Primula Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Originally posted by: wijfieAlbert Primula: gelukkig gelukt Bor bol. AndersWijfieHet dagpact van vandaag...quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Herken het Tien. Maar hoe is het nu? Morgen beter! wens ik je toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Het is zoals het is Priem, dat wens ik mezelf en jou ook toe. Morgen een betere dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Originally posted by: PrimulaHe, he, het leed lijkt weer geweken!Heb een koekepan gepakt, daar 3 eieren alsmede kleingesneden aubergine + courgette + bleekselderij + kaas ingedaan.2 boterhammen er bij en het was lekker.kijk zo ga je met trek om. Uitbannen die trek en er iets gezonds voor in de plaats zetten. Chapeau Priem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 G'avond doe je mee met het dagpact? als je je naam erbij zet (dat wil ik ook wel doen) dan beloof je aan jezelf en aan ons dat je vanavond niet drinkt. Het is nog maar een paar uurtjes. Zeg maar of je wilt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Kirky, ik had hem hier opgezocht: Er sterven meer mensen aan de drank dan van de dorst Vandaar dat ik vroeg of er een T achter moest. Nou is het Hengels natuurlijk weer een taal apart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Hé An Gefeliciteerd hoor OMA:D Goedenavond (hoe doe je dat `s morgens met je naam?) Welkom op het forum en bij de dagdraad hoor we zullen je zo veel mogelijk steunen en helpen waar kan Laat maar van je horen Ik ga ook even eten uitsmijter met ham, tomaat, selderij en ui tot zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 AN Grootmoeder van harte gefeliciteerd met je kleindochter en dat je er maar veel plezier aan mag beleven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 nog even afwassen en dan bankhangen met luciferhoutjes tussen de oogleden pfff voor straks vast weltrusten want ik denk niet dat ik nog overeind kom als ik op de bank hang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Hey wat leuk Dar. Hoe is het nu met jou zeg. Das lang geleden dat we je hier gezien hebben. Gaat alles nog naar tevredenheid? Hier is alles prima en in geniet nog iedere dag van Puck. Heb haar nu een jasje gemaakt en dat staat me toch een partij eigenwijs. Maar het is werkelijk waar een heerlijk diertje, ik ben nog iedere dag gelukkig met haar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Bol: hoe was het bij de huisarts? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Dar, wat fijn je even hier te lezen. En wat goed dat je nog steeds vooruit gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Priem hij heeft m'n bloeddruk opgemeten maar die was aan de hoge kant. Ook omdat ik niet zo lekker ben, ja en verder heeft hij het gehad over als ik eventueel in de toekomst weer aan een nieuwe relatie zou beginnen ik goed uit m'n doppen moet kijken en niet alles moet geloven. Nou ik heb hem dus heel duidelijk gezegd dat ik er niet meer over prakizeer om ooit nog aan een relatie te beginnen. Dat ik dat wel helemaal gehad had. Ja en verder dat ik gestopt was met de pilletjes tegen een te hoog cholersterol. Hij wilde ff naar mijn longen luisteren dus ik loop met hem de onderzoekkamer binnen, vergeet ik m'n tui uit te trekken zeg. Ja ik ben er nog steeds van af als ik hem zie hoor.Maar alle schroeven en moeren zitten weer goed vast:) Dar. wat fijn te horen dat je zo goed bezig bent meis. Ja jij komt er zeker wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Hoi Dar Fijn dat je even laat weten hoe het gaat, en zo te lezen gaat het goed met je. Met mij gaat het ook weer goed ik heb de wil weer gekregen om te stoppen met de drank en het bevalt me prima Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Luitjes, ik ga zo vertrekken. Ben zo moe Wens jullie allen een goede nachtrust. Morgen en overmorgen zal ik hier niet zijn. Maar het zijn 2 "veilige"dagen, dus dat zit wel goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 truste alvast priem:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Slaap lekker Priem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Hallo, Haast twee jaar geleden was is op dit forum. Ik zie nog enige bekende namen. Ik zou het leuk vinden te horen hoe het gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Eerst : bedankt voor de felicitaties. Ik probeer nog even precies te lezen, anders is er morgen weer een dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Hoi Willie, hoe is het met jou? Ik ben na anderhalf jaar nu weer 3 weken zonder alcohol, en hoop het een jaar vol te houden zo niet nog langer;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Goeieavond allemaal.. He he eindelijk lekker thuis. 4x zeiknat geregend vandaag Nu ff heeeel nieuwschierig hoe t met de rokers is, of liever gezegd de niet-rokers. Ben ff de boel an t bijlezen dus.. tosso Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 avond Niet meer bijgelezen..te lui Ik heb het bezoek bij de parodontoloog overleefd. Doet wel beetje pijn nu..zeurderig...heeft dan ook heel goed onder mijn tandvlees liggen schrapen. Jakkes. Volgende week de andere kant en dan zijn we er hopelijk voorgoed vanaf. Nu ja, ik had mijn borsteltjes maar moeten gebruiken. Eigen schuld dikke bult. Hey AR Ben je ook gestopt met roken of is het er nog niet van gekomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 oww hij is al weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Nee, mij lukt het bijlezen ook niet meer, mijn ogen vallen dicht. Tot morgen maar weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Ben nog niet weg Fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden