Gaby Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 dinah, ik moet eens leren niet te klagen over mijn eenzaamheid, en daardoor weer naar de drank te grijpen, maar vindt het mega moeilijk om nu niet te drinken, omdat ik vrij ben, en zin heb, maar ik ga het niet doen, zo maar naar de sportschool, afleiding zoeken, al blijf ik het liefst in bed.... maar zijn je bestralingen voorbij Dinah? ik vond de eerste dag nooit zo moeilijk, maar na een weekje of zo, kwam die verdraaide trek altijd weer, maar ik vindt het een super besluit van je! Klasse! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Originally posted by: SootheHoe nu verder?:huh::huh::huh::huh:quote> Soothe hoe doe je een link inkopieren en dan een andere naam geven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Hannah ik moet lachen om jou. WAT heb je naar binnen gewerkt. Ik had een heftig dagje vandaag. Jammer zo'n openbaar forum en ik kan het niet opschrijven. Ik heb al teveel geschreven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Ik heb een beetje zo'n dag van niks. Zat een beetje uit het raam te staren en zag auto's rijden. Ik dacht wat doen toch al die mensen in een auto op zo'n suf bedrijventerrein? En wat doe ik daar? Wat creeren we hier toch een vervelende wereld voor ons mensen. Drukke wegen, lelijke golfplaten gebouwen. Of van die lelijke glazen flats vol met bureaus waaraan mensen vanaf heel vroeg getallen in computers aan het invoeren zijn. En dat allemaal om een beetje geld te verdienen. Zo af en toe heb ik dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Jan, in PB. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Jaap, een zeer rare wereld. Ik heb dat ook vaak. Geen logica in te bekennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Het gaat bij mij vaak wel snel weer over als ik met mijn dingetjes bezig ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 gaby...als je in bed wil blijven liggen..waarom niet...als het helpt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Gelukkig... Mijn CTscan gaat door, heb net te horen gekregen dat mijn bloedwaarden goed zijn! Voor wie het niet helemaal snapt zie mijn post op 12.27 van vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Soothe, bedankt! Zie hoe het werkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Ja Wijfie!! En dat is niet goed voor me, de spanning loopt op. Mijn koppie erbij houden, ik weet het. Nu zo eten. De gewone dingen gaan ook door he? Met drinken los ik niets op.... Dan komen er alleen maar meer problemen bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Fijn madelief, is je "rustige"gesprek over gisteren ook goed verlopen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Hoi allemaal, Ben thuis van mijn werk en ga nu even eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geertjegeert Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Hier gaat alles goed; vandaag zonder moeite ADB. Vanaf morgen ben ik er enkele weken tussenuit: vakantie! Hoe dat zal gaan? Ik ga voor ADB. Ga goed en tot over 2 weken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 zo toch maar even voor mezelf gezond gekookt, en was gedraaid, en nu zo naar de sportschool! Ik weet dat ik me beter voel als ik eenmaal bezig ben, Snoep ik heb zo goed als de hele dag in bed gelegen, dinsdag ook al, zou zat kunnen bedenken om te doen, maar kwam er ff niet van,wou eigenlijk alleen maar drinken, ik hoop morgenmiddag wat meer energie te hebben, s'ochtends bijscholing, en deze is heel leuk, dus daar heb ik zin in! Is ook de reden waarom ik vandaag zeker niet wil drinken, want dan beleef ik zo'n bijscholing toch anders morgen Wijffie ik kom heel veel in de bieb, en ben dol op lezen, maar ik kan nu mijn aandacht er niet bij houden, teveel onrust in mijn lijf en in mijn hoofd! Ik weet dat dat minder wordt,meestal na zo'n week niet gedronken te hebben, ik merk dat ik het steeds moeilijker vindt na een terugval, maar goed, ik ga gestaag door, vandaag weer dag 3 (erg he :$ ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Wat goed Madelief dat je scan doorgaat! En ja, ik mis Toine ook wel, hoop dat het hem goed gaat! Geer fijne vakantie!!! Wordt adb waarschijnlijk NOG leuker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 en ik ben trainen 3 op een rij Fijne avond allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 'n Goeienavond allen, Wat een berichten weer allemaal. Zeker van Dinah! Goed gedaan en het nu echt proberen, want met je tasjes buiten in de winter is echt niet fijn. Of bij het leger des heils, jak! En Gaby, top dat je nu aan dag 3 zit en houden zo. Morgen ben je o zo blij als je fit op de bijscholing zit. Wedden dat jou dat heel gelukkig maakt. Elke keer is het weer een grote stap, kleinduimpjes! Alleen zijn het geen kruimels maar lege flessen die achterblijven. Het is nu weekend voor mij. Ik voel me hartstikke goed en ik moet zo echt iets gezonds gaan koken, want ik maak me er veel te makkelijk van af. Heb een zeer enerverende week achter de rug en vanaf a.s. maandag ben ik een week weg, voor mijn werk. Naar Zuid-Amerika! Het wordt wel heftig dus rustig aan en het is een stok achter de deur voor de zondagmiddag. Ben al 2x voor gaas gegaan en niet omdat ik trek had maar omdat ik niks meer wilde weten. Dat is gelukt, maar een spijt 's maandags. Wat voelde ik me slecht. Toch is het op 2x na alweer 24 dagen! Ik mag zo niet tellen, ik weet het, het is dag 4 deze week. En nu koken, tot strakjes frummers! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Wijfie, Jane en Gaby!!! :heart: Dank voor de lieve en ondersteunende reacties!! Geertje, een hele fijne vakantie toegewenst!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Goeie avond lieve mensen. Goh wat heb ik vandaag hard gewerkt weer zeg. Nog geen tijd om ff op m'n gemakkie te eten. Net thuis en heb geen zin meer om te gaan koken hoor. Hoop dat het vandaag hier in de huitkamer fijn vertoeven is geweest. Ik heb geen puf meer om de dagdr. van vandaag te lezen. Zo nu eten en daarna bankhangen. Kom af en toe nog wel ff om het hoekie kijken hier, kijken of iemand nog een nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Originally posted by: igor Originally posted by: igor Originally posted by: AlbertRemmoDagpactAlbertigorprimula Lytse.Ik ben heel verkouden en heb hoofdpijn. Het liefst zou ik nu een straffe borrel nemen, maar mijn 4-daagse pact met mezelf is ook vandaag.Ik hou het dus droog.Ik snap niet dat Toine zo veel kon eten als hij ziek was. Ik heb alleen maar dorst (water enz.) en totaal geen honger.Morgen gaat het vast beter.Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Desi, van harte gefeliciteerd. Een jaar droog! Veel liefs, Lytse, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Originally posted by: AnJa, de eerste en harstikke spannend.Moet ik toch zorgen dat oma een beetje nuchter tevoorschijn komt he? quote> Hallo lieve An,Ik wens je dochter een voorspoedige bevalling, met als resultaat een gezonde baby. Spannend hoor en ja, je hebt groot gelijk: oma moet nuchter in contact blijven met dochter en kleinkind.Zet hem op, want als dit nog geen motivatie is, weet ik het niet.Lytse.typefout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Lieve Witte, Een tijdje terug had je gemeld dat iik niet gereageerd had op je postings. Daarna heb ik dat wel gedaan. Heb je het gelezen? Veel liefs en ik hoop dat je om deze klok al weer uitgewerkt bent. Ik ga, als ik bijgelezen ben, weer naar bed, want ik ben erg verkouden. Ik hou het droog. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Hee Ekster, Wat goed van je! Heb je al besloten wat je na dit jaar gaat doen? Knap gedaan hoor en zet door! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden