Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 197
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Geplaatst

AR, ik zat even terug te lezen, maar ik eet wel vlees hoor, niet vaak.

We eten zomin mogelijk koolhydraten, dat zul je misschien door elkaar hebben gehaald.

Fijne dag nog! Werkse!

Geplaatst

Goedemorgen,

Dagje vrij genomen.

Nou ja, vrij,

ik ga op sollicitatiegesprek.

Maar weet helemaal niet of ik die baan wil.

Dus zie ik het maar als een informatiegesprek. Beetje oriënteren.

Moet ik natuurlijk niet te veel laten doorschemeren.

Geplaatst

Goedemorgen! Heb heerlijk en vast geslapen. Succes vandaag Jaap en gewoon voelen of het wat voor je is. Na het gesprek weet je dat vast.

Ben van plan veel te doen vandaag.

Geplaatst

ga trainen..

iedereen fijne dag en maak

er wat van

jaap succes met het gesprek

vanavond boerenkool met

worst en spekkies en

natuurlijk kuil jus...

latersss

toineneman:P

Geplaatst

Goeie morgen lieve mensen. Ik ga vandaag mijn kerstboom zetten. Ja jullie zullen het wel raar vinden misschien maar ik wil zo lang mogelijk genieten van de sfeer van kerst. Hier de buuf zet hem de 22e en haalt hem de 27e weer weg. Zonde van al dat werk.:)

Geplaatst

Goedemorgen allen!

Jaap succes bij je info gesprek, ben benieuwd!

Josje gaat een hoop doen vandaag, heel goed, neem ik me ook vaak voor, maar ben gisteravond zelfs niet naar de AA geweest, lag gewoon om 18u al in bed, dan slaap ik niet, maar ik lig wel in bed, terwijl er hier toch ook genoeg te doen is, maar ik heb momenteel enkel energie om te werken, verder lig ik veel in bed, zou dat beter worden? Zou ik nu nog steeds last hebben van het feit dat ik 19 dagen geleden heel erg veel gedronken heb? Dat kan toch niet?

Sha ook aan de refu, misschien wel een goed besluit! Chapeau!

Zo nu eerst een bakkie koffie,

Geplaatst

Hahaha! Die Bol!

Nou geniet alvast maar van de kerstsfeer hoor!

Zelf zet ik hem op 6 december en in de 1e week van januari haal ik hem weg.

Dat is ook best lang.

Maar ik ben er nu nog niet voor in de stemming.

Geplaatst

Gabs, heb je je bloed wel eens laten onderzoeken bij de H.a.? Soms mis je wat aan vitamientjes b.v. vit. b. als je adb. gaat worden, waardoor je je wat belabberd kan voelen. Even laten controleren.:)

Anders, heel veel sterkte meis. Hopelijk dat je je weer gauw beter gaat voelen.

Geplaatst

misschien wel een goede tip Bol, maar ik slik wel mega multi vitamines elke dag, en ik eet redelijk goed, dus je zou denken dat het daar niet aan ligt, maar kan geen kwaad natuurlijk!

fijn hoor Bol, dat je zo kan genieten van de kerst, mijn feestje is het niet, al ga ik dit jaar weg, dus dit jaar ga ik ook goed door de kerst heen komen :D

ik had het al eerder gevraagd, maar durft iemand het met mij aan om een pact tot het nieuwe jaar te sluiten?

Geplaatst
Originally posted by: Gaby

ik had het al eerder gevraagd, maar durft iemand het met mij aan om een pact tot het nieuwe jaar te sluiten?quote>

jawel hoor, Gaby

Geplaatst

Goedemorgen,

Even melden dat het hier gister voorspoedig is gegaan.

Uit eten geweest en 1 trekmomentje gehad, dat heb ik weerstaan.

Vandaag dus fris en met vertrouwen de dag beginnen.

Dagpact:

Geertje

Geplaatst
Originally posted by: niwi
Originally posted by: Gaby

ik had het al eerder gevraagd, maar durft iemand het met mij aan om een pact tot het nieuwe jaar te sluiten?quote>

jawel hoor, Gaby

Top Niwi, Thanx:present:
dus dat staat.........
pfff wat een opluchting hoef ik dit jaar tenminste niet meer te drinken :D:P:);)
wie durft nog meer?

Geplaatst

Ja hoor Gabs ik wil best een kerstpact afsluiten. Maak je een draadje aan dan?

Tinker ik wist dat van die omgekeerde kerstboom. Maar die amerikanen zijn een beetje gestoord hoor.;)

Als ik een kerstbal in m'n bil steek en dan omgekeerd aan het plafont ga hangen vinden ze dat ook mooi en gaat iedereen het na doen.

Geplaatst

Zat even na te denken hier omdat mijn berichtjes miss vaag waren.

Shahire, Madelief had het toch over dat ze iemand steunde die geopereerd was? Nou dat was ik. miss. begrijp je het zo beter. Heeft ze idd de hele tijd gedaan, zo lief!

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...