Primula Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 Originally posted by: albertinalife event??? modern times?Alleen is het zo dat wat er in je hoofd omgaatna het drinken nog steeds onveranderd is.En vaak wordt het piekeren met een katernog erger.Albertina: je hebt zo gelijk!!Bol: ik mag het genoegen smaken met pensioen te gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 Bellefleur; van harte en welkom thuis meis, ja kindermishandeling komt nog volop voor he:o, ocharm:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 Hebben jullie gehoord bij het nieuws dat bedrijven niet automatisch contracten meer mogen verlengen? Voorheen, als je daar geen moeite voor deed werd stilzwijgend een (jaar)contract verlengt, nu is dat niet meer. Ook kun je maandelijks opzeggen en niet meer per jaar. Jippie zeg, wat fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 Ha Jane: Het klinkt aanmatigend, maar: Ik heb vooral belangstelling voor mijn dochter: het fakirmatje. Kan het echt geen kwaad? Zij heeft n.l. zoveel last van haar schouders. Soothe: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 Originally posted by: bolletjeHebben jullie gehoord bij het nieuws dat bedrijven niet automatisch contracten meer mogen verlengen? Voorheen, als je daar geen moeite voor deed werd stilzwijgend een (jaar)contract verlengt, nu is dat niet meer.Ook kun je maandelijks opzeggen en niet meer per jaar. Jippie zeg, wat fijn. quote> Bol,je zegt altijd per maand op.Oftewel per 1e van de maand.Ik heb nog nooit gehoord dat je ergenseen jaar opzegtermijn hebt.Alleen in uitzonderlijke gevalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 Bij mijn weten kan het geen kwaad, bij thema's meditatiepact kun je het aanklikken en erover lezen. Ik heb ook flink gegoogled vantevoren hoor. In Zweden zijn er al n miljoen mensen die er een hebben, hier nog betrekkelijk onbekend. Wat het doet is alle organen via accu-pressuurpunten stimuleren, waardoor het bloed zuurstofrijker wordt en alle organen dus beter doorbloed worden. het ontgift, ontspant en haalt je in één klap uit je hoofd en in je lijf. Je moet wel even doorzetten, en als je twijfelt dan vragen of je m bij een new-agewinkel of gezondheidswinkel eerst op proef mag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 Hoe komt dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 Jane: Dank je. Ik ga toch een balletje opgooien! (kopen en eerst zelf uitproberen?) Lieve luitjes: Fijne avond. Alvast: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 En nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 Sowhat: ff schrikken. Kop op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 Vertel maar over boos zijn! Hongerig zijn we elke dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 Sowhat: als je wilt stuur je een pb!! Kan in vertrouwen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 Sowhat: dat respecteer ik. Helaas zijn er nu maar weinig mensen ingelogd> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 Wat zou ik nu hier voor je kunnen betekenen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 Goede avond, Sowhat, gedronken zonder voor-gedachten? Iets gebeurd en hop pats eerste reactie drinken want ik kan dit niet aan? Of eerder iets van langer. Malen, malen en dan maar drinken om te stoppen. Voel je je dan nu schuldig ten opzichte van jezelf of eerder tov anderen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 Tinus bij u.p.c. wordt als je niet zelf opzegt voor de einddatum, je lidmaadschap automatisch verlengt met een jaar. Tenminste dat is wat Jos me altijd gezegd heeft. die regelde mijn zaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 Sowhat: ik ben oma, dus hou ik mij even op de achtergrond. Maar: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 Oeps, slik, das schrikken. Heb je vandaag gedronken Sowhat? Tinus ik was oma van Jos zijn kleinkinderen en inderdaad, als ze je oma gaan noemen is dat een heel raar gevoel zo van hier klopt iets niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 Bol, dat is dan een Babylonische spraakverwarring, ik heb je niet goed gelezen en dacht daardoor dat het om werkgevers ging. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 Sowhat, als ik je goed begrijp gaat is het probleem dat jouw partner meer tijd/energie in de kleinkinders wil stoppen dan jij?? Een goedenavond overigens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 Ha Yvonne: zie ik jou ook weer eens! Sowhat en alle anderen , maar weer eens een Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 Ja, dat gebeurt niet al te vaak he prima'tje... jij hobbelt nu aardig snel naar een hele hoop vrije tijd he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 Tinus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 H Yv,je, Comme cie, comme ca, Ik zie wel. Hoe is it op it fryske lan? Roots verloochenen zich niet ist net sa? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden