lady jane Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 op een fakirmatje zitten 8000 van die knopjes:P:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 klinkt erg massogistisch jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 kan zijn Ya maar ik heb me toch lekker geslapen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 mmmmmmmmm misschien toch iets oor mij dan want dat slapen gaat me niet best de laatste tijd Toin.....goedesmorgensss!! Gaat het nog goedkomen vandaag met je?? Of wordt het een bleeehhhhhh hangdag?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 LET,S BE HAPPY!!!!!!!!!!! Goedesmorgens Hannah! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Goedemorgen allemaal, Eerste berichtje van mij hier bij de dageraad. Zit op mijn werk en de 1e bak koffie zit er alweer in. Gisteren naar een prachtig concert geweest in de HMH. En de hele avond zonder problemen aan de cola, jihoe, ik kan het !!! En fijn dat ik dat hier kwijt kan! Hele fijne dag allemaal, en ik sluit me ook graag nog aan bij het dagpact: Albert Lytse igor Groetjes, Ans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Haha doe je mee Hannah :$ Ans goedemorgen! Top gedaan meis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Thanks, Yajala. En aangenaam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Hannah hoe is het slapen vannacht gegaan? Een beetje gelukt? Goeie morgen Ans. Welkom hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Ja dat kan dan ook niet anders hé Hannah. Je gaat je zo gammel voelen als je een tijd slecht slaapt. Bah. Kanjers ik moet er weer van door. Ze komen me zo ophalen en dan weer een daggie met de diertjes bezig zijn. tot vanavond allemaal en een hele fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Nice to meet you Ans:$ Oeeeei Hannah, kan ik ook heeeel slecht tegen! Ook maar een matje van Jane dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Bedankt Bolletje! Groetjes, Ans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 pppffff zit je met 24000 knopjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Hoi Ans, welkom hier in de virtuele huiskamer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 gaan we nog iets leuks doen vandaag all? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Tja....leuk Ga zo maar s in bad,dan even sporten en de sauna in. Niet heel vervelend dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Dank je, Madelief! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 mogge ans, alles ok, nieuw hier? welkom in de forumsoap groetjes toine;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Thanks, Toine. Yep, ben nieuw hier! Ben al een paar dagen aan het rondneuzen en informeren. Maarre, soap? Groetjes, Ans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Hoe is het nu met je Ans? Las net je stukje over partner en eerlijkheid over je drankgebruik? Ben je daar al een beetje uit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Welkom Ans! Nu net heb ik een stukje geschreven bij je op "wie is wie". Je had vragen over de online behandeling, vandaar. Tja, "soap", je hebt meegelezen de afgelopen dagen. Nou, het is hier virtueel eigenlijk net zoals in het gewone leven......... Alleen dan anders Nee hoor, gewoon allemaal mooie mensen hier, met hun eigen dingen. En dat maakt het soms moeilijk, maar heel vaak juist erg leuk en goed. Geniet ervan, doe ik ook! Groetjes, Beertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Ben sinds afgelopen vrijdag (D-day, zaterdag stopdag) een beetje all over the place. Mn vriend en ik zijn allebei nogal van het feestvieren, maar hij weet ook wel dat het voor mij niet (meer) werkt. Dus ik gooi nu rigoreus het roer om. Hij zal het prima vinden dat ik niet meer drink, maar dat ik in behandeling ben/ga, dat zal wel inslaan, denk ik. Hij ziet ons bourgondische levenstijl niet als alcoholisme, hooguit als grootverbruik. Dus, tja... ik ben er uit, ik zal met hem erover praten maar ik wil eerst zelf even rust in mijn hoofd. Stuiter nu nog even alle kanten uit. Is dat herkenbaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 @Beertje, Bedankt voor je bericht op wie is wie! Ik heb me inmiddels opgegeven voor de online behandeling. Via stap 1 die je beschreef, dus het zal nog wel een paar dagen duren. Da's ok, dan kan ik ook nog even wennen aan het idee. @iedereen, Heel erg bedankt trouwens voor de steun en de tips. Het voelt als een warm bad. Groetjes, Ans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Heel herkenbar Ans, Ik heb de eerste tijd ook veel lopen stuiteren. Onrust in m,n lichaam en hoofd. Mijn partner wist het in het begin ook niet, wij waren ook altijd aant feesten,lekker eten,wijntje erbij enz enz. Vond het verschrikkelijk moeilijk om het hem te vertellen maar toen het er eenmaal uit ws gaf dat ook een bepaalde rust. Heb hem nooit gevraagd met me mee te doen maar dat heeft hij wel gedaan! Wens je veel strekte meis! Het is echt de moeite waard allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Ans welkom, Bij "wie is wie" lees ik dat je drinkt tot je 'out' gaat. Dat is niet echt een Bourgonische levensstijl. Niet alle Bourgondiërs drinken tot ze out gaan. Of je het grootverbruik of alcoholisme noemt, maakt weinig verschil. Je zou met behulp van het forum kunnen proberen om te stoppen. Ook als je rust in je hoofd wilt en minder stuiteren is stoppen de aangewezen weg. Ik zou zeggen. Probeer er wat aan te doen. En eerlijkheid gaat boven alles. Drinkers zijn niet altijd even eerlijk en open. Dus niet de boel toedekken, maar open zijn. Eerlijkheid en de erkenning dat je een probleem hebt is het begin. En ik was ook een 'grootverbruiker' en een Bourgondiër. Maar in de eerste plaats een hopeloos drinkgeval. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden