witte Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Voor jou Albertina :present::present::present: Zomaar om je ff op te fleuren!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Originally posted by: merel1Het moeilijkste moment van de dag breekt nu aan maar heb geen wijnvat in huis dus het komt goedquote> Geen wijnvat in huis Merel...wel een fles??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Welkom voor alle nieuwe Zet m op!! Hopelijk werkt dit forum ook voor jullie Voor jou ook ff 1 Sha:present: Voor al je ex gedoe;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 tina:sun: sha.je heb inderdaad maar 1 vader..maar exen kan je er zoveel van hebben;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Sha, Onzin! Jij hebt net zoals een ieder van ons hier ook je beslommeringen. Dus mag je ook best boos en verdriteig zijn. Kan soms enorm opluchten, een beetje grienen en jezelf een beetje zielig vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Dank Witte en Snoep Gelukkig heb ik maar 1 ex dus dat blijft gelukkig binnen de perken ben alweer afgekoeld, zus gesproken en ik weet wat ik terug ga mailen maar pas als ik zin heb....even lekker in het ongewisse laten zitten, kreng dat ik ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Snoep, voor jou ook spannend, afwachten maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Albert (ina) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Ik vind Albert eigenlijk wel leuk klinken! :D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Sha, ik wilde mijn naam veranderen in Tina, dat kan niet want er is al een Tina. Dan laat ik het maar zoals het is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Komen ze!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Ach.. Alles weg De hele inboedel op het vuur De man van wie ik hou En m'n bankpas en fiets Pff! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Het cadeautje moet je er maar bijdenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Kan zomaar Hannah, soms wil ik ook een beetje gepamperd worden. Wie niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Marjo, wat een afgrijselijk bericht, héél kort door de bocht. Je richt jezelf ten gronde! Zoek hulp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Marjo wat een vervelend bericht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Nix. Kan gebeuren. Moest me even uiten. Bam Het is okee, mensen Ik ben er nog En zo.. Dus Je weet wel Van de mus.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 :heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart: Han deel ze maar in porties elke dag een om de dag mee te beginnen en je mag terugkomen voor nieuwe gezond herhaalrecept:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Marjo moet met drinken stoppen en bij zinnen komen. Marjo laat je helpen. Waarom in vredesnaam richt je jezelf te gronde. Ik kan je nooit meer volgen en doe ook geen moeite meer. Het is toch, I'm fine, I'm oké, Nothing wrong. Je glijdt in record tempo af. Je blijft Marjo, die ik alle goeds wens, maar ik kan je niet meer volgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Tuurlijk joh! Doe 't toch altijd zelf. In good and in bad times. Blij dat je er bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Jemig marjo dit is niet de eerste keer he ia ia ia ezelin die je dr bent geef volgende keer maar hier in bewaring ik weet er wel weg mee;) zonder gekheid meis ik weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen tegen je je bent een echte Fries famke he stijfkop Wat zou bij jou die knop toch om kunnen krijgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Marjo. en hoe is het vandaag met Luciene en Teun gegaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Hannah, ik ga heel spaarzaam met de hartjes en roosjes om, vandaar. Je moet het echt verdienen. Oké vooruit. Je bent de kwaadste niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Doch en sis wost sto wost , do stresst ik chill. traag as dikke stront, it hert út it liif koarje, batsen is gezond, Gjin ljocht sa skel of der is skaad by, aai wol wizer wêze as de hin maar..... hald van dij LFL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Snap ik Soothe, Jane En bolletje.. Komt goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden