Spring naar bijdragen

Voorstellen


Ris

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben Ris 32 jaar en vandaag begonnen met Refusal, omdat ik me limiet niet ken.

Ik krijg ook gesprekken brijder en ik hoop dat het me lukt om zeker een jaar van de alcohol af te blijven. Ik kwam deze site tegen toen ik Refusal intikte en na het lezen van de forum kwam ik best veel dingen tegen die me bekend voorkwamen. Ik hoop dat deze site me zal steunen als ik het moeilijk krijg.

Groetjes Ris

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag beste ris,

Ook van mijnentwege hartelijk welkom op ons forum.

Ik hoop dat je je snel thuis zal voelen hier en dat je veel steun zal hebben aan dit forum.

Dat is bij mij toch zeker het geval en ik ben ook nog maar enkele weken aangemeld.

En ik hoop je hier nog veel te lezen.

Vele groeten, succes en sterkte, Frodo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Ris,

Ook van mij welkom op dit forum. Ik was eerst een minderaar, maar ben sinds een week een stopper. We nemen het gewoon dag voor dag. Ik was naar de huisarts gegaan voor Refusal, omdat mijn wederhelft wel drinkt, maar ik kreeg het niet. Zeer binnenkort ga ik op vakantie en een intake voor de verslavingszorg zit er voor die tijd niet in. Ik zal het dus helemaal alleen moeten proberen, maar mét hulp van het forum. (ik dronk trouwens al 4 dagen per week niet.)

We zitten dagelijks op de dagdraad, ditjes en datjes. We ondersteunen elkaar daar, maar kletsen ook gewoon en als iemand het moeilijk heeft of met een vraag zit, is er altijd wel iemand die kan en wil helpen. Mochten ze aan het geinen zijn en lezen ze per ongeluk over je heen, dan gewoon nog een keer SCHREEUWEN.

Ik wens je veel succes en doorzettingsvermogen. Mocht je een keer uitglijden, sta dan de volgende dag vooral weer op. Dat is het allerbelangrijkste.

Lytse.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...