An Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Bolletje, oh ja daar ga je vandaag naar toe. Ben ook benieuwd! Zo ik spring ook onder de douche en dan tot straks maar weer. Genieten van de zon van daag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Ook aan alle laterkomers, (lees; langslapers) een goedemorgen! Zo ik heb al liggen weken in mn badje, nu even de tuinman een bakje koffie geven. Die was hier al om 7.15!!! Tot later!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Bol, wat is dier en thuis??? een soortement van huishoudbeurs voor huisdieren?? kon het zo snel niet vinden op het internet dus :$ Har, lees net jullie nieuwe twee-maanden-pact- met-zun-drieen... gaat goed komen dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Goedemorgen allemaal, Hierbij het zondagochtendconcert. Beethoven - Violin Concerto in D Major Op. 61 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Nee Vonneke dat is een soort opvang voor dieren. die mogen daar blijven tot ze dood gaan dus hoeven daar niet weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Originally posted by: YvonneBol, wat is dier en thuis??? een soortement van huishoudbeurs voor huisdieren?? kon het zo snel niet vinden op het internet dus :$Hahahaha, dat dacht ik dus ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Tien het zijn meestal hele oude gehandicapte dieren die mensen dumpen. Zielig maar waar. En daar hebben ze een heel goed leven. Dat heb ik tenminste gehoord. Misschien dat ik daar ook wat ga zitten naaien om kussens en hangmatjes te maken. Zou wel leuk zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Originally posted by: bolletjeNee Vonneke dat is een soort opvang voor dieren. die mogen daar blijven tot ze dood gaan dus hoeven daar niet weg.quote> Oeps, das heel wat anders dus. Bedoeld dus voor dieren die hun eigen stekkie zijn kwijtgeraakt en door hun leeftijd of daaraan gerelateerde kwaaltjes niet meer herplaatsbaar zijn. Wat een mooi iets is dat dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Ja dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Ongelooflijk trouwens dat je je huisdier dumpt als het oud is en extra zorg nodig heeft. Kan ik met de beste wil van de wereld niets van begrijpen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Geen gewone huisdieren dus over het algemeen? Maar voornamelijk dieren zoals jij omschreef dus. Dan is het een heel mooi iets, en neem ik mijn woorden terug. (Uhm... dat worden dus wel heel grote kussentjes en hangmatten die Bol dan gaat naaien met al die paarden ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Hannah Ik zal vandaag eens vragen hoe dat zit. Had toen begrepen dat er niets voor die dieren betaald wordt, maar gewoon dat ze gedumpt zijn. Ik geloof dat ze daar gesubsidieerd worden door de gemeente. Ben weg lieve kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irisje Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Goedemorgen allemaal, Vandaag een lekker rustig dagje. Lekker fris wakker geworden. Geniet van het zonnetje, ga ik ook doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Gooeeedemorgen allemaal! Woman.....wat een nieuws! Wens je alle sterkte toe de komende tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Wat heerlijk zeg,wakker worden met het zonnetje dat schijnt En.....vrije dag vandaag en dat gebeurt niet vaak op zondag dus ik heb geluk! Lekker naar buiten dus vandaag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 morge , lekker een chill weekend en voel me wel goed nu... ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Goedemorgen, Marc weer terug, zet hem op. Harry ook. En Toine ook Even mannen onder elkaar he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Nou dan Marq ook even een schouderklop geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Hee hee Jaap, vlak ons vrouwen niet zomaar ff uit he! Daar krijg je problemen mee hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Morgu Marq, Yaja en Iris.... Mooi weer inderdaad he? Ik had naar de sportschool zullen gaan , maar heb besloten mijn calorietjes te gaan verbranden in de tuin, daar mag ook nog wel het een en ander gaan gebeuren... En daar ga ik NU mee beginnen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 En dus ook voor Jaap een goedemorgen ook al kijkt hij over de dames heen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Gisteren feestje gehad. Veel drank, cocaine werd genuttigt. Maar ik had mijn vriend Refusal in het bloed en zit dus nu fris en fruitig te typen. Op sommige momenten was het wel gezellig, ook al zat de trek op de ondergrond te zeuren. Maar goed, het was ook wel leerzaam om te zien wat de alcohol met iemands emotie's doet. Emotie's worden flink uitvergroot. Kreeg trouwens wel complimenten voor het niet drinken. Maar zonder Refu was ik voor de bijl gegaan. Was gister op sommige momenten echt pistof op mezelf omdat ik Refu geslikt had. Maar nu; zo blij:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Ik voel ook met jullie mee hoor. Wees maar niet bang. Maar toch zie je vaak mannen en vrouwen in groepen zich scheiden. Tenminste dat viel me gisteren weer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Ik laat de sportschol ook ff voor wat het is hor Yvonne! Lekker van het weer genieten,eerst het tuintje aanpakken en dan met de hond het strand op!! Nice!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Goedemorgen op deze SeptembeRRRRRRRRRRRRRRRR zondag Hee! Een "R" in de maand Het duurde even maar geslapen als een os Woman hoop dat je ook wat heb kunnen rusten Jopie Mâl wief! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden