Jaap Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 geen idee welterusten dagpact is weer goed gegaan, zo goed dat ik moe ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 Ben weer thuis! Gisteren en vandaag niet gedronken, dus pact gelukt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Carmen Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 Ik ben er nog, ik wilde iets zoeken voor mijn eigen leeftijd maar dat is er niet, en soms zijn dingen er gewoon niet. Ik ben mijn baan kwijt, er is vandaag surseance van betaling aangevraagd bij het bedrijf. We mochten allemaal naar huis. Ik kan verder niet veel, dit was mijn veilige wereld. Ik heb heel veel gedronken, dat is stom ik weet het maar heb het toch gedaan. Ik weet ook niet wat ik moet zonder mijn regelmaat. Ik weet ook niet of ik nog een andere baan kan vinden want ik voel me niet zo zeker van mezelf. Tig leukere mensen die solliciteren. Ik heb helemaal geen zin meer, ik durf gewoon ook niet zoveel als normale mensen durven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Carmen Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 Lief bericht van je Kirky, ik ga de zon ook wel weer zien. Maar ik ben zo verrekte onzeker, ik ben niet goed in sollicitaties, ik dacht dat ik hier voor eeuwig zat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Carmen Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 Planner bij een internationaal transportbedrijf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Carmen Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 Nou ik ben niet zo mooi en goed gebekt als andere 27 jarigen, dus voor mij was dit al heel wat. Ik dronk niet voor niks, ik drink omdat ik me niets voel. Ik kijk naar anderen op, ik kan nooit zo wereldwijs zijn. Ik ben gewoon te verlegen. Ik baal zo joh, wil je niet weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Carmen Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 Nee ik weet dat van drinken mijn baan niet terug komt, ik heb met twee collega's zitten drinken en nu ik thuis ben heb ik toch geen drank meer. Ik had alles eruit gedaan. Nou ja, jij kan hier ook niets mee. Slaap lekker voor straks Kirky en dankjewel dat je me aan wilde horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 rustig is mooi Kirky tijd om te gaan slapen dus slaap lekker straks:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 Hoi Kirky, ben je er nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 En ik, heb Carmen juist gelezen en leef met haar mee. Goed geanticipeerd Kirky Lady Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 He Will, hoe is t? Ik sta nog steeds droog, kijk totaal niet tegen de feestdagen op want ik heb geen trek meer in drank. Mis het niet meer. Heb een heel ander leven nu. Kirky, volhouden he! Ik lees dat je opnieuw AdB bent, hoelang heb je het de 1e keer volgehouden? Ik 2 jaar en nu weer 9 maanden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 Goh Beate, open mond hier !!!! Hoe doen jullie dat toch ?? Opperste respect voor je prestatie hoor, maar toch zet het me aan het denken. Wat voor andere mensen eigenlijk normaal is lijkt voor ons een prestatie. Foute veronderstelling, want heel veel mensen (lees allemaal) drinken eigenlijk best wel teveel en is normaal. Bij "ons" is dat niet. Ik drink bijlange na niet elke dag, maar eens ik begin ........... maar zelfs dat ook niet altijd. Zucht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 Goed van die 3 jaar. Ik ben destijds weer begonnen nadat ik een rumboon had gegeten! Kun je nagaan, hoe gevoelig het bij mij ligt. Ook in een restaurant vraag ik altijd of er alcohol in de saus zit of in gebak, dan laat ik het beslist staan. Ik hoop nu ook dat ik er voorgoed af ben, veel leuker zo t leven, je doet nog eens wat, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 Will, dat kon ik dus niet zoals jij. Bij langena niet iedere dag drinken. Helaas ben ik een type van alles of niks. Dan maar niks in mijn geval. Dat met mate lukt niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 Dag allemaal, Gelukkig kan ik me weer droog melden. Ik ga nu naar bed, dus allemaal welterusten, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 oh ja, je valt binnen 2 weken weer in je oude ritme, sociaal drinken gaat nooit meer lukken. Waarom moet je in 2013 gekeurd worden voor je rijbewijs? en waarop dan? toch alleen een ogentest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 trusten Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 moet je morgen weer werken? t is al laat. k ga zo ook maar slapen, kijken of t lukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 Kirky ken ik nog van twee jaar geleden. Een taxi chauffeur die 8 halve liters dronk per dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 Lytse Jahh, heel herkenbaar kirky, restalcohol..... na het drinken en enkele uurtjes slaap. Zoveel keertjes meegaakt Beate, de één elke dag, de andere één keer per enkele dagen, maakt het wat uit ?? Wij zijn alcohol gevoelig en één kan teveel zijn. Zelfs één slok (echt meegemaakt dit). I hate it !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 Carmen, als je leest een woordje van medeleven van een oude man. Dit zijn nare dingen Carmen. Zeker nu de economie op hol is geslagen. Een baan vinden, die ook bevalt wordt steeds moeilijker. In ieder geval veel sterkte. En Carmen haal jezelf niet zo omlaag hoor, iedereen mag er zijn. Ik ben ook een beetje verlegen, jazeker. En zo nog hele volksstammen. En drank ondermijnt je zelfvertrouwen steeds meer. Beter niet doen. Men neemt jou aan omdat je de juiste vrouw bent. Niet om het leuke. Stop met drinken, pak je bijeen en er is altijd licht aan het eind van de tunnel. Knuf voor jou. P.S even over het jonge mensen forum. Om hulp bij het drinken te hebben, ben je hier op de juiste plaats. De wat ouderen zijn echte ervaringsdeskundigen en kennen de voetangels en klemmen. Het gaat toch om de drank. Dan kan je voor het jongemensen werk toch op msn of een ander leuk forum. En we zijn niet allemaal fossielen. Valt best mee eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 Allen een goede nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 jeemienee kirk, wat blijft je dat lang volgen zeg. balen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 nou heb ik de hele tijd het gevoel gehad dat je een vrouw bent Kirk, maar ben je echt een taxichauffeur? leuk beroep als je drinkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 Kirky, heb je de muis van Fleurtje ?, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden