Spring naar bijdragen

Donderdag 1 december 2011


Gast Fibo

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 220
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Hallo allemaal,

Ik kwam even PBtjes lezen en zal ook meteen even melden hoe of het met me gaat. Met mij alles ok dus. Ik kan de alcohol goed laten staan al zeurt het soms toch nog wel een beetje in mijn hoofd. Maar ik durf het niet eens te proberen, want ik wil niet meer terug naar waar ik ooit was. Straks de 2de keer de feestdagen zonder wijn, maar dat gaat ook goedkomen en voor de jaarwisseling komt er Jip & Janneke champagne. Dan kan ik lekker samen met de kinderen klinken:)

Hoop dat het met jullie ook goed gaat:present:

Liefs Ekstertje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ya en Eks, van harte, hartstikke goed.

Fijn dat het zo goed met je gaat Eks, leuk dat je het even laat weten.

Ik mis je nog wel op de zaterdagochtenden hoor, dan was je vaak één de mensen die ook vroeg uit de veren moest...

Lui, ik ga er ook vandoor.

Hoef niet vroeg te beginnen vandaag, dus kon lekker alles een beetje op mijn gemak doen.

Hoop dat Fleur zich vandaag toch weer een beetje beter voelt en dat ze misschien er weer aan toe is even een berichtje neer te zetten.

Luitjes, maak er iets moois vandaag.

Laterrrrrr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal!

@Gaby, Albertine, Gretschen, Diesel, Dinah: nog bedankt voor jullie welkom!

Ben gisteren eenmaal thuis vroeg mijn mand in gestapt dus heb net de berichten van gisteren bijgelezen.

Ekster en Ya, gefeliciteerd! Mooi voorbeeld om te volgen!

Een fijne dag allemaal, waaide vanmorgen bijna naar Engeland met de hond, hopelijk knapt het weer nog een beetje op....

Groetjes,

Ans

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Ans dat maakt niet uit hoor ik weet wie je bedoeld.:) Werd je bijna naar Engeland geblazen? Zo zeg dan staat er een fikse wind. Wat voor 'n hond heb je? Weet je ook dat we hier een dierendraadje hebben? Kun je alle leuke ervaringen van je diertje opschrijven. Best leuk.;)

Staat ergens bij tips en adviezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje je laat me blozen!

Lief van je! :heart:

Juist nu kan ik het heel erg gebruiken.

Mijn partner is 1 van de moeilijkste mensen om mee te leven, toch hou ik van hem.

Maar ik heb het er even heel erg moeilijk mee.

Heb al wat tranen gelaten gisteravond en vanmorgen.

Ben je helderziend?????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor de tip! Ga ik eens even neuzen. Ik heb een Chihuahua, niet lachen ajb:D

Hij is 6 maanden, een langhaar en superstoer (kan dat met een Chihuahua, jaha, het is een miniwolfje) en superlief. Hij heeft alleen echt de pest aan dit weer dus het was weer feest 'm mee naar buiten te krijgen. En het waait hier altijd, maar nu helemaal... woon aan het IJsselmeer trouwens. Heb jij honden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Made, soms kan een partner zo moeilijk zijn dat je gaat denken heeft het nog wel nut om een relatie door te zetten. Ik weet er alles van. Mijn manneke had een vorm van autisme. Dat uitte zich in een vorm van Narcisme, en hypochondrie. Dat is een vreselijk moeilijke tijd geweest voor voor mij maar ook voor hem. Hij was zwaar depressief. toch heb ik heel veel geleerd in die tijd. Vooral het leren zien dat hij er zelf vaak niets aan kon doen, en dat machteloos gevoel uitte hij vaak naar mij. Ik weet niet wat jouw partner mankeerd maar het zou goed zijn als je daar eens een x wat over zou schrijven. Misschien herkennen mensen het hier. En dan deel je, dat is heel belangrijk. Het geeft toch weer een beetje lucht aan je.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ans Ans jij kan niet meer kapot bij mij wat je ook gaat doen. :sun::heart: Ik heb ook een chiwafwaf, een kortharige. o wat leuk zeg. Die van mij is nu bijna anderhalf en zo ontzettend lief, er zit geen kwaadheid in. O wat leuk zeg, jij ook een klein ukkie. Ja die moet je goed vasthouden als het waait. Plaats eens een foto bij het dierendraadje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O wat leuk!!! Heb je een reutje of teefje? Ik heb een manneke en hij begint nu al behoorlijk te puberen... Hij is mijn eerste hondje dus het is voor ons beiden een leerproces. Ik geniet zo van hem. Hoe slecht mijn bui ook is, als hij einde dag kwispelend komt aangerend dan is alles weer goed! Ik zoek naar dat draadje, maar er zijn er nogal wat? Heeft 't een titel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...