Spring naar bijdragen

Zondag 20 november 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 358
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: snoepje
jootje


buiten is juist beter dan binnen hoor

is alles goed verders..is ex nu naar zijn eigen huis


sha.....ik heb hongerquote>


Hij is nu daar en ik heb al zijn spullen ingepakt klaar staan, dus hij komt ze straks halen en dan is het voorgoed voorbij.
Maar beter denk ik.

dank je voor de belangstelling Snoepje.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: will
Meer dan goed Igor, dank voor je vraag. Ik heb ze sinds gisteren heilig verklaard ;)

Sint Bazma hi, hi! Zo'n aureooltje zit niet lekker Will, dus laat dat maar in de kast liggen.

Het is nog net goedemorgen, voor jullie allemaal.

Lytse.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Diesel
[
Sommige mensen zoeken zich het apenlazerus in het bos naar kabouters en sommige worden er door wakker gemaakt :)

Door wat je schrijft moet ik natuurlijk meteen aan Toine denken. Klopt het dat hij nauwelijks op het forum is, of heb ik hem gemist, doordat ik er zelf maar kort was?

Toine: hoe gaat het?:huh:

Lytse.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag luitjes.

Zo, terug van sporten.

En NEEN, ik sta niet te kletsen daar. Nooit.

Ik sport.

Maar klopt inderdaad, ik zie er veel mensen die voornamelijk staan/zitten te kletsen, en lang niet alleen de dames hoor, die heren zijn net zo erg.

En nog erger: veel 'begeleiders' staan ook gezellig te ouwebeppen met de mensen die aan het sporten zijn. Heb ik snel afgekapt: ' sorry, maar ik ga nu weer even door en dan kan ik niet praten' , waren ze binnen de kortste keren afgeleerd.

Ennu Gaby... als je woorddomino had gelezen had je daar wel degelijk een haiku gevonden hoor ;)

Heb trouwens voor de zieken wat sinaasappels meegebracht en wat zakjes hot xerdloC.

Tis hier trouwens weer/nog verschrikkelijk mistig.

Vind het zelf niet zo erg, maar jongste heeft nog niet zo lang haar rijbewijs en die moet elke werkdag zo'n 300 km met de auto :huh:, das dan weer minder leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...