lady jane Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 jammer Spike en in mijn ogen onnodig. Tina veel sterkte met je vader en dat nog je eerdere ervaring vandaag ik hoop dat je wat rust kunt pakken vannacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Tien heel veel sterkte met je vader meid. Dat zijn altijd hele nare ingrijpende gebeurtenissen en die hakken er gruwelijk in . Hoop dat je vannacht een beetje kan slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Spike, fijn dat je toch nog even schrijft. Ik weet niet zo goed wat tegen je te zeggen, ik kan alleen mijn eigen ervaring delen. Ik heb dit forum ook bij toeval ontdekt en kwam hier omdat ik een probleem had met alcohol. ik schrijf hier al wat jaartjes mee ook met tussenpozen. De tijden dat ik, hier niet heb geschreven ging het niet goed met mij en dan bedoel ik niet alleen de alcohol. Ik vond en vind dat niet alles geschikt is om hier op het forum te schrijven. Ik heb geschreven waarvan ik vond dat ik er anderen niet in een lastig parket mee zou brengen. Soms kan het te ver gaan en dan is dit niet de geschikte plek. Het is en blijft virtueel, dat maakt het soms erg lastig goed te omschrijven wat je bezig houdt. Ook voor een ander is het soms niet mogelijk goed of helpend te reageren. Het forum kan een hulp zijn, je kan er ook teveel van verwachten. Spike, ik hoop dat je huisarts nog iets voor je heeft kunnen betekenen. Tot zover. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Hallo Spikey, Zie je wel, je bent er weer (of nog) @Dwegbert, heel knap van je dat je het droog gehouden hebt dit weekend. Het valt allemaal niet mee - maar het resultaat is wat telt. Geen katers en black outs meer! Suf of met een kater werken kost 2x zoveel energie en dat bijna dag in dag uit. Even een metafoor: De remweg was lang maar nu sta ik stil. Ik hoop niet dat mijn voet uitschiet naar het gaspedaal. Dit is voor mij dag 9 en o wat zou ik graag.. maar ik doe het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Avond Beetje teruggelezen..Flodders..astemblief Drie sigaretjes gerookt vandaag! Hupsiedezie!! Met hulp van de sjikken natuurlijk. En een supervoordeel aan stoppen met roken...Ik heb niet één moment gehad dat ik aan drank dacht (op welke manier dan ook (om maar te zeggen dat het niet altijd persé om trek gaat) Nee ik begin eigenlijk weer helemaal van voor af aan met een andere verslaving. Fruitvliegje, ik had je voorstel nog ergens gelezen om samen te stoppen op 1 november maar dat is te ver weg voor me..Voor nu mag ik van mezelf gedurende de dag niet meer roken en 's avonds maar max 4 sigaretjes. Dit ga ik voor twee weken zo houden (misschien korter of misschien minder) en dan probeer ik het volledig te laten. Voor nu gaat ie wel moeilijk maar ok. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Fleur, nu ga je jezelf 2 weken ontzettend kwellen denk ik. Ik ben er van overtuigd dat je enkel van het roken af kan komen door volledig te stoppen. In het begin vrij heftig ja, maar bij mij was ik na 2 maanden er toch wel van overtuigd dat ik niet meer hoefde. Een stuk korter dan dat alcoholgebeuren dat zo nu en dan weer komt zeuren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Jaap, ik wou dat ik jouw kracht had! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 die kracht heb jij ook, Jan, alleen moet je die nog zien te ontdekken bij je... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Jan, jij weet dan weer dat je de 16e nog droog bent. Dat getuigt ook van kracht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Mensen ik meld me voor vandaag weer droog. Wens jullie allemaal een goeie nachtrust en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Maar nee Jaap... Ik voel het echt zo niet aan hoor. Het doet in ieder geval nog geen pijn in het hoofdje . Misschien is het de verslaving die de bovenhand neemt door mezelf nog toe te staan 's avonds 4 sigaretjes te roken maar dat vind ik niet zo erg. Het is een goede aanloop. Nien is al zeven dagen volledig gestopt en heeft het ook zo ongeveer gedaan. Komt helemaal goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Al weer bedtijd, welterusten dames. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Succes in ieder geval Fleur. Hoe je het ook doet. Het is de moeite waard om die kankerstaafjes vaarwel te zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Fleur, als je de discipline op kunt brengen zo is het wel een goeie manier om te ontgiften, en misschien kun je dan straks die 4 s avonds 1 voor 1 afbouwen succes kanjer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Dank je wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
heleen Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Hallo Allen, Ben weg hier, Iedereen veel sterkte gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Hangt er van af naar welk forum je op zoek was hé Hannah Ik ga eens naar bed toe Als je slaap, is het rustig Teveel Mops Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Zit nog aan de koffie! Maar duik zo ook mijn bed in, nog even mijn boek uitlezen. Vannacht om 01.45 moest ik echt stoppen want ja, de wekker gaat ook weer af om 06.45u. En Fleurtje, hartstikke goed van je!! Gegroet en tot morgen. Jeannet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 ik meld me even af 'droog'. weltrusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Originally posted by: JaapJan, jij weet dan weer dat je de 16e nog droog bent. Dat getuigt ook van kracht.quote> Ha die Jaap, Oke oke. Goed opgemerkt, ha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Ik lees hier soms wat over andere forums, moet ik die gaan opzoeken? Is toch vreemdgaan voelt het (-; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Nog een liedje voor het slapen gaan. Even wat rust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Ik ken ze niet, maar vreemdgaan vind ik niet hoor. Als je elders ook je ei kwijt wilt, prima Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Snoepje, wat goed van je dochter. Voor jullie beiden::present: Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Meld me vandaag ook droog af. Op 31 december 2010 ben ik 's avonds gestopt met roken. Twee pakjes per dag rookte ik. Tot op de dag van vandaag niet meer gerookt. Kan ik tenminste ergens mee stoppen. . Op 1 juli had ik ongeveer 1800 euro bespaard. Dus ga er voor als je wilt stoppen. Ik ga slapen. Truste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden