albertina Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Aaaauw Fleur, ik mag volgende week, woensdag om precies te zijn. Om 4 uur in de middag, kan ik er lekker de hele dag tegenaan hikken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 En wat betreft het stoppen met roken is het te veel gevraagd van mezelf, slechte timing nu zoals het hier thuis gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 En deze meneer gaat naar bed, het is iedere keer laat en vroeg op nu es een keer bijtijds truste allemaal:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Ik val om van de slaap. Nog gauw even Fleurtje een op je zere wang. Witte, ik zag jou ook wel hoor. Welterusten allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Hee An, Geweldig! Een kleindochter en ook nog helemaal gezond. HOERA Ik wens haar en jullie met haar een fantastisch leven toe. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Dat snap ik wel AR Know the feeling Tina..Ik moest er vandaag om 17u zijn. Deed bijna in mijn broek tegen dat ik daar was. Niet goed voor den tikker. Hey ik moet ook terug op woensdag maar dan wel weer om 17u Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Ik sta weer achter Slaapwel lieve Mups :lops; Ik ga ook eens naar boven tenen. Lytse Night night Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Ik ga zo ook mijn bed opzoeken, slaap lekker voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 JAAAA Han ik schrok en dacht maar moet die nou nog naar toe dan?? Dussss. An gefeliciteerd met je kleindochter. Heel veel geluk samen. Alle verkouden en die zich grieperig voelenden Van harte Beterschap. En voor iedereen die het vandaag moeilijk had. ff een bloemetje en recht zo die gaat:present: Ohh ja en deze viel me helemaal op: Soort van : QUOOT VAN DE DAG.... Originally posted by: toinegisteren tot laat en diep in het donker met die ouwe zo een "geil" huisje opgezet quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Lieve Fleurie, En, viel het vandaag mee bij de parodontoloog? De thee en citroen: ben jij ook al verkouden? Ik ben al een week uit de roulatie. Vandaag voor het eerst weer een paar dingetjes gedaan. Viel niet mee. Sterkte voor jou en alle andere zieken. Hierin dropjes, zakdoeken, hoestdrank, veel vitamine C en al het andere dat je nu kunt gebruiken. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Witje, hahahahaha, je tovert een glimlach op mijn gezicht. Ik had het niet gelezen. Nu echt naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Hee daar ben ik oprecht heel blij om Albertina Je hebt zo hard gewerkt vandaag om de dag, de dag te laten. En dan nu toch met een glimlach je bed in stappen is een mooi einde van een straf daggie. Weltrusten en slaap heel lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Hallo, Ik ben net naar een optreden van Bob Corn geweest. Een maffe Italiaan Was erg leuk, in een sfeervolle huiskamersetting. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Lytse voor jou ook een bloemetje:present: Wie goed doet, wie goed ontmoet.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Klinkt als een heel gezellig avondje uit Jaap Mooi zo, Dat zijn de dingen die het leven aangenaam maken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Goedenavond Wat kunnen jullie zeuren zeg Gejeuzel Geeft nix Zal zned ook wel eens lekker zijn Hier alles ok Al zal het met andere ogen anders zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Ha die Witte, We treffen elkaar eindelijk weer. Ik ben vanwege een zware verkoudheid een weekje niet op het forum geweest en weet dus ook niet of je nog op me gereageerd had. Hoe gaat het met je? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Lieve frummers, Vandaag heb ik het droog gehouden. Voor morgen doe ik mee met het dagpact. Als iemand er één start, zet mij er dan maar bij. Nu nog even bankhangen en dan naar bed. Voor het eerst weer een hele dag op! Ik voel me 90. Welterusten, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Nou Lytse eerlijk gezegd vind ik wel dat het goed met me gaat. Maar nou zegt Marjo net: Wat kunnen jullie zeuren zeg... Dus jaaa nou weet ik t eigenlijk niet meer zo goed. Ik wist echt niet dat ik zoveel zeurde, maar ja als Marjo zegt dat we zeuren dan zullen we wel zeuren....... Nee hoor grapje Lytse Leuk weer is gelijk online te zijn. En het gaat hier best wel heel goed. Verslavingtechnisch gezien dan. Ben met al mn verslavingen aan het judo-en momenteel maar vooralsnog heb ik vandaag weer gewonnen van ze;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Hallo, Haast twee jaar geleden zat ik op dit forum. Bekende namen zie ik nog. Ik zou het leuk vinden te horen hoe het gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Nou ben je al weer weg Lytse... pffff wat is dat toch als mensen vragen hoe t gaat en je ze wil antwoorden zijn ze weg... 2/3 minuten werken aan je antwoord moet toch niet teveel zijn grrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Hee gekke Witte Ik grap maar wat Wist je wel Hoi Willie Ik weet je nog Hoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Leuk Witte, op judo. Mijn broers deden het vroeger. Ik ga morgen weer nordic walken. Hert bekende recept van ziekzijn, niet naar therapie kunnen enz. dus het is deze week weer een beetje aanmodderen. Krakende wagens piepen het langst zei mijn moeder altijd. Ik wilde zeggen "moeder zaliger" maar ze is pas een jaar overleden en ik mis haar nog te erg om zulke grapjes te maken. Ik ben blij dat het goed met je gaat. Zonder drank moeten we echt in een nieuwe structuur komen hè. Samen komen we er wel! Veel liefs en ik haak nu echt af. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Hee Willie Das twee keer hetzelfde berichtje van je... LIjkt wel of ik aan het memory-en ben vanavond. Wat wil je precies horen dan? Dat ik hier nog steeds geregeld binnen kom wandelen om stan-by te blijven. Vertel is wat over jezelf dan, hoe is het jou vergaan in de tussentijd en wat brengt je nu weer op het forum?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Haaa daar is Lytse weer haha Dat had ik niet meer verwacht. nou beterschap dan maar. Ohh enne mijn judo verhaal heb je verkeerd geintrepeteerd:D Tuuuuuuuuuuuuuuurlijk wist ik dat Parel. Jij kan stangen maar ik ook hoor:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden