Spring naar bijdragen

Woensdag 28 september


Mai

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 187
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik heb vandaag gehoord dat hij al heel lang een vriendin had.

Verder wil ik er niet meer over praten. Ik ben niet welkom op de funeral, en dat wil ik ook niet, daar heen. Ontrouw is voor mij hoogverraad.

Ik wordt dan heel koud en hard. Knietjes afvegen, weer opstaan en mn leven weer oppikken. geen traantje verdient hij meer, geen enkele smart uit mn hart.

Verder wil ik er niet meer over praten. Ik pik de draad van mn leven weer op en hij kan me verder gestolen worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Poeehhhhhhhhhh, ging ik gisteren even de hond uit laten in het park werd ik bijna ondersteboven gereden door twee scooter rijders.

Mag daar niet eens fietsen het is en wandelpad laat staan er met een scooter in noodvaart rond te rijden. Kreeg ik toch even een grote mond van die blaagies. Dat ik beter aan de kant kon gaan omdat ze me de volgende keer wel even ondersteboven zouden rijden.

Laat me niet zomaar zo iets zeggen dus riep of ze even terug wilden komen om ze even de waarheid te zeggen. En wat doen ze die lafaards. Rijden ze gauw verder na nog een keer nijdig naar me te kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lief Bolletje, lijkt me funest voor de natuur.

Het weer zie ik ook als onderdeel van machten die groter zijn dan ik, oftewel mijn Hogere Macht. Ik kan me maar beter neerleggen bij zoals het is - en er nu dus heerlijk van genieten - dan te gaan hopen dat het zo blijft en het nu aan me voorbij laten glippen. Alleen voor vandaag! Als ik me niet verheug op hoe het morgen volgens mij zou moeten zijn, kan ik niet teleurgesteld worden. Tomorrow is a mystery.

Sorry hoor, is geen afkraken van jouw erg goedbedoelde wens, maar je vraagt hoe wij (dus ook ikke) hierover denken.

Groetjes van den brompot. (die best plezier in het leven heeft, hoor)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...