Spring naar bijdragen

Donderdag 27 Oktober


Diesel

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 231
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik ben er nog, ik wilde iets zoeken voor mijn eigen leeftijd maar dat is er niet, en soms zijn dingen er gewoon niet.

Ik ben mijn baan kwijt, er is vandaag surseance van betaling aangevraagd bij het bedrijf. We mochten allemaal naar huis.

Ik kan verder niet veel, dit was mijn veilige wereld. Ik heb heel veel gedronken, dat is stom ik weet het maar heb het toch gedaan.

Ik weet ook niet wat ik moet zonder mijn regelmaat. Ik weet ook niet of ik nog een andere baan kan vinden want ik voel me niet zo zeker van mezelf. Tig leukere mensen die solliciteren.

Ik heb helemaal geen zin meer, ik durf gewoon ook niet zoveel als normale mensen durven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ik ben niet zo mooi en goed gebekt als andere 27 jarigen, dus voor mij was dit al heel wat. Ik dronk niet voor niks, ik drink omdat ik me niets voel. Ik kijk naar anderen op, ik kan nooit zo wereldwijs zijn.

Ik ben gewoon te verlegen. Ik baal zo joh, wil je niet weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee ik weet dat van drinken mijn baan niet terug komt, ik heb met twee collega's zitten drinken en nu ik thuis ben heb ik toch geen drank meer. Ik had alles eruit gedaan.

Nou ja, jij kan hier ook niets mee.

Slaap lekker voor straks Kirky en dankjewel dat je me aan wilde horen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Will, hoe is t? Ik sta nog steeds droog, kijk totaal niet tegen de feestdagen op want ik heb geen trek meer in drank. Mis het niet meer. Heb een heel ander leven nu.

Kirky, volhouden he! Ik lees dat je opnieuw AdB bent, hoelang heb je het de 1e keer volgehouden? Ik 2 jaar en nu weer 9 maanden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh Beate, open mond hier !!!! Hoe doen jullie dat toch ??

Opperste respect voor je prestatie hoor, maar toch zet het me aan het denken. Wat voor andere mensen eigenlijk normaal is lijkt voor ons een prestatie. Foute veronderstelling, want heel veel mensen (lees allemaal) drinken eigenlijk best wel teveel en is normaal. Bij "ons" is dat niet.

Ik drink bijlange na niet elke dag, maar eens ik begin ........... maar zelfs dat ook niet altijd.

Zucht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed van die 3 jaar. Ik ben destijds weer begonnen nadat ik een rumboon had gegeten! Kun je nagaan, hoe gevoelig het bij mij ligt. Ook in een restaurant vraag ik altijd of er alcohol in de saus zit of in gebak, dan laat ik het beslist staan.

Ik hoop nu ook dat ik er voorgoed af ben, veel leuker zo t leven, je doet nog eens wat, toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lytse :sun::heart:

Jahh, heel herkenbaar kirky, restalcohol..... na het drinken en enkele uurtjes slaap. Zoveel keertjes meegaakt :huh:

Beate, de één elke dag, de andere één keer per enkele dagen, maakt het wat uit ?? Wij zijn alcohol gevoelig en één kan teveel zijn. Zelfs één slok (echt meegemaakt dit). I hate it !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Carmen, als je leest een woordje van medeleven

van een oude man.

Dit zijn nare dingen Carmen. Zeker nu de economie op hol is geslagen.

Een baan vinden, die ook bevalt wordt steeds moeilijker.

In ieder geval veel sterkte.

En Carmen haal jezelf niet zo omlaag hoor, iedereen mag er zijn.

Ik ben ook een beetje verlegen, jazeker.

En zo nog hele volksstammen.

En drank ondermijnt je zelfvertrouwen steeds meer. Beter niet doen.

Men neemt jou aan omdat je de juiste vrouw bent. Niet om het leuke.

Stop met drinken, pak je bijeen en er is altijd licht aan het eind van de tunnel.

Knuf voor jou.:present:

P.S even over het jonge mensen forum.

Om hulp bij het drinken te hebben, ben je hier op de juiste plaats.

De wat ouderen zijn echte ervaringsdeskundigen en kennen de voetangels en klemmen.

Het gaat toch om de drank.

Dan kan je voor het jongemensen werk toch op msn of een ander leuk forum.

En we zijn niet allemaal fossielen. Valt best mee eigenlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...