Jaap Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Goedmorgen, Ontbijt staat klaar, ik moet er zo vandoor. Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Goedemorgen Jaap en werk ze... denk dat je al weg bent. Lekker, ontbijtje dat klaar staat. Eerst maar eens een bakje koffie en dan kan de nieuwe week weer beginnen. Gek, tis nog pikkedonker nu buiten. Was nog maar een paar weken geleden heel anders. Toen zat ik er ook verschrikkelijk tegenop te kijken dat we die donkere periode weer in zouden gaan: Met donker van huis gaan en met donker weer terugkomen. Nu is het nog wel licht als ik thuis kom... maar de ochtenden zijn toch al aardig die kant op aan het gaan. En eigenlijk vind ik het wel meevallen, het heeft ook wel weer iets. Ik hoop dat Woman goed heeft kunnen slapen. Heb heel veel bewondering voor de manier waarop je er in deze moeilijke dagen mee omgaat. En ik hoop dat je toch ook in contact kunt komen met de familie van je vriend... Zo, en nu eerst die koffie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Goedemorgen Jaap en Von en alle andere laterkomers! Zo eerst maar een bakkie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Morgu dames. Voor mij al weer tijd om de douche op te gaan zoeken. Jaap had een lekker bakje gezet, dus geniet ervan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 goeienmorgen alle zie dat yvonne klaar is,dus dan duik ik gauw die douche maar in igor heb je nog vakantie?????? woman veel sterkte en kracht:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Originally posted by: borretjeIk had me nog niet afgemeld voor het weekendpact.Bij deze meld ik me droog af.quote> Super Bor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Zo, ik duik mijn badje in. Katjes zijn gevoerd, nu ik nog! Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Goedemorgen allemaal, Hiermee meld ik me ook droog af voor het weekendpact. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 mogge, ben zoooo ziek, zo verkouden en hoest mijn longen eruit, koortsig pfffffffffffffff iemand iets opbeurends te vertellen? ga even een dik touw zoeken en een hoge boom gedag toine:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Marc, ook voor jou een dikke pluim!!! Toine, doe effe gewoon!!! Je gaat nu thee en honing maken!!! Hupsakee! En straks misschien even de huisarts bellen? Dat is wel iets makkelijker dan wat jij in het koppie hebt nu! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Goeie Morge allemaal begin van een nieuwe week.......geen bijzonderheden deze week fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Goedemorgen, weinig bijzonders te melden, behalve dan dat de griep weer terug is. Snotteren hoesten en nog meer van dat soort geklaag. Helaas, geen kans om uit te zieken, ik moet werken. Maak er allemaal een droge dag van en laat de 1e staan. Dat ga ik ook doen. @woord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 aanpassen? bor waaraan? begrijp het niet?:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 joehoe, een hele goeie morgen lieve kanjers. Een nieuwe week dus nieuwe kansen hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Goedemorgen allemaal, zit mij ook nog niet mee met mijn bijholten. Kan nauwelijks de fut vinden om achter de p.c. te gaan zitten. Bor zie dat je ook al weer op bent nog iets bijzonders vandaag op het programma? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Ook goedemorgen Bolliewollie:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Borrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 goede morgen allemaal, Bor en Marc :present: :present: ik zag dat Bol een weekpact is gestart daar ga ik me zo ook even aanmelden. Albertine: ben jij in de buurt van Toine geweest ofzo? Sterkte allebei met het verkouden zijn. Ik ga eerst ff koffie zetten. Heb maar kort geslapen vannacht, zou dat toch die thee zijn geweest Rapi? Kon slecht in slaap komen en was al weer vroeg wakker. Maar wel met een steengoed gevoel. Ik ga ervoor... Heb vanmorgen met de hand op mijn hartchakra met mijn hogere ik afgesproken dat de band tussen mij en de alcohol is doorgesneden!!! Later meisjes en jongens :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Moggel Lucie. Ja dat slapen is niet makkelijk als je net gestopt bent, maar dat komt ook goed hoor. Bij de een duurt het wat langer dan bij de andere maar we moeten ook weer opnieuw leren om toe te geven aan onze slaap. We hebben al zo lang geslapen op alc. Heel goed dat je mee doet aan het weekpact. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Originally posted by: toineaanpassen? bor waaraan? begrijp het niet?:$quote> Lieve Toineman!!Je mag dit soort dingen niet schrijven hier!Dat word er bedoeld met aanpassen van je bericht met die Hoge.....je weet wel.Dan krijg je absoluut een terechtwijzing van Tactive.Dus....aanpassen lijkt me beter!Nogmaals, neem een thee met honing en bel je huisarts! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Misschien wil Toine een schommel maken, dat hoop ik dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 had in een eerder bericht omdat ik zo hondsverkouden ben, iets gezet over een boom en een touw. dit rare fenomeen noemen ze in mijn omgeving "humor of zelfspot" jaja er zitten rare mensen bij hoor! zal dit soort beeldspraken niet meer doen, fijne dag allemaal. zal mij wel lukken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Moggel Aich:sun: Goed geslapen wijfie? En jij Borrie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 goeiemorgen mensen:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden