BamBam Geplaatst 16 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst 16 november 2010 (((((ADAM))))) Tuurlijk kom jij ook, geselli man.Hoe meer zielen hoe meer vreugd, ja toch, niet dan? Info via Tapas dan maar?
BamBam Geplaatst 16 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst 16 november 2010 Bol, iedereen vind het spannend volgens mij. Ik toch wel.
bolletje Geplaatst 16 november 2010 Rapport Geplaatst 16 november 2010 Ja Bammie daar houd ik me maar aan vast. Het is voor iedereen spannend:)Drup, ben je niet bang dat je vast komt te zitten op het strand met je ferrari? Nou ja we trekken je met z'n allen wel los hoor. Maar je wel lekker wamme aankleden hé?Igor kom jij ook met K%B? Dat zou leuk zijn zeg voor die kleintjes.
albertina Geplaatst 16 november 2010 Rapport Geplaatst 16 november 2010 Ook ik krijg een soort kriebels bij een meeting. Een aantal mensen ken ik, anderen helemaal niet. Ik begrijp dat de lokatie en tijd per PB worden doorgegeven, als de tijd mij schikt lijkt het mij leuk om ook te komen. Het is redelijk dicht bij dus, waarom niet? Ik wacht rustig op nadere instructies. -------------------------Het ontkennen van problemen is een vorm van zelfbedrog die elke persoonlijke groei onmogelijk maakt.Hein Pragt. Maar even hierheen verplaatst, ik zat op de verkeerde draad.
PROUD2BME Geplaatst 16 november 2010 Rapport Geplaatst 16 november 2010 Spannend hoor!!Hopen op mooi weer ook maar!Zal best koud zijn denk ik!!
lady jane Geplaatst 16 november 2010 Rapport Geplaatst 16 november 2010 Kom je ook Ya?kou kun je je op kledenen dan smaakt de warme choc mèt (lachroom)ook beter:Pen ja hier ook spannend, maar leuk spannend.Jet stuur je de info per pb uit jezelf of moeten we daarom vragen?dan bij deze!
BamBam Geplaatst 16 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst 16 november 2010 Tuurlijk schikt de tijd jou Albertje!!!!!!!!YIHAAAAAAAAAAAA, LEUK!!!!!!
BamBam Geplaatst 16 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst 16 november 2010 Voor welke webcam gaan we dan zwaaien Jet????
BamBam Geplaatst 16 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst 16 november 2010 haha, er is vast wel iemand met internet op zn mobiel. Kenne we de tijd ff op de draad zette. Wanneer sta jij daar vandaag?
BamBam Geplaatst 16 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst 16 november 2010 Wat is het eigenlijk maar een klein pokkestrandje he, zo smal. Als je op Schiermonnikooh bent moet je soms mijlenver lopen voor je bij de zee bent.Leuk, schrijven in het zand.
bolletje Geplaatst 16 november 2010 Rapport Geplaatst 16 november 2010 Wat schrijven we dan? A.D.B. Het leukste forum voor stoppers en minderaars of zo? Of, als je bij ons bent lust je nooit geen alcohol meer?:$
dhen Geplaatst 16 november 2010 Rapport Geplaatst 16 november 2010 "Aan het strand verzamelt iemand gedachten die mensen verliezen in een ander land en meedrijven in een zee vol ideeën" Loesje
BamBam Geplaatst 16 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst 16 november 2010 K'zou niet durven Jet, echt nie. Is geen commentaar, constatering.Bol, wat dacht je van; SUKKELSSSSSS, hihi. Nee hoor.Logootje vd AA:DOfWij zijn van ADBDoe je met ons meehee.Ok, ben weer aan het uitstellen, mega, bigtime, laterrrrrrr.
BamBam Geplaatst 16 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst 16 november 2010 Pfffff Dhen, daar kan ik niet tegenop.
bolletje Geplaatst 16 november 2010 Rapport Geplaatst 16 november 2010 quote: Originally posted by: BamBamK'zou niet durven Jet, echt nie. Is geen commentaar, constatering.Bol, wat dacht je van; SUKKELSSSSSS, hihi. Nee hoor.Logootje vd AA:DOfWij zijn van ADBDoe je met ons meehee.Of. Doe mee met de exsukkels en laat de eerste staan? Kom op, gaan met die banaan. Dat kan natuurlijk ook hé? Of. Je bent een Rund als je met alco. stunt.Nog een. Je bent echt helemaal niet cool, en als je veel drinkt ga je lekker op je smoel.We verzinnen met z'n allen gewoon een spreuk en nemen daar een foto van.
bolletje Geplaatst 16 november 2010 Rapport Geplaatst 16 november 2010 Martens als het niet op het strand lukt, dan ga ik toch gewoon met je op het verharde gedeelte wandelen? Dan ben je niet alleen en kun je gauw terug als het te koud wordt. Dan wandel ik gewoon wat korter met je. Maar wel komen hoor, er is altijd wel een oplossing.
bolletje Geplaatst 16 november 2010 Rapport Geplaatst 16 november 2010 Lieved je zit nu op dat draadje..
Lieved Geplaatst 16 november 2010 Rapport Geplaatst 16 november 2010 quote: Originally posted by: bolletjeLieved je zit nu op dat draadje.. I know maar ik heb mn koppie dr niet bij om 7 pagina's uit te spitten dus ik dacht mss wil iemand even de korte samenvatting geven
bolletje Geplaatst 16 november 2010 Rapport Geplaatst 16 november 2010 Lieved a.s. zaterdag is er een meeting op het strand. maar als je meer informatie wilt hebben moet je ff Jet een p.b. 'tje sturen. die kan dat je allemaal haarfijn uitleggen.
Lieved Geplaatst 16 november 2010 Rapport Geplaatst 16 november 2010 Bedankt voor de samenvatting Jet Zandvoort is voor mij helaas te ver weg, ik wil wel iedereen heel veel plezier wensen
Alf Geplaatst 16 november 2010 Rapport Geplaatst 16 november 2010 quote: Originally posted by: jane4ik wens jou er ook wel bij:D Ja Jane, dat weet ik..zou het bijna doen..daardoor..
BamBam Geplaatst 17 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst 17 november 2010 Hoeveel mensen moeten je persoonlijk vragen Alf, voordat je besluit te komen???Ik vind het ook leuk als je komt hoor.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden