Spring naar bijdragen

Dinsdag 29 november 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goedemorgen lui.

Nou, vandaag is het dan DE DAG voor Fleur.

Lieve Fleur, ik stuur je honderdduizend knuffels mee :sun: :sun: :sun::sun: :sun: :sun:, zal aan je denken vandaag.

Eigenlijk ben je ook wel een gigabikkel.

Als jij eenmaal iets besluit dan doe je het gewoon: stoppen met drinken, stoppen met roken, en nu dit ...., ik denk dat er vandaag aardig wat mensen virtueel met je meegaan hoor :heart:

Heb trouwens de laatste pagina's van gisteren nog even gelezen.

Jeannet, respect voor de manier waarop je met de teleurstelling van het onverrichter zake weggestuurd worden omgaat. Petje af, en inderdaad over één of twee weken weer die gang richting huisarts maken. Misschien je partner meenemen als ruggesteun?

AR, jongen wat moet je je klem gezet voelen.

Wat een onmogelijke situatie zit je in.

Heel heel veel sterkte.

Het vervelende van s morgens vroeg 'even' lezen is dat je gewoon lang niet alles in je opneemt... dus mocht ik mensen niet noemen die .... afijn, je snapt het wel.

Heb trouwens Wijfie ook helemaal niet meer gezien, hoop dat ik niet goed gekeken heb...

Zo, en nu toch maar dat pafke en een bak koffie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 237
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik kom even melden dat hier alles rustig zijn gangetje gaat. Soms is het moeilijk, steeds vaker gaat het me gemakkelijker af.

Alleen het bijlezen krijg ik niet voor elkaar, ik merk dat ik vanalles heb gemist de laatste weken en daardoor kan ik niet reageren daar waar dat eigenlijk wel zou moeten of op zijn minst aardig zou zijn.

Ik blijf vandaag gewoon ingelogd en zal af en toe eens komen kijken maar een regelmatige poster zal ik wel niet worden, ook omdat ik mezelf erg op de vlakte wil houden uit een onveilig gevoel.

Hoop van goed weer met veel zon vandaag en alle sterkte voor eenieder die het nodig heeft,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yp Toine, hier door de weeks altijd vroeg de wekker of 4.30 tot 6.30 is variatie in, maar dat valt toch wel zwaar voor een avond mens. Maar vrouwlief mot er vroeg uit om te werke te gaan, moet er toch iemand koffie halen dan voor d'r, zij mot nog 2 uur dan in auto zitten naar d'r werk toe. En iemand moet dan dus de honden en de kippen eruit gooien he

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen mensen,

hier komt er weer wat blauw door het wolkendek heen.

AR ik hoop dat er bij jullie ook weer wat licht komt

gloren binnenkort. Als jij onder een auto loopt komt er subiet een

(tijdelijke) noodoplossing voor je pleegzoon, en om er te kunnen zijn

voor hem en jezelf zal er iets moeten gebeuren, want hier komen ongelukken

van als het zo doorgaat. witte liefde tijger!:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeie morgen lieve mensen.:)

Vanmiddag op bezoek. Ik heb er zin in. Volgende week ga ik drie dagies naar mijn zwager en schoonzus. Niet langer want dan krijg ik heimwee;)

Maar dan moet Puck naar mijn vriendin toe. Vandaag gaan we weer eens kijken of ze op kan schieten met 6 katten 4 kleine kittens en twee honden. Slangen komen het terrarium niet uit dus wordt ze niet opgegeten. Ze is er al eens ooit een paar uur met mij geweest en toen ging het goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleurie heel veel sterkte kippeltje. Wat zal jij er weer op en top uit komen te zien zeg.:sun:

Ja Vonneke ik mis Wijfie ook al weer een paar dagen, moest gisterenavond in bed nog aan haar denken. Ik hoop dat alles goed gaat met haar.

Borrie voor jou al vast een dikke :heart::sun:

Toine een paar licifershoutjes in je luikjes zetten anders zie je niet waar je loopt:)

Draak die :rose: komt er vandaag hoor, zeker weten. Weet alleen niet wanneer maar komen doet ie.

Geert wat fijn dat het goed gaat met je meis.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...