bako Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Lieve mensen Hier gaat alles weer rustig zijn gangetje Na laatst zo ongelooflijk onderuit en op mijn plaat te zijn gegaan,ben ik meteen weer gestopt met het nuttigen van onze vijand Voel me weer goed en wil dat ook zo houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Goedemorgen luitjes, kom ook nog heel even gedag zeggen. Hoop dat Tina snel weer wat lichtpunten gaat zien. Fleur, je gaat giga goed he, op alle fronten!!! Dikke dikke pluim voor je hoor En een mooi boeketje: :present::present::present: :present::present::present: :present::present::present: :present::present::present: :present::present::present: :present::present::present: :present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Bako, fijn dat je jezelf weer op de rails hebt. Kan me indenken dat dat een stuk beter voelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Goeie morgen Vonnie, heb je vandaag vrij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 :Pzo heerlijk getraind! even chillen en dan schilderen. mooi verhaal ekstertje erg goed. iedereen succes vandaag hier mistig en geen zon huh. gaan wat doen laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Bolletje, Borretje, Ik heb er geen last van, alleen vanmorgen was ik vroeg op en in de woonkamer een klok niet teruggezet en dacht ineens, shit ik ben laat! Toen gedouced en al en toen bleek ik een uur extra te hebben!!!! Ha! Toine, dus jij schildert ook? Bolletje ook maar die gaat ze binnenkort verkopen, vangt er dan heeeel veel geld voor:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Zit je hier op je eentje? Ik kom ff binnenspringen tussen het werk door om je een stamp tegen je kont te geven...zomaar omdat ik dat graag doe zwaai zwaai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Kijk uit met teveel water, ga je van roesten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MsLuzac Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Op verzoek van een aantal geliefden hier op het forum hier een berichtje van mijn kant. Mijn hoofd stroomt over, maar ik ben er nog. Ben onlangs overgestapt van sportschool met als doel me 3x naar de sportschool te bewegen. Deze week zal mijn 1e week zijn dat ik er 3 keer kom. Ik doe aan cardio-fitness met als doel om binnen 8 weken 8 kg lichter te zijn, en dan weer zoveel weken verder weer een x gewicht om zo tot een ideaal gewicht te komen. Ik kan er al mijn opgekropte woede en frustraties achterlaten en geeft enorm veel rust. Vanavond mijn 2e gesprek bij Tactus. Denk dat ik vroeg men bedje op ga zoeken, ik ben nu al moe ADB is in het water gevallen in het weekend van 15-16 oktober jl. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Dagpact: Albert Igor Jaap Bor Gaby Wijfie Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Goeie middag allen, Even een berichtje van mij. Gister net terug gekomen van mijn eerste alcoholvrije vakantie. Beviel heel erg goed, maar tijdens etentjes heb ik wel gedacht: wat zou een goed glas rode wijn nu lekker zijn zeg. Maar nee, ik kan het (nog) niet bij 1 glas houden, dus waarom een risico nemen. Er hangt een goede sfeer vanmorgen, fijn! Ik heb niet terug gelezen de afgelopen week, maar voor mijn vakantie was de sfeer soms niet echt prettig. Bor, goed joh 4 weken alweer! hou vol, hou vast. Liefs Nien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MsLuzac Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Originally posted by: akeleiPsst.?Weet iemand hoe je je eigen wie is wie bericht terug kunt vinden?ik heb het gevonden , dus laat maar?quote> via dashboard toch ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Via uitgebreid zoeken, jezelf invullen als auteur en dan de rubriek wie is wie aanklikken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 middag.. nou we zijn weer klaar met trainen en schilderen en de nodige voorbereidingen voor het eten zijn getroffen. wat ik eet, kant en klaarmaaltijd van appie happie. verder nergens zin in, heb weer zo een denk dag, over alles en niets aan het piekeren en daar heb je niets aan, maar ja krijg het koppie niet stil, ik zeg cyaankali, maar ja ook weer zo definitief. evekes koffie, sigaretje en beetje chill. eten jullie? nog iets leuks op tv vanavond. als het maar niet weer over die maro of hoe die ook heet gaat, ben ik wel klaar mee. morgen hebben ze het weer over zeilige andere dingen en valt daar iedereen over elkaar overheen en een week later hoor je niets meer, tijdelijke chronische empathie. groeten toine:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Dagpact: Albert Igor Jaap Bor Gaby Wijfie Joris Will Borrie Het is zover hé. Borrie strikes again Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 den Will se.... ook aan de strike ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Originally posted by: borretjeYep!Eer je hier antwoord krijgt heb je het zelf al opgelost he?quote> Yah gewoon oplossen in een glas water he ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Originally posted by: wijfie muis muist niet lekker, verleden week pas nieuw gekocht, ik denk dat ik mijn oude muis maar weer in gebruik neem.Had ik daarnet ook zoiets, sla ik een nieuwe vlieg en nu vliegt tie niet meer :-( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Den niwi sé, jawhol, goed hé. Morres is hier mijn nieuwe slappkamer aan het plaatsen. Wat vinden jullie er van ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 kheb het al gezien, Will... dat is daarom wel een anti-drink-bed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Hey, een waterbed, is dat ook goed. Met heel veel WATER Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Ach Borrie maak er nu geen storm "in een glas water " van joh ;-) en als tie geen diploma heeft kan je gewoon laten het te vullen en heeft Will toch een mooi nieuw bed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Borrie Ik kan goed zwemmen hoor, zeker in bed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Borretje gefeliciteerd met een maand. Nu naar het kwartaal , toch. Moet lukken. Bor, houd je bijeen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Hoi Will, Is dat een waterbed Will? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden