Marc Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Goedemorgen allemaal. Tracy Chapman - Talkin' bout a Revolution (Live) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Moggeuh Marc en zo alle andere ook natuurlijk, nou koffie enzo vinden jullie wel tussen al de pompoenresten ;-) Nee geen pompoenkoekjes, maar stroopwafels en witte broodjes als jullie willen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Morgu Diesel en Marc. Het noorden is ook weer present. Vandaag vroeg beginnen, dus op tijd richting douche straks. Lekker bakje Diesel, jammer alleen van die pompoenpitten die in mijn beker drijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Trouwens , jij bent er ook vroeg bij Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Moggeuh Vonnie, maar het noorden was al wakker, al wonen wij wel in het uiterste zuiden van het noorden, maar toch. Maar de pompoenpitten worden als surfplankjes gebruikt door de kukelasaantjes als je de koffie inschenkt, vinden ze helemaal geweldig :-) en ze zorgen wel optijd weg te komen, maar de planken zijn te zwaar om alvliegend weer mee te nemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Hihi... zie het helemaal voor me buurman, schitterend. En eigenlijk geven die pitten ook wel een lekker smaakje aan het bruine spul. Tijd voor mij om de douche op te zoeken, moet vroeg beginnen vandaag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 goede morgen frummeltjes yaja en ekster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 zo en nu eerst koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Ohohoh... was nog niet helemaal wakker dus.. Ya en Eks... van harte... echt hartstikke goed 1 jaar. ~~~~~~~~~~~~~~~~~ En nu snel met hondje even een donker rondje maken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Goede morgen allemaal, Ben ook weer wakker hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 En hoogste tijd om te gaan. Ook goedemorgen Bor, Igor en AR. Koffie van Diesel is prima te drinken hoor, ondanks de surfplankjes er in. Ik ga, voor iedereen vandaag een mooie dag. Tis tenslotte 1 november, dag van "waardering voor het kleine" !!! Laterrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Een jaar is lang Als het voorbij is lijkt het voorbijgevlogen Toch als je terugdenkt aan hoe je er een jaar geleden voor stond en nu, dan is er vast veel gebeurd. Ekster en Yaja gefeliciteerd. Goed voorbeeld doet volgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Ekster en Yaja van harte gefeliciteerd het lijkt zo`n end, het is ook een end. GEWELDIG Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Ben werken tot vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Goedemorgen Frummels!! Zo ik heb al 3 vliegen doodgeslagen.... Wat zaten die vervelend om mijn hoofd te zoemen!:$ Nu eerst een bakkie en teruglezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Ekster en Yaya!! Van harte gefeliciteerd!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Originally posted by: YvonneEn hoogste tijd om te gaan. Ook goedemorgen Bor, Igor en AR. Koffie van Diesel is prima te drinken hoor, ondanks de surfplankjes er in. Ik ga, voor iedereen vandaag een mooie dag. Tis tenslotte 1 november, dag van "waardering voor het kleine" !!!Ach is dat waar 1 nov. ook voor staat. Wat leuk is volgens de oud Keltiesche wijsheid en tradities de dag dat de winter begint en nieuwjaarsdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 mogge allen, zo heb ik geslapen zeg...... mijn luikjes zitten nog half dicht, dus eerst koffie en tommy aan de snuffel... zo trainen en dan verder met schilderen van muren beneden.. vanavond zuurkool met worst en frans kaasje uit de oven, iets om naartoe te werken hi gisteren two and a half man zitten kijken mijn god wat heb ik zitten lachen, dacht dat ik stikte, erg leuk. wel fijn dat het nu eerder licht is. jullie lekker geslapen? iedereen hele fijne dag en doe wat goed voelt tot horens en maak er wat van toineneman:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Goedemorgen frummers.... Natuurlijk Yajala en Ekster verpletterend gefeliciteerd met het behalen van deze belangrijke mijlpaal... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Goedemorgen, Eks en Ya, hieperdepiephoeraaaa!!!! Van harte met deze mijlpaal, 1 jaar alcoholvrij fantastisch!! :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Voor Ekstertje :DB) :DB) :DB) :DB) :DB) :DB) :DB) :DB) :DB) :DB) :DB) :DB) Voor Yalala :DB) :DB) :DB) :DB) :DB) :DB) :DB) :DB) :DB) :DB) :DB) :DB) Jullie hebben het verdient meiden!!! Dit is pas girlpower!! Ik ben wel benieuwd wat het afgelopen jaar voor jullie betetekend heeft... Als jullie dat beantwoord hebben, dan staat er taart voor jullie in de koelkast:D Hele fijne dag en beloon jezelf, jullie hebben het verdient!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Goeie morgen allemaal. Ya en Eks. van harte gefeliciteerd met één heel jaar droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Hoi, Kijk eens, dat is van een andere orde. Twee doorduwertjes! Hoe het tij ook stond in het leven, eb of vloed, er werd vastgehouden aan niet drinken. Zeer prijzenswaardig! Zelf ken ik de euforie van een jaar. Een maand knap. Een kwartaal super. Een half jaar megasuper. Maar met een jaar staat er iets, dat geeft een bijzonder gevoel. En dan, wat nu? Natuurlijk doorgaan. Er is zoveel bereikt, dat wil men niet verliezen. Ekstertje en Yalala jullie zijn kanjers. Liefs en houd vol. Groet van Michael. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Goeie morgen lieve Bor. Heb je een beetje redelijk kunnen pitten meis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Ekstertje en Yajala, kanjers van harte met jullie eerste belangrijkste jaar droog :light::sun::musicnote::light::sun::musicnote::light::sun::musicnote::light::sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden