Spring naar bijdragen

Donderdag 8 december 2011

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 170
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Je hebt gelijk Tina

dus ik ga even actief mijn zinnen verzetten

lekker mijn muziek een beetje hard

wat rommelen, nog 2 brieven schrijven

maar eerst een warme douche en joggingbroek aan

de avond is van mij :D

afsluiten en gaan met die banaan

zoefffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff weg is ikke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: borretje
Ja hoor, Toine.
Gewoon voor mezelf.
.quote>

Maar dat zou wat gemakkelijker zijn als je eerst wat zelfwaardering zou hebben. en die krijg je mede doordat je sterker wordt. Als je jezelf meer waard vind, gaat het misschien wat gemakkelijker dan wanneer je er niets tegenover zet.;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo een flinke bak soep en wat brood doet weer wonderen. Ik merk dat ik moeite heb om een afspraak niet na te komen. Dit gebeurd ook maar zelden of nooit maar nu is het overmacht.

Het weer en vriendin die niet op de diertjes kan passen, maar dan toch, een afspraak hoor je gewoon na te komen. Maar dat zou betekenen dat ik mijn eigen zorgen aan de kant had moeten zetten, en dat heb ik deze keer niet gedaan. nu is er wel weer een hele hoop rust in dit lijf gekomen. Belangrijk om geen trek te krijgen.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Madelief,

Heel voorspelbaar allemaal, maar als je je kerstboom niet oopgetuigd had, was je ook niet tevreden ermee (zei ze uit ervaring). Misschien glijden jullie samen in rustiger vaarwater en is er tijd voor beschouwingen onder de kerstboom?

Houd moed!

Lytse.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: toine
de vraag was,:angry: dat je vind waar
je het voor doet?
ik heb het nog niet gevonden
jij bor?quote>

Ik wel. Het is dus mogelijk. Heb er anderhalf jaar over gedaan om van de uitglijders af te komen. Het scheelt wel als je iets vindt waar je het voor doet. Als ik drink of een kater heb kan ik niet buikdansen. De muziek gaat dan veel te snel. Buikdansen vind ik zo leuk dat ik daar graag de eerste voor laat staan.
Er is vast wel iets wat je altijd nog eens hebt willen doen, een jeugddroom of een verse droom, en wat eigenlijk beetje weggeduwd in een hoekje ligt.........
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tina:heart:

en allemaal trouwens, dank jullie voor je opbeurende woorden

Eigenlijk wilde ik helemaal niet meer reageren (vandaag dan) ik weet niet wat ik moet en ben er zo daas van

Vannacht is hier nog wijn blijven staan, zo`n anderhalve liter, het staat gewoon op het aanrecht en het staat er nu nog, maak je er niet druk om er is geen haar op mijn hoofd die er ook maar aan denkt om het te pakken.

ik ga mijn bed in

truste allemaal:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zal ook even duidelijk zijn. Voor mij ben je Hannah, en niet iemand die alci is.:)

Ja dan zal lezen, of iets doen, ook niet genoeg helpen om ff die gedachten stop zetten.

Ja ik zou zo graag even met je babbelen, gewoon om het alleen zijn te doorbreken. Gewoon even iets anders dan denken maar ook dat zal niet lukken.

Heb je nog wel een beetje afleiding, b.v. met de hond? En hoe is het nu met je tuin? Is die inmiddels helemaal af? En zwemmen in de vijver al wat visjes of wilde je die er niet in doen?

Ja als je het gezwets vind, hoef je niet te antwoorden hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hannah,

naar voor je, ik zou je gunnen

dat je even wat rust in het koppie

kan vinden.

Dat drinken niet de optie is weet

je al.

Daar hoef ik niets meer aan toe te voegen.

Zou het je kunnen helpen,

met iemand die niet emotineel bij

je betrokken is, te praten?

Of desnoods van je afschrijven?

Dan bedoel ik niet hier, maar voor jezelf,

mij helpt het vaak om wat ruimte in mijn

hoofd te krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Hannah1
En Had je vond het nog nodig om even na te trappen na je pb?
Moest openbaar worden?
Mij had je het namelijk al gezegd.
Dank.
quote>

Pardon? Ik meen wat ik zeg, vind het goed dat je hier over je drankgebruik praat, zoals ik al zei. En hoop dat het je goed gaat.

En over PB's praten hier? Hmmmm.
Jij stuurt mij er eentje out of the blue. Dan krijg je mijn ongezouten mening terug. Het lijkt wel alsof iedereen die het niet met je eens is je vijand is. Ik bak geen zoete broodjes voor de lieve vrede.
Maak er wat van, H, en dat meen ik.
Verdere PB's behoren niet meer tot het rijk der mogelijkheden, alles openbaar dan maar. Of helemaal niet.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...