albertina Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Geplaatst 25 oktober 2011 Desi, fijn je weer op de dagdraad te lezen.
Diesel Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Geplaatst 25 oktober 2011 Jan er is wel een malt bier in de handel "supermalt" geen alc. Maar lijkt wel op bruin bier.
albertina Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Geplaatst 25 oktober 2011 Desi, op zijn Limburgs wel, In het Jiddisch of Hebreeuws, gelukkig niet. :light:
zoermuis Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Geplaatst 25 oktober 2011 Wat betekend het dan in het Jiddisch of Hebreeuws?
albertina Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Geplaatst 25 oktober 2011 Het meest simpel uitgedrukt betekent het "bankroet".
zoermuis Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Geplaatst 25 oktober 2011 Nee dat wil ik je niet toewensen:$
albertina Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Geplaatst 25 oktober 2011 Originally posted by: jan1000Zit me soms af te vragen of een donker bruin biertje bij de chinees onder mijn pact valt!?!Wat denk je zelf?
niwi Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Geplaatst 25 oktober 2011 Originally posted by: jan1000Zit me soms af te vragen of een donker bruin biertje bij de chinees onder mijn pact valt!?!het komt op mij over alsof je hiermee een ontheffing vraagt...????
will Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Geplaatst 25 oktober 2011 Deesje, je bent ICREDIBILé Zo, ben er mee weg. Hou het fijn, hou het droog, vandaag toch Sayonara
Madelief Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Geplaatst 25 oktober 2011 Ola!!! Nog geen letter teruggelezen, en ik moet nog zooooveeeel blz!!!!!!! Nah, nu eerst voor de inwendige mens zorgen, Mosseltjes ála Madelief! Ne Will, ik heb er niet genoeg nu, dus niet op de motor springen. Tegen de tijd dat je hier bent zijn ze al op. Zo nu de keuken in. En nee ik zal niet niezen en snotteren boven de pannen. Tot later!
Jan1000 Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Geplaatst 25 oktober 2011 Originally posted by: borretjeOch Jan; ik vind ook weleens iets relaxed,of lekker...Jan??quote> Hahaha oke oke Borrie snoepje
Soothe Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Geplaatst 25 oktober 2011 Hé Jan, Als je een donkerbruin chinees biertje kon drinken was je hier niet, toch. Even het smoezenboek sluiten. En het pact is niet in China gesloten, maar hier. Actie Jan.
Jan1000 Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Geplaatst 25 oktober 2011 Originally posted by: wijfie Originally posted by: jan1000Ik snap wel wat je bedoelt, het is een moeilijk punt, het is maar net hoe je die afspraak hebt gemaakt met jezelf, echt geen druppel alcohol meer of wel gewoon dat ene glaasje....quote> Tja stond er niet bij stil, lastigggggg.Maar ik wil geen hellend vlak, dus we gaan voor de BR.BR is moeilijkBR is ook je slecht voelen en zin hebben inBR is slechte dagen hebbenBR is ook, doorzetten, zelfvertrouwen etc.Dus................... ik ga voor BRps: BR=Borrie Route (nu al 13 dagen)
Jan1000 Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Geplaatst 25 oktober 2011 Originally posted by: albertina Originally posted by: jan1000Zit me soms af te vragen of een donker bruin biertje bij de chinees onder mijn pact valt!?!Wat denk je zelf?quote> Tja....... lekker zo een donkere maarja maarja!!
Jan1000 Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Geplaatst 25 oktober 2011 Originally posted by: niwi Originally posted by: jan1000Zit me soms af te vragen of een donker bruin biertje bij de chinees onder mijn pact valt!?!?het komt op mij over alsof je hiermee een ontheffing vraagt...???quote> Ja he!! Meest stemmen gelden.....................................
Jan1000 Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Geplaatst 25 oktober 2011 Originally posted by: SootheHé Jan, Als je een donkerbruin chinees biertje kon drinken was je hier niet, toch.Even het smoezenboek sluiten.En het pact is niet in China gesloten, maar hier.Actie Jan.quote> Nou Nou, klinkt als noodlanding...Oke Okey, Gear down, full flaps landing .....YOUR SO RIGHT SOUTHE
zoermuis Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Geplaatst 25 oktober 2011 Niet doen Jan. Zou jammer zijn als.....
Jan1000 Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Geplaatst 25 oktober 2011 I know i know, ik doe het niet! Soothe heeft het boek gesloten!! Dus nu maar weer een nieuwe bladzijde op nieuw boek. Moest trouwens vanmiddag nog Bier nemen voor mijn zoon, heeft vrij en vrienden komen wedstrijd kijken, lust je nog peultjess grrrrrrrr.
bolletje Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Geplaatst 25 oktober 2011 Jan op de eerste plaats heb je het pact met jezelf en daarna met ons afgesloten, maar jij alleen kan beslissen of dat je je er aan houdt of niet. Als je besluit om je er inderdaad aan te houden, concentreer je dan op iets anders anders wordt de behoefte te groot.
Jan1000 Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Geplaatst 25 oktober 2011 Ik hou me eraan, deel wel even hier de slechte gedachten en opkomende behoeftes. I keep mien woord heur, geen bier bij de chinees of uberhaubt. Weerrrrr koffie!
Gaby Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Geplaatst 25 oktober 2011 even de links bekeken van akelei, toch wel mooi, hoog bamboe vor lelijke schutting en buren haha, maar dat woekeren lijkt me niet bepaald onderhoudsvrij haha ,dus nog maar even verder denken... hier nu ook best trek, werk vanmiddag ging lastig, meteen trek, maar moet zo weer werken dus gaat niet, wel vervelend altijd die triggers, stopt volgens mij nooit
Jan1000 Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Geplaatst 25 oktober 2011 Originally posted by: akeleiOwh Jan, Ik heb net een halve bloemkool en sla weg gespoeld met koffie. Over lust u nog peultjes gesproken ...quote> Oke dan zijn we koffiebroeders
Jan1000 Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Geplaatst 25 oktober 2011 Effe weg nu, later. Nu ad chinees, zonder dan he!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden