Soothe Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Boodschapjes. Laters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Super saaaaaaaie dag, zeker weten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 jahe fleurtje gebeurd niet veel hier he!! iedereen is druk met? werk huishouden etc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Morgen alleen maar beter moet je maar deken! Toch blijft het me verbazen dat die gedachte om soms gewoon weer even te gaan drinken zo lang blijft hangen. Hoor dat velen onder ons die gedachte toch heel vaak hebben. Ok na maanden en jaren droogstaan! Weten allemaal dat dat geen optie is maar toch gaan er ook vele onder ons voor de bijl! Altijd op je hoede blijven dus.....pffff vermoeiend is het wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Kop op Mea,je zegt het zelf al dat er geen voordelen zijn om te gaan drinken! Enne.....niet zeggen ik hoop dat ik vandaag ga redden maar: IK GA HET VANDAAG REDDEN!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 is iedere keer maar weer drinken dan niet vermoeiend, Yajala ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 vermoeiender Niwi,steeds weer die 1e dag wordt elke keer zwaarder! Tis niet anders maar wel vervelend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Originally posted by: Mea Culpa[/Ik denk aan dat moment dat ik thuis kom en een koud rosétje inschenk, die smaak.. dat gevoel.... het voelt als een drang.quote> Mea, het is denk niet zozeer de drang dan wel de gewoonte bij het thuiskomenik begon met meteen een kop thee bij het koken ernaast te zetten ipv de fles wijnhet is de omschakeling van de ene naar de nadere gewoonte die even eigen moet worden.Dus vanmiddag alvast wat anders gaan verzinnen voor als je thuis komt!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Schuin???????????????? Nou ja..........ligt aan mij is dus wel duidelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Hoi Mea Culpa,Yajala Het is niet zo vermoeiend hoor. Valt best mee. Ik ga en sta overal, ook waar drank is. Ik moet de eerste niet nemen, dus niet denken oh het kan wel. Beetje scherp blijven, meer niet. De drama's waren vermoeiender. Een uitputtingsslag was het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Sha zit je scheef te typen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Ja ik heb een bad Ik ga elke dag in bad. Psych regelt een telefonische afspraak voor me met een psychiater, dan kan hij me hopelijk diclofenac voorschrijven. Wacht op teruggebeld worden. Originally posted by: yajalaHeb je een bad woman? Misschien is dat wel even lekker tegen de pijn? Lekker een warm bad nemen?quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Ya!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 als het dan zo vervelend is...en veel zwaarder.... waarom dan eigenlijk nog he...?... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Teun heel veel sterkte vanmiddag. Kom je nog ff vertellen hoe het afgelopen is? Mea als je thuis komt ga dan gelijk iets eten al is het maar boillon maar zorg dat er iets in je maag zit. En zodra je kan kom dan naar de virt. huiskamer zodat je er over kan praten. Hannah je voelt je rot omdat je iemand niet te pakken kan krijgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 tja waarom?? Aanvaarden,aanvaarden,aanvaarden he!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Kan je ook op z,n kop Sha:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 aanvaarden, Ya ? ja he... misschien dat je ook kunt aanvaarden niet normaal te kunnen drinken, Mea ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 teew teh tein aY......lew oz.... oke, mijn pauze weer om, verder in huis....jippie dit is zo niet mijn favotiete hobby......huishouden..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Originally posted by: Mea CulpaIk denk aan dat moment dat ik thuis kom en een koud rosétje inschenk, die smaak.. dat gevoel.... het voelt als een drang.En het is zo stom, ik weet dat het alleen maar ellende oplevert, er zitten totaal geen voordelen aan dat wijntje maar toch schreeuwt mijn lichaam om die vieze troep.Pfff ik hoop dat ik het vandaag weer ga redden.quote> Door aan die eerste gedachte vast te houden is de helft al gedaan. Zo gauw je thuis bent alleen nog inschenken en drinken.. klaar. Je eigen gedachten/wensen je richting laten bepalen, ongeacht de gevolgen.Maar die tweede gedachte, weten dat het "stom" is en alleen maar ellende oplevert, is veel nuttiger om de aandacht op te richten. Deze gedachte wordt weliswaar verdrongen door de eerste, maar door voor jezelf moed te vragen om het eens helemaal anders te doen dan waar je lichaam om schreeuwt (dat immers verslaafd is) is het mogelijk jezelf te overstijgen en baas te zijn over je verslaving. Je zult versteld staan van de voldoening en kracht die het je geeft, nadat je je eerst hopeloos zielig en hard voor jezelf vindt, als je eens de minder makkelijke weg neemt en niet toegeeft aan het meest verleidelijke en voor de hand liggende.Mij helpt het als ik me verheug op de verbazing over mezelf die ik bij mezelf teweeg kan brengen door simpele, voor mezelf onmogelijk geachte dingen te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Bij mijzelf is die drang te gaan drinken heel sterk afgenomen Mea. Maar het zou voor velen gemakkelijker zijn als ze het verleden met de drank, zo levendig weer terug zouden kunnen halen. de angst de schrik, de ellende, alles wat je kapot gemaakt hebt, de katers enz. dat je er gelijk weer van genezen bent. Als je je, als je trek hebt, daar op concentreerd is de trek zo weg. Maar een volle maag helpt echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 goeienmiddag allemaal moet om twee uur tot drie uur ongeveer een liter water weg werken...bah krijg namelijk een echo van me organen met een fles wijn in een uur zou ik geen moeite hebben..tenminste 9 maanden geleden dan... maarja wat moet dat moet jopie dat is alweer 9 maanden geleden ja was wel geschrokken toen en was ook haast weg gebleven ik dacht was is dat voor een gek oud mens maar je bood een tijdje daarna je excuus aan en ik leerde jou steeds iets beter kennen je blijf wel een beetje apart hoor maar dat geef niet;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Snoep denk aan je!! Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden