Spring naar bijdragen

woensdag 30 november

Diesel

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 289
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

goedemorgen luitjes,

Pfff, heb me een beetje verslapen.

Vannacht een paar uur wakker gelegen, je weet wel, van dat malen in je hoofd: dit moet ik nog doen... NIET AAN DENKEN, DENK AAN LEUKE DINGEN. .. oh ja, en dat ben ik nog vergeten, NIET AAN DENKENNNNNNN NU, DENK AAN LEUKE DINGEN, oh ja... ohja en dat en dat en dat... pfff.... ontspanningsoefeningen, hoofd leegmaken...

Afijn, hoef gelukkkig niet vroeg te beginnen anders had net zo goed om half vijf naar beneden kunnen gaan...

Maar, ik ben er weer... lekker een bakske koffie dus maar.

Al iets van Fleur gehoord????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen vrrrrrrrmmmmmies.

Borrie Morning lieverd :heart::sun:

Het is toch allemaal wat met dat niet slapen hé? Ik merkte het gisterenavond bij mezelf ook. Was op visite geweest bij een vriendin en die heeft altijd erg veel aandacht nodig, zeker als ze moeilijk zit.

Als ik dan thuis kom en daarna naar bed ga, ga ik liggen malen. J. zei altijd dat je eigenlijk een uur voor je naar bed gaat, je moet gaan zitten, t.v. uit, en dan de dag helemaal door nemen, dan doe je het eigenlijk goed. Dan laat je je zorgen daar waar ze horen en neemt ze niet mee naar bed. Een warm glas boillon of melk, en een wandeling vlak voor je naar bed gaat, kan wonderen doen. Nou ja ik houd normaal gesproken m'n gemak s'avonds. Geen zware telefoongesprekken enz.

En heel belangrijk, ik heb geen spanningen meer en leid een heel gelukkig leven.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor Gabsie het schilderen lukt nog steeds wel. Ja ik ben niet tevreden over de mond maar dat kan ook niet anders als je van een pasfoto een schilderij moet maken van 60-80. Maar goed ze moeten maar tevreden zijn, ik doe m'n best, en niet iedereen weet hoe Wilma eruit ziet.;)

Ga jij nog iets leuks doen vandaag? Het wordt vandaag mooi weer, en het :rose: gaat schijnen.:)

O o je moet werken. zo te zien is dat wat minder.:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oepssssss.......sorry Bol,zal het de volgende keer melden! :(

Was klein weekje maar heeerlijk genoten van het gezinnetje!

Met de kiddies gaat het goed en met mama ook!

Morgen 13 maanden!!

Minderaar die 13 maanden niet gedronken heeft!:D

Weet je nog hoe ik hier binnenkwam?

PpPPfff als ik dat terug lees joh!

Het verdriet,de machteloosheid,de onrust!

En nu zoals je net zo mooi schreef.....geen spanningen meer en leid een gelukkig leven!! :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: yajala
Heeeeeee MADELIEEEEFFFFFFFFJEEE:heart:
ZIe je wel hoor :D

Hoe is het meis??quote>

Ha YA!
Met mij gaat het redelijk, het kon beter.
In mijn hoofd blijft er zoveel malen, dat ik wilde dat er een knopje bestond om je gedachten even op 0 te zetten.
Maar helaas, dat bestaat niet.
Hoe is het met jou? Jij hebt een fijne week gehad las ik! Super!
Nu duik ik mn badje in, tot later!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...