AlbertRemmo Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Ik ga naar bed truste allemaal:lips: geen drank gehad vandaag tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Ik ga ook. En ik hou mijn hart vast wat de hoge heren van Europa er van maken. Ik heb mijn aandeeltjes voor de zekerheid alvast verkocht en het geld van de bank gehaald. Dat slaapt toch weer lekker met al die munten in mijn matras. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Goed mensen dan ga ik me nu ook droog afmelden en afsluiten. Morgen weer werken dus moet ik goed uitgerust zijn. Trusten allemaal ebn voor zover ik gezien heb heeft iedereen het a.d.b. gehouden. Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Ben ook zeer benieuwd, hoe men Europa op orde hoopt te krijgen. Het is een zeer zorgelijk iets. Was altijd al tegen één Europa en de marktwerking en zeker tegen de Euro. Ergens ver over de grens regelen wat goed voor Nederland is. De boom in kunnen ze. De graaiers en de ritselaars. Moest ik even kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Ga ook afsluiten. Slaap lekker Madelief. Vrijdag is het zo! Truste allemaal:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Trusten Desi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Truste dames en slaap rustig, ach Soothe naar ons luisteren ze tog nie. Ach zelfs dan willen ze ons van boven weer de gulden gaan beloven, hup zijn we nog eens de lul Nou jij ook een goeie nachtrust strakkie, houdoe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Ja ik dan stomme vraag, wat is AD? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Jah ik gebruik ook wel AD maar dat is een bijvoedings suplament voor zoogdieren ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Bedankt Wijffie, maar dat begreep ik wel, maar welk middel dan, want vele gebruiken dit geloof ik. was gewoon benieuwd of nieuwsgierig. Slaapse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Voor wie nog wakker is, welterusten/. Hier is het goed gegaan, niets gedronken of gerookt. Soothe Ben je daar nog? Hoe ging het uiteindelijk vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Trusten lidia. Op de rookdraad staat iets. Ik moet vroeg op, dus hollen nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden