fleurtje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Poetsen wordt mijn dagtaak vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Nou en saampies met mij mensen wegjagen gloof ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 nu we het toch over kabouters met puntmutsjes hebben.... deze is echt hilarisch!! http://www.zideo.nl/playzideo/6d5971526e6c303d Mocht je een zwakke maag hebben niet kijken! hihi!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Nou en voor de rest niet zoveel ikke denk ik maar, griep en rechterarm/schouder heeft ergens scheur of ontsteking, dus geen hout hakken ofzo. En het zoeken van een onderdeel van een zaklamp die de liefe hondjes hebben gemolt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Krijg juist een prijs binnen van een andere kachelman. Ok, nen helen dure dus... Vraagt 45 euro verplaatsingskosten en zijn bedrijf zit hier maar vijf minuten van . Gemakkelijk verdient lijkt me.. Gaat niet vooruit zo hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Ook al griep Diesel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Hij is goed Ya ik ga weer helemaal in de kabouters geloven; heb hier ook nog wel wat klusjes:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Ya, ik heb net je filmpje gekeken haha!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Jeetje echt iedereen is ziek lijkt wel! Beterschap Diesel! Ja hij is leuk he Jane,moet er elke keer weer zoooo om lachen haha!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 ze komen niet erg die kabouters Fleur betaalt vast een beter uurloon nou ja dan zelf maar in de actie als goeie Ollander is dat weer het eerste verdiend:$ fijne dag allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Fleur, schiet niet op zo met die kachel van je wordt gewoon een extra trui erbij aantrekken of natuurlijk heel hard werken met schoonmaken, krijg je het ook warm van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Maar een paar daagies rustigaan doen Draak. Kan botvliesontsteking zijn en das flink lastig. je arm laten rusten in een mitella misschien? Beterschap joh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Goeiemorgen allemaal. Wat een hylarische film om bij wakker te worden Yalala:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Bah zone kabouter hoef ik nu ook weer ni zenne :o...jakkie!! Extra trui en goed door poetsen Zal er eens aan beginnen. Echt heeeeeeeel weinig zin in maar wat moet dat moet! Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 excuses Fleur zo op de vroege morgen! Maak me meer zorgen om die patient met die harige billen! haha! En nu........ga ik op kabouterjacht!! Fijne dag allemaal! HEEEEHOOOO HEEHOOOOO..JE KRIJGT HET NIET KADOOOOOOOOO!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Heee Fleur moet je niet is echt actie ondernemen met die kachel?? Straks vriest het en kan er binnen van alles stuk vriezen. Ik zit ff te denken, heb Teveel ook niet verstand van kachels? Volgens mij heeft die ook wel is zoiets klusje gedaan bij iemand van het forum, die ging verhuizen. Maar ik weet niet meer 100% zeker of het nou een kachel of iets anders was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Lol Yala , ja die is leuk, tijd niet gezien Yah Tosca & Arjan waren echt leuk. Jammer dat Tosca het geloof ik niet zo god doet, behoorlijk wat problemen Zal eens gaan zoeken, ze hebben nog een serie gedaan op de "parade" is ook erg grappig. Weet alleen niet of die ook ergens te vinden zijn. Maar liever dan een schoentje of voetje in me oog 's-chtends dan dit hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Nou dat hebben we hier een stuk noordelijk eenzelfde weer denk ik Kirk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Originally posted by: fleurtjeOok al griep Diesel?quote> Yep Fleur, echt al weken, maar vervelend kwakkelend, ach komt wel een end an hoop ik dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Thnx Bol en Yala , beterschap wensen helpen altijd. Ach en gedeelde smart he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Fleur wat doet je kachel dan niet ? Stekker wel in stopkantakt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Tante Bollie wollie een rustige dag vandaag??? geen werk enzo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Goedemorgen allemaal, het is weeral zondag. Zonnetje schijnt maar is behoorlijk koud. Lekker weer om een eindje te gaan fietsen denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Hey die Draak. Nee vandaag niet werken heb gisteren en eergisteren gewerkt. Nu ben ik bezig om een schilderij te maken van Wilma. Wil dan ook een kop van een herder en poes erbij schilderen, maar het lukt me niet om de juiste afbeeldingen erbij te zoeken. Dus moet ik er maar ff mee stoppen en woensdag maar eens op de basis te kijken. Daar hebben ze ook een printer en kan ik het meteen uit printen. Baal er wel van dat het niet lukt maar ik geef nog niet op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Misschien Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Goedemorgen. Een prachtige dag om eens lekker het bos in te gaan. Succes allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden