Spring naar bijdragen

Dinsdag 25 oktober


Mai

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 251
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: Primula
He, he, het leed lijkt weer geweken!
Heb een koekepan gepakt, daar 3 eieren alsmede kleingesneden aubergine + courgette + bleekselderij + kaas ingedaan.
2 boterhammen er bij en het was lekker.

kijk zo ga je met trek om. Uitbannen die trek en er iets gezonds voor in de plaats zetten. Chapeau Priem.:sun:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey wat leuk Dar. Hoe is het nu met jou zeg. Das lang geleden dat we je hier gezien hebben. Gaat alles nog naar tevredenheid?

Hier is alles prima en in geniet nog iedere dag van Puck. Heb haar nu een jasje gemaakt en dat staat me toch een partij eigenwijs. Maar het is werkelijk waar een heerlijk diertje, ik ben nog iedere dag gelukkig met haar.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Priem hij heeft m'n bloeddruk opgemeten maar die was aan de hoge kant. Ook omdat ik niet zo lekker ben, ja en verder heeft hij het gehad over als ik eventueel in de toekomst weer aan een nieuwe relatie zou beginnen ik goed uit m'n doppen moet kijken en niet alles moet geloven.

Nou ik heb hem dus heel duidelijk gezegd dat ik er niet meer over prakizeer om ooit nog aan een relatie te beginnen. Dat ik dat wel helemaal gehad had.

Ja en verder dat ik gestopt was met de pilletjes tegen een te hoog cholersterol.

Hij wilde ff naar mijn longen luisteren dus ik loop met hem de onderzoekkamer binnen, vergeet ik m'n tui uit te trekken zeg. Ja ik ben er nog steeds van af als ik hem zie hoor.Maar alle schroeven en moeren zitten weer goed vast:)

Dar. wat fijn te horen dat je zo goed bezig bent meis. Ja jij komt er zeker wel.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

avond

Niet meer bijgelezen..te lui :P

Ik heb het bezoek bij de parodontoloog overleefd. Doet wel beetje pijn nu..zeurderig...heeft dan ook heel goed onder mijn tandvlees liggen schrapen. Jakkes.

Volgende week de andere kant :( en dan zijn we er hopelijk voorgoed vanaf.

Nu ja, ik had mijn borsteltjes maar moeten gebruiken. Eigen schuld dikke bult.

Hey AR

Ben je ook gestopt met roken of is het er nog niet van gekomen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...