AlbertRemmo Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Truste Wijfie:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Ik ga ook afsluiten. Dadelijk nog een film kijken over maya's, altijd mooi. Trusten mensen tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Bor pas op met ''romantische'' sex en drugs en normaal herinneringen he, kan gevaarlijk zijn Sterkte ik kreeg vanmiddag een vervelend smsje van N, en mijn eerste reactie was; drank... maar ik heb even flink doorgeademd, en gelukkig was het snel weg, het is gewoon die gewoonte, idd het niet willen voelen bij mij dan, nu blij dat ik me vanavond weer droog kan afmelden en dit was maar even, niet zo heftig, ik ken dat hoor, die hele heftige trek, dat ''iets'' in je sterker is dan jezelf, lijkt het dan wel, heel knap als je dat kan weerstaan Bor! brrr.. ik lig in bed, met pyama en sokken aan, en nog koud, las hier over een kruik, ga ik denk maar eens aanschaffen slaap lekker en tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 truste Bol:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Bol is die film op tv? welk net? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Avond Borretje, soms heb ik alleen nog maar zin om je een pets te geven...eindeloze vragen etc Toine, heb ik jou nog wel gelezen?? Verder Wel te rusten !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Morgen een spannende dag voor mij. Dan hoor ik waarschijnlijk of ik wordt aangenomen. Ik denk het niet want ik vond eigenlijk het gesprek helemaal niet goed gaan. Ik heb daar vrede mee. Ik bedoel, dan ben ik dus niet geschikt voor dat werk, maar ik denk dat velen er niet geschikt voor zijn. Ik twijfel daar zelf ook nog steeds aan. En als ze me wel willen, ben ik kennelijk toch geschikt, dan ga ik er op in. Dan heb ik vertrouwen in het oordeel van de commissie over mij. Dat is wat ik bedacht heb. En nu kan ik met een gerust hart slapen. Mooie nacht, ik neem een extra dekentje mee... en raam open. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Gabs op rtl7 om 23.05 Apocalypto. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Lijkt me goed Jaap Las ik Jopie nu ook al niet? Ach ja Mups :lops; Heintje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 ja Van Gaal naar AJAX ik hoorde het net op mijn werk, ik was met stomheid geslagen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Hallo allemaal, even tussendoor. Dit was mijn 15e dag zonder alcohol.Op controle geweest bij dokter en hij zegt dat alles prima gaat en dat ik moet volhouden. Maagproblemen zijn eigenlijk voorbij. Ik ga nu slapen en misschien tot morgen. Weltrusten allemaal en sterkte nog de komende uren Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 truste Gaby:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 dank je wel Bol, vindt ik interressant, ga ff kijken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Trusten Ap. Jij ook lekker slapen hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 truste Fleur:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 ja dat hoorde ik Kirky, heb net op hyves even wat reacties gelezen, ''men'' verwacht ''oorlog'' in Amsterdam, vindt het ook niet zo netjes eigenlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 truste Jaap:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Goed hoor Jo en truste:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Iedereen gaat slapen dan duik ik nu ook mijn nestje in truste allemaal:lips: en tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Originally posted by: borretjeKirk, vang!!Bitterbal.quote> HEET Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Originally posted by: kirkyIk denk niet dat J.C het er zomaar bij laat zitten , daar lijkt hij mij het type niet voor .quote> tsja de soap gaat voort, ben benieuwd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Welterusten van mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 slaap lekker Bol , AR , Primula en Fleur, ik ga ook afsluiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 slaap wel:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 brrr.... ik ben helemaal verkleumd, kkkkkkoud hier! blijkt dat m'n batterijen opwaren van mijn thermosstaat :$ gelukkig had ik nog nieuwe in huis, dus nu zelfs de verwarming in mijn slaapkamer aangezet, het is nog maar 11 graden in huis, maar nu zal het gauw warmer worden, wat bof ik toch met centrale verwarming, en dat ie het weer doet zo nu warm worden en slapen, mag morgen uitslapen, heerlijk..... vooral na de drukke woensdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden