lady jane Geplaatst 26 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 save water take a shower together:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 nog op Igor haal een nachtje door lang geleden dat ik dat deed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 heeft dat een speciale reden jane? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Wat een drukte En gelijk klaarwakker Nog eten en dan kan de dag weer aanvangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Originally posted by: igorjaap ook goedemorgen. schiet je een beetje op?quote> Ik laat me niet meer opjagen Igor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 nee geen speciale reden Igor zware gesprekken af en toe nodig he. Jaap je kunt toch wel wat opschuiven Igor is al zo bescheiden toe wees eens een heer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Ik ga zelfs al helemaal weg de vroegte in, alle ruimte voor jullie. Maar een groepsdouche lijkt me helemaal geen straf. Zal ik een offerte aanvragen bij een bouwbedrijf? Mooie dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Goede morgen allemaal Dagpact Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Hij hoeft toch niet groter? gezelli zo. Ik ga ff lekker ontbijten en daarna eens kijken of ik wat slaap kan inhalen. fijne dag allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Mijn ketel is ook uit gevallen vannacht dus de temperatuur hier is ook niet lekker nu en ik moet koud douchen:$ Nou heb al een ketel water op staan hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Fijne dag Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Maar wel met drie of vier douchekoppen en nog een paar van opzij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Dagpact Albert Lytse (op verzoek) Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 mogge, pff nog niet wakker hoor.. vandaag weer trainen, laatste keer was vandaag precies zes weken geleden, dus zal wel weer in de vernieling liggen vanmiddag... vanmiddag paar muren witten enzo jullie lekker geslapen? nou aan de koffie en zo douchelen en gaan met die banaan... wow zo zo geen zin.... tot horens toine. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 AR een gietertje met warm water ophangen aan de boom? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Originally posted by: JaapDagpact AlbertLytse (op verzoek)Jaapigorquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 jane voor straks slaap lekker. ik ben weg. fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Goedemorgen, hier ook uit bed gevallen. Wat een koukleumen, de kachel aan? Nu al? Jane, een nachtje doorhalen, heftig! Slaap lekker dan maar. Ja, inderdaad ik heb Bor niet meer gezien gister avond. Pietje Bell? Hahaha leuk, ik kan er ook nog even induiken eerst maar eens kofiie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 ik ben weg tot vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Moggeuh nogmaals allemaal yah Jaap zo'n doche zou geweldig zijn. Moeten we wel zorgen dat er goed druk op komt te staan want anders is het zon sneu gezicht'. kom je lekkere doche cabine in met een stuk of 8 lekkere grote douche koppen zet je hem op lekkere tremperatuur en je staat daar met een heel leuk iemand samen en dan komt er maar iets uit die koppen, alsof ze een druipertje hebben ;-) Nou dan is de sjeeuu er snel vanaf, kan ik uit ervaring zeggen, maar pomp aan doet dan wonderen :-) nee heerlijk zo'n douche idd :-) Nou eerst maar nog een bakkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 'T is wat, een douchecabine met z'n achten, mag ik even bedanken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Nou het gaat dus redelijk mooi weer worden, nou as de was maar buiten wil drogen en de kippe kenne skarrelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Dat zei ik toch nie Tina, Maar grote douche cabine en dan bv 8 douchekopen van de zijkanten ook water dusen je mag er best alleen onder hoor, maar hoe groter of hoe lekkerder wil niet zeggen dat je ook langer mag blijven staan hoor ;-) Zeker niet 's-ochtends want is al gekke huis elke ochtend hiero Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 iedereen wakker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Trouwens tina dacht jij dan met z'n achte onder 1 douchekop??? met z'n 2e vind ik dat meestal al nix. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden