Spring naar bijdragen

Woensdag 16 november 2011

Shahire

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 175
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bor pas op met ''romantische'' sex en drugs en normaal herinneringen he,

kan gevaarlijk zijn :o

Sterkte :present:

ik kreeg vanmiddag een vervelend smsje van N, en mijn eerste reactie was; drank...

maar ik heb even flink doorgeademd, en gelukkig was het snel weg, het is gewoon die gewoonte, idd het niet willen voelen bij mij dan, nu blij dat ik me vanavond weer droog kan afmelden :D

en dit was maar even, niet zo heftig, ik ken dat hoor, die hele heftige trek, dat ''iets'' in je sterker is dan jezelf, lijkt het dan wel, heel knap als je dat kan weerstaan Bor!

brrr.. ik lig in bed, met pyama en sokken aan, en nog koud, las hier over een kruik, ga ik denk maar eens aanschaffen

slaap lekker :lips: en tot morgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen een spannende dag voor mij.

Dan hoor ik waarschijnlijk of ik wordt aangenomen.

Ik denk het niet want ik vond eigenlijk het gesprek helemaal niet goed gaan. Ik heb daar vrede mee. Ik bedoel, dan ben ik dus niet geschikt voor dat werk, maar ik denk dat velen er niet geschikt voor zijn. Ik twijfel daar zelf ook nog steeds aan.

En als ze me wel willen, ben ik kennelijk toch geschikt, dan ga ik er op in. Dan heb ik vertrouwen in het oordeel van de commissie over mij.

Dat is wat ik bedacht heb. En nu kan ik met een gerust hart slapen.

Mooie nacht, ik neem een extra dekentje mee... en raam open.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal, even tussendoor.

Dit was mijn 15e dag zonder alcohol.Op controle geweest bij dokter en hij zegt dat alles prima gaat en dat ik moet volhouden. Maagproblemen zijn eigenlijk voorbij.

Ik ga nu slapen en misschien tot morgen.

Weltrusten allemaal en sterkte nog de komende uren

Jootje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

brrr.... ik ben helemaal verkleumd, kkkkkkoud hier!

blijkt dat m'n batterijen opwaren van mijn thermosstaat :$ gelukkig had ik nog nieuwe in huis, dus nu zelfs de verwarming in mijn slaapkamer aangezet, het is nog maar 11 graden in huis, maar nu zal het gauw warmer worden, wat bof ik toch met centrale verwarming, en dat ie het weer doet :D

zo nu warm worden en slapen, mag morgen uitslapen, heerlijk..... vooral na de drukke woensdag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...