Lytse Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 En Witte, Ik was nog even voor je terug gekomen hoor! Zoals je ziet trouwens. Het was mijn bedoeling om naar Pauw en Witteman te gaan kijken. Dat bijlezen duurt steeds zo lang dat de tijd al bijna om is om nog te reageren. Ik laat de pc nog aanstaan en bij een minder interessant onderwerp kom ik kijken of je nog gereageerd hebt. @ Willie. Ik ben lid van de nieuwe garde, maar van harte welkom terug natuurlijk. Ik hoop dat het goed met je gaat en wij nieuwen leren je ongetwijfeld nog kennen. Tot straks, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 kom hier even kijken. heb t drooggehouden. Albertina. gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Dan ga ik lekker nog een keer reageren voor je Lytse:D Joh het is ook helemaal geen doen om uitgebreid op iedereen te reageren als je s avonds nog even hier komt koekeloeren. Dat verwacht ook helemaal niemand van je hoor. Geniet maar lekker van Paul en Witteman en daarna natuurlijk van dit berichtje voor jou... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 En ik verdwijn ook maar weer naar mijn bed. Ritme een beetje vasthouden. Ik val vast als een blok in slaap. Fijne voortzetting Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Das mooi Anders. Hou vol en morgen hopelijk weer een droge dag voor je... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Ja ritme Lekker als je er in zit Hier is het ritme geen ritme Wat ook wel okee is Want zoals het is Trust Jaap Hoest Soothe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Hoi Marjo, ja ik hoest. Wel matig. Matige hoest bedoel ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Ik vond het al zo vaag klinken An dizze kant fan de Iselmar Rus an ouwe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Doe ik. Jij ook, easy does it. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Willie???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Will do Ik geniet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Sorry maar ik ben even kwijt hoe het forum ook weer werkt vandaar dat ik meerdere keren geschreven heb Twee jaar heb ik er niets mee gedaan VANDAAR Hij lijkt wel anders een beetje. In twee jaar heb ik geen druppel drank meer gehad na 40 jaar zuipen. Ik ben verhuisd naar Duitsland.(Een echt bier land) Wij wonen in de buurt van Hasselune. Het bevalt mijn vrouw en ik PRIMA. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Ha Goeieavond, welkom hier namens ook een newbee hier. Hoop dat je je ook snel hier een beetje thuisvoelt en er wat aan hebt. Maar goeieavond Goeieavond je hebt je wel drastis een punt gezet met alles waarmee je wilt stoppen zeg en dan ook in zo'n korte tijd. De symptonen waar je het over had zijn idd "normaal" maar dat had Bol je al verteld. Tot morgen allemaal die er tijd voor hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Kijk dat vind ik nou super tof om te horen Willie!! En dan nog wel op de 0 stand in het bierland.. Geweldig!! Eigenlijk werkt hier alles nog precies het zelfde hoor Willie alleen de kleuren zijn aangepast. Ik wens je veel succes en wie weet speken we elkaar hier nog is. Lekker voor je wijffie Ik ga dr ook van tussen. allemaal lekker slapen straks laterzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Goed te horen Willie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Willie, dat is werkelijk fantastisch!!! Grote klasse kerel. Drinkt het vrouwtje af en toe nog een biertje? Je bent een kanjer. groet van Mike. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Nu even naar de rookdraad. Heb het er maar druk mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Haha!! Betrapt! Goedzo Soothe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Ik kom nu nog wel terug om een beetje bij te praten. Moet nu naar bed ondanks dat ik nuchter ben. Anders lag ik al om acht uur half negen in bed. We spreken elkaar. Bedankt voor de eerste reactie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 See ya W! Trust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Trust Willy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Nogmaals frummers, Nu ga ik echt naar bed. Welterusten en Witte, nog bedankt voor het reageren. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Nou persoonlijk vind ik toch echt Belgie Het bierland hoor, tenminste tot voor kort dan he, misschien is dat de laatste weken opeens veranderd ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Hier hebben we ûs Heit En weduwe Joustra fansels Geintjuh.. Trust allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Goenacht famke! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden