Spring naar bijdragen

Donderdag 20 oktober

Jaap

Aanbevolen berichten

dinah, ik moet eens leren niet te klagen over mijn eenzaamheid, en daardoor weer naar de drank te grijpen, maar vindt het mega moeilijk om nu niet te drinken, omdat ik vrij ben, en zin heb, maar ik ga het niet doen, zo maar naar de sportschool, afleiding zoeken, al blijf ik het liefst in bed....

maar zijn je bestralingen voorbij Dinah? ik vond de eerste dag nooit zo moeilijk, maar na een weekje of zo, kwam die verdraaide trek altijd weer, maar ik vindt het een super besluit van je! :present: Klasse!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 205
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik heb een beetje zo'n dag van niks. Zat een beetje uit het raam te staren en zag auto's rijden. Ik dacht wat doen toch al die mensen in een auto op zo'n suf bedrijventerrein? En wat doe ik daar? Wat creeren we hier toch een vervelende wereld voor ons mensen. Drukke wegen, lelijke golfplaten gebouwen. Of van die lelijke glazen flats vol met bureaus waaraan mensen vanaf heel vroeg getallen in computers aan het invoeren zijn. En dat allemaal om een beetje geld te verdienen. Zo af en toe heb ik dat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo toch maar even voor mezelf gezond gekookt, en was gedraaid, en nu zo naar de sportschool! Ik weet dat ik me beter voel als ik eenmaal bezig ben,

Snoep ik heb zo goed als de hele dag in bed gelegen, dinsdag ook al, zou zat kunnen bedenken om te doen, maar kwam er ff niet van,wou eigenlijk alleen maar drinken, ik hoop morgenmiddag wat meer energie te hebben, s'ochtends bijscholing, en deze is heel leuk, dus daar heb ik zin in! Is ook de reden waarom ik vandaag zeker niet wil drinken, want dan beleef ik zo'n bijscholing toch anders morgen ;)

Wijffie ik kom heel veel in de bieb, en ben dol op lezen, maar ik kan nu mijn aandacht er niet bij houden, teveel onrust in mijn lijf en in mijn hoofd!

Ik weet dat dat minder wordt,meestal na zo'n week niet gedronken te hebben, ik merk dat ik het steeds moeilijker vindt na een terugval, maar goed, ik ga gestaag door, vandaag weer dag 3 (erg he :$ )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

'n Goeienavond allen,

Wat een berichten weer allemaal. Zeker van Dinah! Goed gedaan en het nu echt proberen, want met je tasjes buiten in de winter is echt niet fijn. Of bij het leger des heils, jak!

En Gaby, top dat je nu aan dag 3 zit en houden zo. Morgen ben je o zo blij als je fit op de bijscholing zit. Wedden dat jou dat heel gelukkig maakt.

Elke keer is het weer een grote stap, kleinduimpjes! Alleen zijn het geen kruimels maar lege flessen die achterblijven.

Het is nu weekend voor mij. Ik voel me hartstikke goed en ik moet zo echt iets gezonds gaan koken, want ik maak me er veel te makkelijk van af.

Heb een zeer enerverende week achter de rug en vanaf a.s. maandag ben ik een week weg, voor mijn werk. Naar Zuid-Amerika! Het wordt wel heftig dus rustig aan en het is een stok achter de deur voor de zondagmiddag. Ben al 2x voor gaas gegaan en niet omdat ik trek had maar omdat ik niks meer wilde weten. Dat is gelukt, maar een spijt 's maandags. Wat voelde ik me slecht. Toch is het op 2x na alweer 24 dagen! Ik mag zo niet tellen, ik weet het, het is dag 4 deze week.

En nu koken, tot strakjes frummers!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie avond lieve mensen.

Goh wat heb ik vandaag hard gewerkt weer zeg. Nog geen tijd om ff op m'n gemakkie te eten. Net thuis en heb geen zin meer om te gaan koken hoor.

Hoop dat het vandaag hier in de huitkamer fijn vertoeven is geweest. Ik heb geen puf meer om de dagdr. van vandaag te lezen. Zo nu eten en daarna bankhangen. Kom af en toe nog wel ff om het hoekie kijken hier, kijken of iemand nog een :sun: nodig heeft.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: igor
Originally posted by: igor
Originally posted by: AlbertRemmo

Dagpact
Albert
igor
primula :D
Lytse.

Ik ben heel verkouden en heb hoofdpijn. Het liefst zou ik nu een straffe borrel nemen, maar mijn 4-daagse pact met mezelf is ook vandaag.
Ik hou het dus droog.

Ik snap niet dat Toine zo veel kon eten als hij ziek was. Ik heb alleen maar dorst (water enz.) en totaal geen honger.
Morgen gaat het vast beter.

Lytse.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: An
Ja, de eerste en harstikke spannend.
Moet ik toch zorgen dat oma een beetje nuchter tevoorschijn komt he? :Dquote>

Hallo lieve An,

Ik wens je dochter een voorspoedige bevalling, met als resultaat een gezonde baby. Spannend hoor en ja, je hebt groot gelijk: oma moet nuchter in contact blijven met dochter en kleinkind.
Zet hem op, want als dit nog geen motivatie is, weet ik het niet.

Lytse.:heart::present:

typefout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Witte,

Een tijdje terug had je gemeld dat iik niet gereageerd had op je postings. Daarna heb ik dat wel gedaan. Heb je het gelezen?

Veel liefs en ik hoop dat je om deze klok al weer uitgewerkt bent.

Ik ga, als ik bijgelezen ben, weer naar bed, want ik ben erg verkouden. Ik hou het droog.

Lytse.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...