Jan1000 Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Originally posted by: ZuskeWeekenpact:AichaJaapDwegbertZuskeJanDwegbert (en de anderen ook natuurlijk) veel sterkte met zo'n weekend vol leuke dingen waar normaal drank bij vloeit...quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 @Jaap jij weet de spanning erin te houden hoor @VM jij nu ook ziek. Dit forum is gewoon besmettelijk en dat komt door Toine!! @Dwegbert heel veel sterkte in dit weekend we gaan het gewoon allemaal redden. Ik doe ook mee aan het weekenpact: Aicha Jaap Dwegbert Luciene Is overigens het weekpact nu afgelopen? Zal wel nou ik heb het gehaald. @Bollie wanneer was het begonnen? Waar ben je eigenlijk. Volgens mij ben je er al even niet. Lief hè Spike zo'n klein poelekie. Geniet er maar lekker van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Weekenpact: Aicha Jaap Dwegbert Zuske Jan Luciene zo klopt tie weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Avond Ff binnenspringen Lekker weertje nog steeds Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Hoorde vandaag een goeike Kan het niet laten... Als je tot aan je nek in de *blieb* zit, laat je kop dan niet hangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Super Spike!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Die dubbels Ik word er mottig van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Fleur!! Heb je het nog meegekregen? Mijn post? Even teruglezen! Plus dat ik nu geen rijbewijs heb...pffffffffff Zuske, ik heb het eten al op hoor, niet teveel, maar het was lekker! Zo, ik ga heel lui voor de TV hangen vanavond. Er is wel wat te zien denk ik. Tot later Frummels!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Heb het al weggehaald. Wist niet dat dit ook illegaal was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Originally posted by: lucieneWeekendpact: Aicha Jaap Dwegbert Zuske Jan LucieneMarczo klopt tie weerquote> Er zijn nog genoeg plaatsen vrij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Zuske, ik heb het eten al op hoor, niet teveel, maar het was lekker!quote> Nu nog zien het binnen te houden met al die berichten van Fleur, Spike, Lenie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Originally posted by: Hannah1Das nou altijd zo hé.Altijd als ik alleen ben heb ik zin in ruzie.quote> Hannah, ik ook!....maar ik ben nu niet alleen, dus ik maak geen ruzie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Gewoon laten staan Nien, jij hebt geen ban. Ben blij wat te horen over Lenie wens haar sterkte en kracht. Liefs Aicha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Originally posted by: lucieneWeekenpact: Aicha Jaap Dwegbert Zuske Jan LucieneMarczo klopt tie weerquote> Aicha Jaap Dwegbert Zuske Jan LucieneMarcAnzo klopt tie nog beter aanpassing, nu nog beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Originally posted by: lucieneJeetje Zuske morgen heel veel sterkte toegewenst. Al 12 jaar.. Drinken je broer en schoonzus wel?quote> Dank je, Luciene! Ik had per ongeluk morgen geschreven, maar bedoel zondag. Dat komt doordat ik een weekje vrij heb en even dacht dat het zaterdag was. (Jippie! Een extra dag vrij dus!)Mijn schoonzus drinkt niet, mijn broer heeft hetzelfde soort drinkgedrag als ik, ongeveer. Ook hij heeft periodes dat hij stopt en dan drinkt hij weer. Hij doet het vooral 1 keer in de week, na zijn wekelijkse club-avond en dan véél teveel en véél te laat. En dan de volgende dag weer werken. Zóveel en zó laat doe/deed ik het meestal niet. Ook hij drinkt regelmatig zijn emoties weg. Vorige keer was mijn broer bierloos bij onze moeder. Deze keer ga ik het zijn. Morgen drink ik gewoon niet. Niet nodig, hoop ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Originally posted by: lucieneDank je An, ik heb de bemoediging opgevangen Man is al een uur thuis en ik liep onwennig om alles heen te draaien. We hebben het er nog wel even over gekregen hoe hij vorige week vrijdag op mijn plan om te stoppen reageerde. Ik zei dat er veel lieve mensen om mij heen stonden en dat hij niet bij dat clubje hoorde en alleen omdat hij zichzelf buiten die club had gezet. Hmmm daar moest hij even over nadenken. Hij heeft nog niet binnen in huis gedronken wel in de directiekeet. Hij is geen prater. Jammer toch hoor.Nog toevoeging: wel lief dat hij dus nog niet binnen heeft gedronken. Huisvriend komt het weekend niet.Luciene: hou vol. Die steun is er, zeker!Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 ik neem aan dat Hannah had gewaarschuwd? ik zou het weghalen Nien. ik was nog aan het bijlezen, sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Originally posted by: borretjeMisschien val ik tussen, misschien niet..Maar ik heb een flinke tegenslag, ik mag m'n zoon eens per 3 weken, 1 uur, onder begeleiding zien.Pfoeii, weeral..quote> He Bor!! dat is wel erg weinig!!Erg vind ik dit voor je!Waarom zo weinig? Hebben ze dat kunnen onderbouwen dan?Ik denk aan je, dit is zo moeilijk!Blijven schrijven hier he?Juist als je het moeilijk hebt zoals nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Oei Bor, dat valt tegen, dat je maar eens in de 3 weken je zoon mag zien. Over minder dan 3 maanden wordt het weer opnieuw bekeken, dus hou vol hoor! Veel liefs, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Borrie toch ik leef met je mee hoor. Terugkomen doet hij zeker wel, dat heb je goed gezien Goeienavond frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Goeie avond mensen. Zo ik ben al in bad geweest, ruik weer lekker na het zweten van vandaag en ga nu bankhangen. Morgenvroeg word ik weer gehaald. Het is morgen open dag en het 25 jarig bestaan. Dus ik ga morgen toch maar werken. Daarna een heel groot feest, tot in de hele late uurtjes. Wens iedereen een hele fijne avond. ik kom morgenvroeg nog ff gedag zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Wat een naar bericht voor je Bor... Nu is het de kunst van zennnnnn Ik wens je veel kracht toe voor dit moment! Veel schrijven en bellen vanavond.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Je weet toch wel, rustig blijven ondanks het bijna onmogelijk is. Zennnnnnnnn Misschien beter om te bellen met mensen die je verder kunnen helpen en schrijven hier of voor jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Heee Hannah Ik daag je uit om mn pb vol te schrijven met alles waarvan je ook maar enigsinds het idee hebt om mij over de "plas"te krijgen.... Ik bied me aan om ruzie met me te maken, dussss Ga je gang zou ik zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden