Spring naar bijdragen

Donderdag 27 Oktober


Diesel

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 231
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

idd Albertina...dat is ook niet te betalen.

soms doet mijn mams dat...ze gaat ook vaak naar de kippenslachterij voor me zodat er 1 la van de vriezer weer vol ligt met allerlei soorten kip.

de lieverd

wil je dat stamppotje even op het recepten draadje zetten...aub?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Liefje, de dag dat ik jou een (nacht)kusje vergeet te geven moet nog gemaakt worden hoor. Heb je je eendje al terug gevonden ? De batterijtjes liggen ernaast :D

Zo, was hele drukke dag al, en het is nog niet gedaan.

An, verse kleindochter ?? Dikke proficiat hoor !!!!!!

Fleurie, cavakes meid ? Wanneer gaan we nog eens ... ?? ;)

Borrie, het water is ondertussen al koud zeker ??

LadyJane, ik zie je b & b al blinken tot hier hoor. Was ik er nog maar hé ;)

Goedemiddag iedereen, vanop't water ierre B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toine!!!!!! Kant en klaar???????????

Dat meen je niet!! Bllleeeeggghhhh!!!!!

Hier , dat had ik al geschreven, witlof uit de oven met een pittig sausje.

En ja exen, gelukkig heb ik er niet veel.

Ik ben jaren alleen geweest.

Na 8 jaar huwelijk, maar ik was dan ook al erg jong getrouwd.

Ik was 17 toen ik zwanger was van mijn 1e kindje en net 20 toen ik de 2e kreeg.

Als ik het over de man van mijn kinderen heb, daar hou ik nog steeds van.

Dat klinkt raar, maar is gewoon waar!

Wij zijn in liefde uit elkaar gegaan.

Nog altijd een goed contact.

Ook al heb ik nu al jaren een andere liefde, dat wil voor mij niet zeggen dat ik niet meer van mijn ex hou.

Je kunt op verschillende manieren van iemand houden, zo denk ik er althans over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: akelei
Originally posted by: Lenie

sja...doe bv vanaaf de was wel...lekker op de bank en dan stapels maken op de salon tafel..:D

quote>



:D Ik heb geen salontafel, vandaar dat de was bij mij niet opgevouwen wordt.

quote>



Hahahaha
Op de strijkplank dan of heb je die ook niet?
:D
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Fleur,

Wat een begin van de dag .... Ze zeggen wel dat schelden geen zeer doet, maar leuk is anders. Je weet nu wel weer goed waarom jullie uit elkaar zijn!

Therapie moet je op de lange termijn zien, volgens mij. Soms blijf je maar om de kern heendraaien en dan krijg je opeens een "inzicht" en ben je een stapje verder. Ik vind het heel goed van je dat je er toch mee gestart bent. Het lukt!

Veel liefs,

Lytse.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: fleurtje

Lytse, hopelijk gaat het al iets beter met je :present:. Met zo ziek te zijn vielen er ook een aantal afspraken weg toch?
Vorige keer had je het daar niet zo gemakkelijk mee (als ik me het nog goed herinner)


Kom ik op de volgende blz. en dan zie ik een berichtje van Fleur.
Je hebt helemaal gelijk. Net als de vorige keer wil mijn lijf niet echt. Het zwaarste deel van de verkoudheid heb ik gelukkig achter de rug, maar ik ben nog behoorlijk slap. Ik reken er op dat het elke dag een stukje beter zal gaan.:)

Ik ga vanavond wel naar de "thuisbioscoop". Samen films kijken bij buurvrouw met Parkinson. Ze zei zo duidelijk dat zíj 's avonds ook niets meer aankan, maar dat we dan toch alleen maar hoeven te zitten..... De boodschap is dus overgekomen, ze wil heel graag dat ik kom.
Aan het eind van de avond meld ik me in ieder geval nog (droog hoop ik).

Lytse.:heart:



Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

het gaat hier vandaag veel over h.h. werk en geen zin. Grappig, ik móest wel vandaag, ondanks nog steeds knallende griephoofdpijn. Kunnen we daar een apart draadje over aanmaken?????

Gisteren schreef ik dat er vrijdag een gezin 4 dagen kwam logeren in mijn B&B (gewoon kamers in huis), maar dat moet gezin van 4 pers. 2 nachten zijn, kun je nagaan dat m'n hoofd gewoon niet wil

Omdat ik het stapje voor stapje wilde doen, maar begonnen met die kamers, waarvan er 1 klaar was. Maar wat valt dat tegen! Als je een kamer niet gebruikt, wordt hij toch vuil.

En ik heb al heel lang een pissebeddenplaag, die steeds erger wordt.

Weet iemand daar iets van of tegen?

In de kamer voor de kinderen lag van alles "even" gestald, dus meer werk en er moet een bed bij, maar ik stop nu, morgen verder. Zie steeds sterretjes.

Toch is het een goede afleiding voor niet drinken of roken.

Ben vanmiddag meer dan een uur bij de praktijkondersteuner geweest voor eindelijk weer eens een copd test. De dokterass. was er ook bij, die wordt opgeleid hiervoor.

Het was dus mijn 8e stopdag en ze reageerden heel pos. Ook nog even over mijn alc. probleem gepraat. Dat gaat steeds makkelijker ( het praten dus), je moet er even doorheen. De schaamte voorbij, zeg maar. Zij kent mij nog van 3 jaar geleden, toen ging het heel slecht met beide verslavingen. Over 2 weken mag ik terugkomen, zij is mijn stok achter de deur.

Gelukkig was mijn longfunctie nog goed genoeg. De rest, bloeddruk en hartslag was al duidelijk verbeterd, zal gerust ook wel met veel minder alc. te maken hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Lytse
@ Anders en Madelief,

Allebei in de stress om verschillende redenen. Ik denk aan jullie en stuur jullie een scheepslading met positieve gedachten plus een arm om jullie schouders. Hier komt ie: :heart::musicnote::sun:

Tot vanavond allemaal,

Lytse.quote>



Dank je Lieverd!!!!!!:heart:

Denk je ook aan jezelf?? :sun:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...