igor Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 goede morgen frummels. draai je nog maar even om hoor, het is zo'n vies weer. ik zal jullie wel even koffie en brood op bed brengen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 Nou dan kom ik je wel ff helpen hoor, ze kunnen soms zeuren joh welke soort suiker enzo of dat ze rond sinterklaas dat het wel ingepakt moet zijn , maar wel een heel leuk innitiatief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 Oeps goeie moggeuh idd, bijna vergeten, ja als we met z'n alle haar ff extra aan haar denken wie weet Fibo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 Goedemorgen, een fijne dag en houd het droog! Ik ben naar mijn werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 Morgu Igor, Diesel, Fibo en Tina. Ik werd vast wakker van de geur van de koffie Igor, lekker. Hier trouwens alleen maar donker, geen regen of wind of wat ook... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
super1975 Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 Goedemorgen, Maak er weer wat van vandaag. Ik heb maar een kort dagje, om 1430 weekend !!, zie hier niet zo meer tegen op dan 2 weken geleden !, zal dit weekend wederom alcholvrij doorbrengen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 Goedemorgen Frummels! Igor dank voor het ontbijtje, ik hoop dat je nog even hebt kunnen slapen? Werkse allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 nog slapen madelief??? mmhhh een winterslaap..... helaas ik spring nu onder de douche, ik moet opschieten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 Goede morgen allemaal, ik heb een lekkere lange nachtrust gehad Fleur, beterschap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 He lekker eindelijk herfst. straks mezelf in het plastic pakken en een stukje fietsen met tegenwind. Dan ben ik straks wel wakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 En ik maar wachten op koffie en broodjes op bed, komt er niets:( Nou dan er maar uit hoor. Goeie morgen lieve mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 Goedemorgen allemaal! Zooo, heb nog nooit zo vroeg achter de PC gezeten! Fijne (werk)dag allen. Ik meld me gedurende de dag nog wel, denk ik. Zal het wel ff moeilijk krijgen bij tijd en wijle... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 Bollie ik durfde niet naar binnen i.v.m de grote waakhond dus heb het voor je deur gezet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 Morgu Ans, bol, made, bor, Jaap, AR ennn.... kan het even niet bijhouden.. ik ga hier ook aan de slag. Bol, volgens mij heeft Igor aan je deur staan kloppen, maar je werd niet wakker. Luitjes, maak er een mooie dag van... Met een beetje mazzel krijgen we vandaag weer eens een zonnetje. Laterrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 Moghu Ans. Als je het vandaag vol houdt, moet jij eens kijken hoe trots je morgen op jezelf bent. Echt. En het wordt hoe langer hoe gemakkelijker. Het moet een beetje uit je systeem raken zeg maar. Het moet "gewoon"worden om de weekenden niet meer te drinken. en dat gaat je lukken hoor, zeker weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 Verdorie, het regent helemaal niet hier. Ik ga even mijn broodjes smeren en ben er weer vandoor. En dan een lang weekend weg om sinterklaas te vieren. Wat een gedoe eigenlijk voor een paar kadootjes. En vanavond hutspot met paardenbiefstuk. Dacht ik. Mensen, een mooie dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 Ans regelmatig hier melden, en word het té dan plak je jezelf maar achter de pc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 Ja dag Vonneke dat was om 3 uur vannacht. Toen heb ik Igie weg gestuurrd. Zo vroeg kan ik geen hap door m'n keel krijgen. Ze had beloofd om 6.30 terug te komen. Moghu Ap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 ik ben werken tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 Moghu Igie. Ja ik heb wat zitten roddelen over je. Ik hoop niet dat je het gehoord hebt. Ja en ik denk inderdaad dat mijn hond je aan zou vliegen als je de slaapkamer op komt. Je kent ze hé, het is een monster. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 Goedemorgen, Jootje, Ans een voor onder de riem, als het helpt dat ik aan jullie denk en voor je duim dan ga je het vandaag helemaal droog houden. Ik ga de schuur uitmesten, heb ik al zo 'n beetje een jaar uitgesteld maar kom er niet meer onderuit. Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 m'n oren waren flink aan het jeuken. doe het monster maar een dikke knuffel. ik moet ervandoor. laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 ik hoop dat Sowhat nog ff komt en probeerd het vandaag droog te houden. Verder wens ik ook Jootje en alle anderen die het vandaag misschien moeilijk krijgen, heel veel sterkte. Ik moet zo werken en hoop vanavond te lezen dat iedereen het droog gehouden heeft. Dat zou geweldig zijn mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 Morgu lieve Borrie. Goed geslapen wijfie? Ben weg mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 Bedankt allemaal voor 't onder de riem. Moet nu sjesen naar t werk. Veel sterkte allemaal, en ik meld me nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden