haddock Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Originally posted by: toinede een heeft wat meer aandacht nodigdan de ander, voelt iemand zich daaringepasseerd, jouw probleem.quote> Ik denk dat je 'm daar hebt, Toine, de kneep, dat is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Primula... lekker muziekje...het stofzuigt zo lekker weg..hihihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Hoi mensen. Alles goed hier? 'k heb wat last van een griepje. Jakkes, wat voel je je dan akelig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Het staat een ieder vrij zoveel te schrijven als men wil. Een ander gaat enkele malen per week naar de AA. En een ander ziet het forum als uitlaatklep. Ik vind dat dat moet kunnen. Maar er is een maar! Dit is alles virtueel. Buiten het forum is ook de echte wereld en ook daar moet men zijn droge draai vinden. Dus je af en toe losweken en de echte wereld verkennen lijkt mij een must. Daar komt bij dat er nogal wat aan het oog voorbijtrekt. Het is niet niets alles. Zoiets vraagt om een reset zo nu en dan. Dus af en toe lekker de boel loslaten en wat leuks doen hoort er ook bij. Stoppen met drinken betekent ook doorleven. Gewoon doorleven, maar dan drankvrij. Aanp vout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 helemaal mee eens soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Goeiedag! Ik ben ook door een werkbij gestoken Lenie, het halve huis gestoft vanmorgen. Even een nieuwe kaart geinstalleerd op de tomtom, alleen de verkeerde. Nou maar weer een ander installeren dan. Kan gelukkig nog. Het installeren van een buro lijkt me iets lastiger succes Bolletje Mooi toch dat hulp van onverwachte kanten kan komen. Zo'n vrouw die Bolletje helpt haar buro thuis te krijgen. Bor, ik hoop dat je zoontje je snel belt vandaag. Dat is vast het leukste kadootje vandaag, al had je hem natuurlijk liever bij je gehad. AR, klasse alweer een maand fris door het leven. Las de uitwisseling van berichten over hoe mensen tegen het leven aankijken. Zelf ben ik erg bezig hiermee. Ik volg de methode Een cursus in wonderen. Ooit een tip van Ziza. Ik kom er steeds weer bij terug. De les die ik vandaag bestudeer is: ''mijn gedachten betekenen niets. Dit idee zal helpen mij te bevrijden van alles wat ik nu geloof''. Ik loop er niet mee te koop, dat ik deze methode volg, ook niet in real life. Het gaat namelijk over God, en voor dat woord zijn een hoop mensen allergisch. Deze methode gaat uit van een God die alleen maar liefde is. Dat is het mooie ervan. Wie geinteresseerd is kan googelen. Nu zal ik wel weer een hoop commentaar krijgen maar dat geeft niet. Ook dat is maar een gedachte van mij haha. Gekke dingen, gedachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 3 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 ken de uitdrukking we en daarnaast kan je nogsteeds bijen tegekomen hoor. Ze zijn nu opzoek naar overwinterplekkie, al zijn ze wel een beetje door de war vanwege het lekkere weer de laatste tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 als ik moet kiezen..is het leven leuker zonder dan met drank moet alleen nog even de weg daarin vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Leuk Kate, ik zelf doe dat ook! Dat is ook de reden waarom ik schreef dat ik denk dat God me door deze fase laat gaan, juist zodat ik alles wat ik ooit geleerd,gelezen,cursussen over gevolgd heb, doceer etc... nu in de PRAKTIJK laat brengen, ik was nl een lezer, een studente etc... alleen in de praktijk, deed ik het niet, ik zoop dan, en nu.... nu wil ik niet meer zuipen, en nu krijg ik daar de kans voor, hoe moeilijk het ook is, ik wil vertrouwen houden! Kate, doe jij het in een groepje, of alleen? Misschien kun je me eens een pb'tje sturen als je wilt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Het is zeker niet leuk om total loss te zijn door de drank of door wat dan ook. Maar na een paar drankjes vind ik het leven wel mooier, de kleuren zijn helderder, de muziek is mooier, ben vrolijker. Maar na nog een paar drankjes ga ik ruzie zoeken, ben de volgende dag vergeten wat ik de avond ervoor aan mijn kinderen heb beloofd, wat ze hebben verteld. Dan heb ik weer ontzettend veel spijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Originally posted by: snoepjeals ik moet kiezen..is het leven leuker zonder dan met drankmoet alleen nog even de weg daarin vindenquote> begrijpelijk Snoep, is daar eigenlijk geen forum voor? zit jij bij een AA groep? want ik weet wel dat ze er daar wel veel over praten, maar voor mij kom ik bij AA daar (nog) niet verder mee, AA houdt me wel allert om niet te gaan drinken, maar jij bent al zo lang droog, heb je al een plan Snoep? Ben ik nl erg in geinterresseerd, ik wil ook weer positief in het Leven staan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Originally posted by: rosa45Het is zeker niet leuk om total loss te zijn door de drank of door wat dan ook.Maar na een paar drankjes vind ik het leven wel mooier, de kleuren zijn helderder, de muziek is mooier, ben vrolijker. Maar na nog een paar drankjes ga ik ruzie zoeken, ben de volgende dag vergeten wat ik de avond ervoor aan mijn kinderen heb beloofd, wat ze hebben verteld. Dan heb ik weer ontzettend veel spijt.quote> Rosa, het welbekende verhaal, en zeker mijn valkuil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Kate, *Nu zal ik wel weer een hoop commentaar krijgen maar dat geeft niet.* Ik zal me inhouden Kate. Dag Kate. U gaat goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 ieder z'n ding Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Zo is het maar net Leni. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 je bent niet de enige hoor Bor... huil bijna elke avond wel. bij mij lucht het op...lekker even alles eruit gooien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 even een tranentrekker Bor... gooi het eruit!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 als ik kon drinken en dan de volgende dag gewoon fris zou wakker worden, zou ik elke middag dronken zijn. zomaar een eerlijke gedachte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Nee Sowhat, dat valt zeker niet altijd mee. Het is niet niets. Stoppen, is ook een beetje opnieuw leren leven. Veel wat weggedronken is, ligt onderhuids te smeulen en daar moeten we mee dealen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 voor mij wordt het tijd om weer aan de arbeid te gaan, ook dit wil ik proberen zoveel mogelijk in het nu te doen, werk tot 20.30u vanavond en dan heb ik school, ik ben dus safe wat drinken betreft vandaag allemaal een hele fijne dag verder, en hopelijk een droge kom vanavond na school nog wel even nalezen Liefs Gaby Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Originally posted by: Hannah1bor ik ga het eerlijk zeggen,niet omdat je nu toevallig vandaag jarig bent.Maar je bent zo overheersend aanwezig elke dag dat het voor anderen weinig ruimte meer geeft.Ik ga het dan ook niet via pb doen maar openbaar.Na 1700 log je vaak uit omdat je man er dan is.Steunt hij je dan wel genoeg, of is dat omdat je dan niet meer mag.Je zegt nog 3 kinderen meer te hebben, en een kleinkind weet ik.Is die relatie nog wel goed met de andere kinderen?Op je verjaardag lijkt me heb je toch wel andere dingen te doen.Lees het later wel.Ben er vandoor.quote> Hannah??Dit is een herhaling van zetten zoals wij dit noemen.Jammer dat jij je steeds zo opstelt!Naar jou word net zo goed geluisterd als naar ieder ander hier.Maar om dat nu op zo'n manier neer te zetten naar Bor.... die jarig is en het net zo fijn vind dat er aan haar gedacht word!Dat vind ik echt niet passen, en dan zeg ik het nog heel netjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Hoelaat kun je je kereltje bellen Bor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Ook ik moeten waken tegen forumplakken. Beetje verslavingsgevoelig. Je woont alleen en babbelt wat. Je klaagt, je lacht, vertelt een verhaaltje, geeft de twijfelaars een boost en voor je het weet ben je drie uur verder. Fijne dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 ja ik ren ook weer naar de winkel...wat zijn gebakken piepers zonder mayo...tot straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Ik heb op dit moment ontzettend veel trek in een grote slok port. Maar ik moet verstandig zijn! De eerste slok niet nemen. Morgen weer spijt etc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden