VM1 Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Goede avond, ik ben aan de havermout pap tegenwoordig! Vind ik zooooooo lekker. hahahahaha Carmen!! Geweldig onderschrift!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Zo ik ga afsluiten voor vandaag. Dadelijk weer lekker genieten van L.o.t.R. tot morgen allemaal en slaap lekker voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pleuntje Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Bol, niet weggaan, wil weten hoe ik een prive bericht kan versturen? Groetjes Pleuntje Heb het gevonden. Tot morgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Originally posted by: marjoMaar die is marmite aan het halenWat je trouwens eeuwen kunt bewarenMaar dat leest ie straks wel..quote> Whaaaaha :D:DIk ga even tv kijken. Tot later misschien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Onweer, ook hier welkom. Probeer es met havermout pap! Met veel suiker erin. (trouwens ook veel vit B1 erin) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Originally posted by: PleuntjeBol, niet weggaan, wil weten hoe ik een prive bericht kan versturen?Groetjes Pleuntjequote> Pleuntje, rechtboven het bericht van degene waaraan je een pb wilt sturen klik je op het plaatje naast het printertje. Dan verschijnt een scherm waarin je het bericht kunt typen en versturen.En nu ben ik echt weg. Heintje groet u. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Carmen Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Genietze Bolletje en slaap lekker straks en dank je voor je berichtje bij hobby's. Ik ga er straks even heen om het goed te lezen. Eerst met hondje een blokkie om. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Klopt! En in marmite ook dus die door de havermout Double bubble! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pleuntje Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Dank je wel Mupke ook tot morgen Groetjes van Pleuntje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Zo, goedenavond allemaal! 2 dagen druk met werk: vroeg weg en laat thuis. Gaat dan wel lekker qua niet drinken: zomaar dag 3 bijna voorbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Dag Bol, Geniet ervan he! V.M. Ook lekker, havermoutsepap,griesmeelpap. Echte boerenmeid he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Oké Pleun, je gaat naar een berichtje van iemand die je een P.b. wilt sturen. Dan zie je op een gegeven moment poppetjes staan rechts van dat berichtje. Als je met je pijltje zoekt zie je Struur een p.b. dat klik je aan en de rest wijst het vanzelf. als je klaar bent met schrijven staat er onder dat bericht versturen. En klaar is Teun. Zo nu echt weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Carmen Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Goed gedaan Erik. :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Ja Rapi!! Nu met de hond loop ik hier dus ook steevast rond met wellington laarzen he!! Griesmeel pap vind ik iets minder, te plat, net te weinig "bijt "toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Hoi Onweer, Tuurlijk kan je hier een schop onder je kont krijgen als je drinkt. Wil je 'm al hebben ? Of is het (nog) niet nodig:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Welkom onweer ga maar krom staan vast:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Tsja Onweer Hoi, trouwens Dan maar bek op het stuur Lieslaarzen aan en doorstampen Kan ook.. Sels dwaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Carmen Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Trouwens die vitamine B waar je een tekort van kunt krijgen hoorde ik ook al van de hulpverlening hier. Maar dat zit toch ook veel in vlees? Ik eet geen vlees heb ik dan extra kans dat ik een tekort heb en is het raar om dat te laten testen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan53 Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Onweer, ik zit nu al 3 dagen onder mijn langjarig minimum, ope 1/3 ongeveer. Hou jij ook vol vanavond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Dan eet je andere dingen Zonder vlees Noten! Zit ook veel in En ik vind het niet raar Als jij dat wilt laten testen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Thiamine (B1 dus) komt wijd verspreid voor in voedsel, maar meestal in kleine hoeveelheden. De meest geconcentreerde bron is gedroogde gist. Andere rijke bronnen zijn vlees (met name varken, maar ook lam en rund), gevogelte, hele granen, noten, peulvruchten en melk. In de praktijk zijn met name hele granen (volkorenproducten) belangrijk voor de voorziening van dit vitamine. In granen is de thiamine vooral aanwezig in de zaadhuid die tijdens het productieproces van witmeel en het polijsten van bruine rijst tot witte rijst wordt verwijderd. Ook aanwezig in Venkel, koolrabi, pastinaak, kervel en gedroogde witte bonen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Carmen Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Ik weet het dus niet Onweer, vandaar mijn vraag. Ik heb me er nog nooit in verdiept waar ook vitamine B inzit. Noten zegt Marjo, die eet ik niet veel. Ik ga straks als ik terug ben wel even googlen op die kans op tekorten, dan weet ik het ook natuurlijk. :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Carmen Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Dank je Vlaamsmeisje. Ik eet veel volkorenproducten dus ik denk dat het bij mij wel goed zit dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Ik begin hier geloof ik een beetje in de war te raken met onze Jannen. We hebben Jan 1000 Jan 53 ? Jan 47? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan53 Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Originally posted by: VlaamsmeisjeIk begin hier geloof ik een beetje in de war te raken met onze Jannen.We hebben Jan 1000 Jan 53 ? Jan 47?quote> Soory VM, deze naam komt nou eenmal veel voor in ons land. Ik ben trouwens 58 (reken maar na), mocht je dat helpen om niet verder in de war te raken:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden