Aicha Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Snoep mijn hartslag is ook nog veel te hoog ondanks een betablokker. Dosis wordt verhoogd. Heb jij ook zo'n last van overslaan van je hart? Altijd als ik iets teveel inspanning heb gedaan en daarna rustig ga zitten is ie wel 5 minuten van slag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Teveel geduvel aan m'n koppie kan niet zo maar even uitleggen. Doe wel per e-mail:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
merel1 Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Goeiemiddag Bedankt voor al de verwelkomingen!!!!Hopelijk kan ik hier ook mijn steentje bijdragen en iets aan mezelf doen!!!! Heb een vraagje,wat is een betablokker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Snoepje, ik heb ook bèta blokkers. Gekregen na een aanval van boezemfladderen. Dacht dat ik het loodje legde. Oorzaak drank. Beetje een lekkende klep. De Bètablokker houdt het wel lekker laag. Ook een mooie bloeddruk. Ieder jaar op de fiets, een echo, een kastje. En om de paar jaar een MRI. Komt allemaal goed Snoepje. Ze zijn zeer bekwaam. Uiteindelijk ben ik er ook nog steeds. De Bètablokker is verlaagd. Nu minder dan de minimum dosis. Alles door te stoppen met drinken. Ik word weer een jonge god. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 bam bam nee dat heb ik niet verteld maar de gedachtens gaan wel gelijk van, als het niet slecht voor je is de twijfel is weer aan wezig aicha wordt er helemaal gek van na het kastje en de echo wordt het ook verhoogd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 slechte conditie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Originally posted by: Kate Ik heb veel mensen hier gelezen die weer onder de douche gingen zingen. Nou ik doe dat nooit hoor dat zou voor mij een gruwelijke trigger zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 scoote ben ook verder niet ongerust meer maar wordt er wel gek van ik had liever gehoord van mevrouw uw mag echt niet meer drinken hij zei dat alleen over het roken, dat het heel slecht is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Snoepje, iets teveel, dat klopt. Twee borreltjes per dag schijnt goed voor de circulatie te zijn. Jij weet beter Snoepje. Niet doen! In de bijbel staat, drink WAT wijn. Niet, drink een Vat wijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Merel, een Bètablokker verlaagd het hartritme verlaagd, dus ook de bloeddruk. Kijk maar bij Mister GOOGLE. Die weet alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Nu een boodschap. Lekker lopen met de hond. Lopen is erg goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Wat heerlijk eigenlijk dat je hier bent Soothe... lijkt wel 4 jaar geleden.... was ik ook nog 4 jaar jonger...misschien wel 4 jaar minder wijzer..en dat betekent dat ik nu 4 jaar ouder edoch 4 jaar wijzer ben en dus moet weten wat ik wil en verstandig zijn enz. enz. Daar ga ik eens goed over nadenken. Ik ga lekker in bad, zet de tv voor afleiding erbij en als ik er uit ben kom ik weer hier. An gaat tie goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Welkom Carmen en merel!! Snoep, gewoon blijven doen wat je bezig bent! Is toch prima!! Je bent toch super bezig! Soothe, heb jij eigenlijk altijd hondjes gehad? (ja, pff ik kan nu over niks anders praten he met mijn nieuwe vriendinnetje) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Zie dat Luzac ook weer in de huiskamer is. Hoe is ie daar? Alles nog een beetje te doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 JaJa Luciene, how time flies. Overigens ook fijn jou hier weer te zien. Het is allemaal wat veranderd, maar niets staat stil. Hopenlijk kan je er weer iets mee. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Vlaamsmeisje, ja altijd. Nu deze Cairn Terrier, daarvoor een Scottish Terrier, daarvoor een Basset (Hush Puppy!) Heel vroeger een Cocker Spaniel. Het steeds weer in laten slapen doet pijn. Maar ja, dan kan een mens niets meer. Het geeft veel vreugde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Snoep :heart: ik kom jou ook overal tegen, je moet koken!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Zwaar geirriteerd door een net gelezen mail van ex krijgt hij weer binnen de 5 min voor elkaar echt.............wat een oelewapper!! sorry, moest er even uit Ga nog maar niet reageren, is niet wijs als ik boos ben en toch ben ik dat niet zo gauw en nu wel!!!! dat ie mag opgezogen worden in een stofzuiger!!!!!!!!!!!! samen met heeeeeeeel veeeeeeeel enge spinnen ja dat wens ik hem nu toe (en nog veel meer maar dat mag hier niet). (woord aangepast voordat ze het voor me gaan doen...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Ik dender ook zomaar binnen, oeps....ben alweer weg hoor, beter voor nu even!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Een ex kan je het leven knap zuur maken maar laat je niet kisten en anders gewoon niet meer lezen:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Aicha, het gaat over mijn zoon en dan lees ik het natuurlijk wel... maar gewoon even afkoelen, heb de mail al doorgestuurd naar mijn zus krijg ik straks vast wel wat advies...meestal kan ik daar wel wat mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Verkeerd begrepen snorrie:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
merel1 Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 In de bijbel staat, drink WAT wijn. Niet, drink een Vat wijn. Deze quote vind ik echt wel heel goed van Soothe.Het moeilijkste moment van de dag breekt nu aan maar heb geen wijnvat in huis dus het komt goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Goedemiddag, nieuwe forummers, welkom Ik heb weinig bijzonders te melden, behalve dat ik wat verdrietig ben. De hele middag verder bij mijn pa geweest, was fijn dat te kunnen doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Tina, ik lees jou en denk waar maak ik me in vredesnaam druk om... Kan me voorstellen dat je verdrietig bent je hebt ook tenslotte maar 1 vader wel fijn dat je vanmiddag bij hem kon zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden