witte Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Potjandriedubbeledoosjes Inmiddels heb ik nog niks van Akelei gehoord AKELEI??? En Sowhat heeft ook niks gezegd op de draad. Die was mij gister ook een beetje te wiebelig. SOWHAT kom je ook ff Vergeef me mn moeder Theresa gevoelens ff hoor Heel soms heb ik dat ff:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Gaby, N kan jou blijkbaar nog niet loslaten. Maar jij hem ook niet, emotioneel. Hij mag boos op je zijn en hij mag zelfs vervelend tegen je doen. Je kunt het wel niet willen, maar hij doet het toch wel. Het is aan jou hoe je er mee omgaat. In hoeverre je er in mee gaat. Laat je hem zo'n beslag op jouw gedachten leggen. Of wil je er, nu, vooral voor jezelf zijn. Jij kunt er voor jezelf zijn, als je aandacht hebt voor jezelf. Besteed je gedachten en zorg aan de belangrijkste persoon in je leven: jijzelf. Dat betekent misschien ook accepteren dat de relatie voorbij is. Je wilt helemaal niet drinken. Wees lief voor jezelf, met een beetje hulp van boven, dat is elk moment voor je beschikbaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Goedenavond allemaal, ik kom ook maar weer effekes kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Thnx Hannah. Bor, van mij mag je iedereen een lieverd vinden hoor. Dan ben ik het ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Sorry Kirky, maar is het gesprek niet goed afgelopen???? Heb de hele dag niet terug gekeken, had er geen zin in. Viel het tegen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Originally posted by: Diesel Originally posted by: kirky[boem is HO!!!!!!!! , plons is WATER!!!!!!!!succes onderweg . quote> Kirky plof is ....................met een geluidsdemper splet.......................ken echt vanalles zijnquote> Hadden jullie dat niet eerder kunnen zeggen ???!!! Nou, het was even ploeteren, maar ik ben veilig thuis gekomen. En die anderen, die op de N weg zwabberden en weer anderen die op de A weg gewoon met 130 langs kwamen vliegen, hopelijk ook, dan maar.....Heb uitgebreid bijgepraat met hubbie en kids, Met name dochter even "behandeld " met keelpastilles, hoestdrank en een heerlijke stoomkuur. Bleh, het snot ...... laat maar, het heeft in ieder geval geholpen Ik heb "even" bijgelezen. Hmm, een discussie over de PB's. Tja, horen die niet een beetje bij "zoek een maatje"? Tenminste, als nieuwkomer zie ik dat zo. En ja, in het begin dacht ik ook dat het moeilijk was om "ertussen" te komen. Maar na 2 dagen meelezen en vervolgens meedoen, was dat idee heeeel snel over hoor! Ik voel me al goed thuis hier en log graag in om de warmte hier lekker als een dekentje over me heen te trekken. En die warmte kan direct maar ook heel indirect zijn. Grapjes, delen en lezen, van mening wisselen, zo nu en dan proberen te helpen en geholpen worden. Het is hier op het forum net "het echte leven".................. Dat wilde ik eigenlijk gewoon even zeggen.Dat ik blij ben dat jullie hier zijn en dat ik er ook ben.Liefs,Beertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Mooi dat je weer heel over bent gekomen Beertje. Ik ga er weer vantussen. Fijne avond allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Nou ik niet ronduit onbeleefd alsof je in een kamer even tegen iemand komt zeggen dat je m ge -smst hebt, terwijl die met iemand in gesprek is. En als het nu nut had. sorry hoor, moest er even uit. ook goeienavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Originally posted by: kirky Originally posted by: borretjeKurkje, pb..lieverd..quote> dat zeg ik .quote> Is niet leuk, sorry. Mensen ergeren zich eraan, hoef ik niet nog eens zo te doen. Excuus.. Aanvaard, hoop ik? Uhmm, ik weet niet of dit op mij slaat? Maar ikzelf erger me niet aan het feit dat de pb's hier over en weer gaan hoor. Ik heb dat ook aangegeven. Wel lees ik met regelmaat dat nieuwkomers zich hier buitengesloten voelen en ook wel dat mensen zich ergeren aan het feit dat er op het forum wordt gemeld dat er een pb is verstuurd.. dan wel verstuurd zou kunnen worden. Mijn berichtje was niets anders dan een kleine tip om het wat makkelijker te maken voor mensen die zich wat ongemakkelijk voelen hier af en toe. Wat mij betreft: vrijheid blijheid.. dus ga je gang en pb er rustig een heel eind op los Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 even ter aanvullig; ik houd van pb-en zowel krijgen als versturen maar niet dat mensen op de draad zo nodig moeten melden dat ze er een sturen, wat heeft dat voor toegevoegde waarde. Hoi mam, ik bel even dat er een brief onderweg is, doei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Uhm........... Even gewoon iets anders tussendoor dan........... Op Radio 2 hoorde ik vandaag deze weer eens langs komen: Ik moest denken aan Jootje en Gaby en aan alle anderen hier die vaak of soms alleen en verdrieitg zijn... Ik hoop dat jullie hiervan een beetje opknappen En mocht dat niet zo zijn, of jullie vinden het niks, nou, dan hoor ik dat vast wel :$ Liefs, Beertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Originally posted by: kirkyer zijn wel meer berichten waar ik de toegevoegde waarde niet direct van zie .quote> Snik, snuif, veeg............. Echt waar? Snik....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Hoi Beertje, goed te lezen dat je je weg hier hebt gevonden. En dat je heel bent overgekomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Het was alleen maar een tip Kirk, doe er mee wat je er mee wilt doen. En het zal best dat voor jou de virtuele koffie geen toegevoegde waarde heeft. Voor mij wel, en heel misschien ook voor anderen. Echte koffie kun je natuurlijk ook krijgen en ja, die is veel lekkerder, zul je wel rond kwart voor zes 's morgens je hier in Friesland moeten melden Lui, ik ga mijn bed opzoeken, prettige avond verder en voor straks welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 slaap lekker Von Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Je hebt wel een echt bed toch Von? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Koffie lekkahhhhhhh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Suiker en melk Ya? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Enne... omdat ik nu 's ochtends zo vroeg moet gaan werken.. geen reden om mijne Cola te vergeten he Von!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Muppie:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Witje. Jij was er ook een paar dagen niet. Of vergis ik me? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Mup......wil je m,n melk voor me opkloppen please???? Met een beetje slagroom en een koekje erbij? of een stuk apeltart! hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Originally posted by: yajalaMup......wil je m,n melk voor me opkloppen please????Met een beetje slagroom en een koekje erbij?of een stuk apeltart! hihiquote> In your dreams!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Originally posted by: albertinaHoi Beertje,goed te lezen dat je je weg hier hebt gevonden.En dat je heel bent overgekomen.quote> Dankje Albertina En ja, ik voel me best hier. Heel best. En nu, lieve mensen, ga ik bankhangen met hubbie, tv serie terug kijken die ik gemist heb.Maar daarna kom ik me nog even melden hier en kijken hoe het met jullie gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Wat is apeltart eigenlijk Ya? :D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden