn sterke honden hoor dat ras. Je zal ze zeker wel een dikke knuffel gegeven hebben maar doe d'r van mij ook maar eentje. Kan ze goed gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 En jij ook bedankt Hannah Nu heb ik die stomme onliner in mn hoofd Hij heb alleen geen rooie heb alleen geen rooie heb alleen geen rooie cent:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Bollie, ik kom een kopje koffie halen met een gebakje. Mag jij ook een gebakje uitkiezen die over is van de verjaardag van dochter gisteren. En natuurlijk heb ik een hele mooie slinger meegebracht. :moon: GEFELICITEERD BOLLETJE BOLLETJE GEFELICITEERD :moon: aangepast: slinger kan nog mooier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Hey hey Tatum, ook voor je dochter een dik pak hé {{{}}} Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Bedankt Will, ze is gisteren 16 geworden. Toch een behoorlijke mijlpaal ook al veranderd er niet echt iets Gaat het al wat beter met je ogen of heb je nog veel last? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Nog veel last, tandvlees ook. Hoop dat de AB aanslaat 16 ? Goh, waar is de tijd, is idd een flinke mijlpaal. Meisje begint vrouw te worden enzo .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Over dat meisje begint vrouw te worden ............ euhhh dat is al een tijdje gaande. Ze heeft voldoende interesse in de jongens en hun in haar. Gelukkig staan de jongetjes niet met ronkende brommertjes voor de deur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Zo. Dat was some good food Wat een zwoele avond nog We stonden hier net een egel te volgen in de tuin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Nou dat klinkt niet verkeerd Tatum een gebakkie. Dat wil de Bol wel. Mmmm. Jij ook nog gefeliciteerd met je dochter hé meid. Ik kon net ineens niet meer reageren. Wat een gedoe zeg. Ik had mezelf buiten spel gezet. WahejegegetenMarjo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Namens Primula, Bol, van harte gefeliciteerd. Allen, zij heeft technische problemen, zowel met haar computer als met het inloggen op ADB. Allemaal de groetjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Tina, ze is niet de eerste en zal ook vast niet de laatste zijn vermoed ik Ogen tranen iets te hard naar m'n goesting, ik ga de binnenkant van mijn schelen wat bewonderen, nighty night iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Trusten Rekel en slaap lekker hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Bolletje, gefeliciteerd met je verjaardag! Ik kwam even het vernieuwde forum bekijken, en zag je naam staan. Leuk hè, al die feestelijke kleurtjes op je verjaardag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Ben er ook nog eens :$( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Ben er ook nog eens. Remember smid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Heee smid, Jij weer hier, wat goed! Waar was je al die tijd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Misschien ontgaat me nog iets, maar ik mis de "naar boven" knop. Niet handig, al dat scrollen. En ik mis "vernieuwen". Tot ziens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Ik ben redelijk braaf geweest, maar weet dat ik er toch maar best afblijf voor de rest van mijn dagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Anna, naar boven en naar beneden, is naar eerste en laatste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 eerste bericht laatste bericht dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Smid, ik ken je wel. Hoi Smid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Ha, ik heb het door. Wat een oen hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden