Spring naar bijdragen

Maandag 14 november.

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 197
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Goedemorgen allen!

Jaap succes bij je info gesprek, ben benieuwd!

Josje gaat een hoop doen vandaag, heel goed, neem ik me ook vaak voor, maar ben gisteravond zelfs niet naar de AA geweest, lag gewoon om 18u al in bed, dan slaap ik niet, maar ik lig wel in bed, terwijl er hier toch ook genoeg te doen is, maar ik heb momenteel enkel energie om te werken, verder lig ik veel in bed, zou dat beter worden? Zou ik nu nog steeds last hebben van het feit dat ik 19 dagen geleden heel erg veel gedronken heb? Dat kan toch niet?

Sha ook aan de refu, misschien wel een goed besluit! Chapeau!

Zo nu eerst een bakkie koffie,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

misschien wel een goede tip Bol, maar ik slik wel mega multi vitamines elke dag, en ik eet redelijk goed, dus je zou denken dat het daar niet aan ligt, maar kan geen kwaad natuurlijk!

fijn hoor Bol, dat je zo kan genieten van de kerst, mijn feestje is het niet, al ga ik dit jaar weg, dus dit jaar ga ik ook goed door de kerst heen komen :D

ik had het al eerder gevraagd, maar durft iemand het met mij aan om een pact tot het nieuwe jaar te sluiten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: niwi
Originally posted by: Gaby

ik had het al eerder gevraagd, maar durft iemand het met mij aan om een pact tot het nieuwe jaar te sluiten?quote>

jawel hoor, Gaby

Top Niwi, Thanx:present:
dus dat staat.........
pfff wat een opluchting hoef ik dit jaar tenminste niet meer te drinken :D:P:);)
wie durft nog meer?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor Gabs ik wil best een kerstpact afsluiten. Maak je een draadje aan dan?

Tinker ik wist dat van die omgekeerde kerstboom. Maar die amerikanen zijn een beetje gestoord hoor.;)

Als ik een kerstbal in m'n bil steek en dan omgekeerd aan het plafont ga hangen vinden ze dat ook mooi en gaat iedereen het na doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...