igor Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 mmmhh borrie, wel goed of leuk??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 zo en nu werk ik yvonne onder de douche vandaan. dus als jullie gegil horen gewoon niet reageren hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
super1975 Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Goedemorgen Allemaal, Alweer druk op het werk, eerst maar eens een kopje thee en dit forum even teruglezen, ga deze week m'n 3e week in zonder alco, tot nu toe kost het mij niet veel moeite. Een goede maandag allemaal !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 was inmiddels al met het hondje onderweg hoor Igor , maar evenzogoed goedemorgen ook al had je minder aardige actie in gedachten.. Oke Bor, had ik toch iets anders in gedachten, maar fijn dat het goed was. Super, das super dus. Jij ook fijne maandag. Tsja, Madelief, dan heb ik je verkeerd begrepen. Maar lezen en niet posten, daar heb jij zelf ook niet veel aan lijkt me. Toch maar de raad van Sha opvolgen misschien? En proberen van te voren in te schatten hoe wat jij schrijft op een ander overkomt?? Lui, ik ga er vandoor... hoogste tijd. Laterrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Goede morgen allemaal, DAGPACT: Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Topper:heart: Je mag en je kunt jezelf geen schuldgevoel aanpraten. jullie zijn twee verschillende individuen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 en nu ga ik douchen aankleden en werken fijne dag tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Goedemorgen allen, een roerig nachtje hier, veel wakker en een gruwel van een nachtmerrie. S'avonds maar geen schokkende tv meer kijken. Dat werkt blijkbaar door bij mij. Nu even een bakske leut. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Goedemorgen allen! even bijlezen, met koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 HI sUPER, wat fijn dat je geen moeite kost, ik hoop echt voor je dat dat zo blijft (kan hoor, ken mensen die zonder veel moeite gestopt zijn ) en je staat bij ons pact tot 1 januari, dus gaat lukken Fijne dag en werk ze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Goedenmorgen allemaal! Ik heb het gisteren weer droog gehouden en sluit me vandaag weer aan voor het dagpact. DAGPACT: Albert Lytse Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 zo de fijne maandag kan weer beginnen, ik werk op de maandag momenteel de ochtend , half 10 beginnen, dus dat is relaxed, en de avond, dus de hele middag vrij,' krijg net een smsje van mijn oude buurman,dat zijn oude huis te koop staat! mijn buren gaan verhuizen, als ik nu geen wietverbouwers naast me krijg, kan ik deze zomer lekker in de frisse lucht buiten zitten wat een fijn nieuws, alhoewel je nooit weet wat je nu weer naast je krijgt he dus als iemand nog een huis zoekt in de randstad met alcoholvrije buuf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Rosa wat goed van je! nog een beetje kunnen slapen na de senseo gister? vandaag refu halen he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Goeie morgen lieve kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 vooruit dan DAGPACT: Albert Lytse Rosa Gaby dag/week/rest van 2011 pact, moet lukken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Goedemorgen Bol, vandaag verder met schilderen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 nu moet ik toch echt gaan werken, tot vanmiddag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 ff snel KWARTET Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 gauw ertussen voor het een quintet wordt gabs goeiemorgen mensen en hup naar de spinning, dag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Ja Gabs, als ik dadelijk gepoets heb, bedje verschoond, dan ga ik weer zitten schilderen. Heb er nog steeds zin in en hoop dat het mooi wordt. Spin met plezier Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Gaby, wat goed dat je buren gaan verhuizen! Ik heb goed geslapen maar heb gisteren geen seneo gedronken, ik zat aan de thee. Aan de Refu ga ik (nog) niet. Goedenmorgen Bolletje:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Originally posted by: MadeliefSha! Dat doe ik altijd al, maar ik ben nu eenmaal verbaal beter om iets uit te leggen.Letters op papier, zijn zo anders.Lichaamstaal is het waar het voor mij om draait.Dat zegt meer dan letters en woorden.Maar goed, het is een forum en ik doe mijn best.quote> Madelief,ik zal proberen uit te leggen hoe het voor mij werkt.Er zijn regelmatig vragen aan jou waar je niet opin gaat.Natuurlijk staat het voor een ieder vrij te antwoordenof niet.Om het bij mezelf te houden, ik probeer hier zo openmogelijk te zijn.Zeker als het gaat om alcoholgebruik, daarom schrijf ik hier immers.AAn jou is bijvoorbeeld gevraagd,hoe het met je alcoholgebruik is.Of je medicatie gebruikt, of je wel of niet drinkt.En zo zijn er veel meer vragen geweestwaarop je niet antwoordt.Het zijn kleine dingen waar men op een forum om de alcohol de baas te blijven wel eenantwoord op mag verwachten.Voor mij voelt het vaak als of je vragenontwijkt.Ik vind dat niet zo prettig, vooral omdat ikhier best wel vaak veel van mezelf laat zien.En dit heeft dan niet te maken met het hele PB gebeuren, daar houd ik mij verre van.Tot zover. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Misschien Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Goedemorgen allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Morninkjes :present:a. Je gaat nog niet aan de refu? Wanneer ga je dat dan wel doen? Heb jij ook zo'n last van een ijzersmaak gehad? Goeie morgen Misschien. Goed geslapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Goedemorgen Topper, heb een klein stukje gelezen van gisteren. Hoop dat je je iets beter voelt vandaag Ik word niet graag een stopper genoemd btw..ik ben een minderaar die niet drinkt. Gewoon ff tussendoor. Op die manier hoor ik overal en nergens bij D Liefje, maak er niet teveel van meid. Ik vind je altijd aardig en lief. Met de rest, wat zou gebeurd zijn, heb ik geen zaken en heb ik al helemaal geen mening over die ik wil delen. Niet van wakker liggen hoor. Je hebt gezegd dat je het zo niet bedoelde..meer kan je niet doen. Meer hoef je ook niet te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden