AlbertRemmo Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Ik ga douchen en zo en dan werken tot later fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 AR, ik zat even terug te lezen, maar ik eet wel vlees hoor, niet vaak. We eten zomin mogelijk koolhydraten, dat zul je misschien door elkaar hebben gehaald. Fijne dag nog! Werkse! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Goedemorgen, Dagje vrij genomen. Nou ja, vrij, ik ga op sollicitatiegesprek. Maar weet helemaal niet of ik die baan wil. Dus zie ik het maar als een informatiegesprek. Beetje oriënteren. Moet ik natuurlijk niet te veel laten doorschemeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Jaap, evengoed succes straks!! Misschien blijkt het wel reuze mee te vallen die baan. Laat je het nog even horen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Dank je, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 En het is altijd nuttig, ook al wordt het niets. Ik ga even een paar nuttige vragen verzinnen en dan de mist in. Of hopelijk niet de mist in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Jaap! Succes hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Goedemorgen! Heb heerlijk en vast geslapen. Succes vandaag Jaap en gewoon voelen of het wat voor je is. Na het gesprek weet je dat vast. Ben van plan veel te doen vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 ga trainen.. iedereen fijne dag en maak er wat van jaap succes met het gesprek vanavond boerenkool met worst en spekkies en natuurlijk kuil jus... latersss toineneman:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Goeie morgen lieve mensen. Ik ga vandaag mijn kerstboom zetten. Ja jullie zullen het wel raar vinden misschien maar ik wil zo lang mogelijk genieten van de sfeer van kerst. Hier de buuf zet hem de 22e en haalt hem de 27e weer weg. Zonde van al dat werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Goedemorgen allen! Jaap succes bij je info gesprek, ben benieuwd! Josje gaat een hoop doen vandaag, heel goed, neem ik me ook vaak voor, maar ben gisteravond zelfs niet naar de AA geweest, lag gewoon om 18u al in bed, dan slaap ik niet, maar ik lig wel in bed, terwijl er hier toch ook genoeg te doen is, maar ik heb momenteel enkel energie om te werken, verder lig ik veel in bed, zou dat beter worden? Zou ik nu nog steeds last hebben van het feit dat ik 19 dagen geleden heel erg veel gedronken heb? Dat kan toch niet? Sha ook aan de refu, misschien wel een goed besluit! Chapeau! Zo nu eerst een bakkie koffie, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Hahaha! Die Bol! Nou geniet alvast maar van de kerstsfeer hoor! Zelf zet ik hem op 6 december en in de 1e week van januari haal ik hem weg. Dat is ook best lang. Maar ik ben er nu nog niet voor in de stemming. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 goeiemorgen mensen ook hier een héél klein wereldje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Gabs, heb je je bloed wel eens laten onderzoeken bij de H.a.? Soms mis je wat aan vitamientjes b.v. vit. b. als je adb. gaat worden, waardoor je je wat belabberd kan voelen. Even laten controleren. Anders, heel veel sterkte meis. Hopelijk dat je je weer gauw beter gaat voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 misschien wel een goede tip Bol, maar ik slik wel mega multi vitamines elke dag, en ik eet redelijk goed, dus je zou denken dat het daar niet aan ligt, maar kan geen kwaad natuurlijk! fijn hoor Bol, dat je zo kan genieten van de kerst, mijn feestje is het niet, al ga ik dit jaar weg, dus dit jaar ga ik ook goed door de kerst heen komen ik had het al eerder gevraagd, maar durft iemand het met mij aan om een pact tot het nieuwe jaar te sluiten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Originally posted by: Gabyik had het al eerder gevraagd, maar durft iemand het met mij aan om een pact tot het nieuwe jaar te sluiten?quote> jawel hoor, Gaby Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geertjegeert Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Goedemorgen, Even melden dat het hier gister voorspoedig is gegaan. Uit eten geweest en 1 trekmomentje gehad, dat heb ik weerstaan. Vandaag dus fris en met vertrouwen de dag beginnen. Dagpact: Geertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 DAGPACT: Albert Geertje Gaby Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Originally posted by: niwi Originally posted by: Gabyik had het al eerder gevraagd, maar durft iemand het met mij aan om een pact tot het nieuwe jaar te sluiten?quote> jawel hoor, GabyTop Niwi, Thanx:present:dus dat staat.........pfff wat een opluchting hoef ik dit jaar tenminste niet meer te drinken :)wie durft nog meer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Ja hoor Gabs ik wil best een kerstpact afsluiten. Maak je een draadje aan dan? Tinker ik wist dat van die omgekeerde kerstboom. Maar die amerikanen zijn een beetje gestoord hoor. Als ik een kerstbal in m'n bil steek en dan omgekeerd aan het plafont ga hangen vinden ze dat ook mooi en gaat iedereen het na doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Yvonne; nu snap ik hoe Eindhoven aan zijn Philips komt:light: Gabs ik houd jou en niwi graag gezelschap dan zijn wij de bestuursleden voor de arresleepact straks wanneer vergaderen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 ik kan geen uitvlucht bedenken om Kerst, oud en nieuw en mezelf naar de vaantjes te helpen met drank... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Tinkerbelle, ik heb een kunstboom, als die ondersteboven zou hangen dan bleef het bij de basis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Zat even na te denken hier omdat mijn berichtjes miss vaag waren. Shahire, Madelief had het toch over dat ze iemand steunde die geopereerd was? Nou dat was ik. miss. begrijp je het zo beter. Heeft ze idd de hele tijd gedaan, zo lief! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Geert heel knap gedaan meid. We houden vol hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden