Gaby Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 Kirky een beetje de nacht doorgekomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 toen ik gister naar huis reed uit het werk, kwamen me er toch een hoop erg beschamende herinneringen bij me boven ondere invloed van veel alcohol, dus niet de ''gezelligheid'' in de kroeg en feestjes verhalen, die ik weleens mis, maar de ellende die ik soms uithaalde met teveel drank op, en dat was verre van leuk, en het geke is dat ik het eerst wou wegdrinken, maar als snel kwam het besef, dat ik dan nooit die cirkel doorbreek, brr was echt horror.... dat wil ik toch niet terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 maar er is nu wel duidelijkheid voor je Kirk? geen vragen meer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 met de partner zelf, of met jullie relatie Kirk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 Morghu Gabs en Captain, Gabs het is goed dat je je dat goed blijft herinneren. Dat komt bij mij ook regelmatig voor, zelfs dingen die 35 jaar geleden zijn gebeurd. Ik kan me daar nog steeds diep over schamen. Dus nooit geen alcohol meer voor mij. Geen goeie vriend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 Originally posted by: kirky Originally posted by: bolletjeMorghu Gabs en Captain,Dus nooit geen alcohol meer voor mij. Geen goeie vriend.quote> Daar begin ik steeds vaker aan te twijfelen .quote> Ach Kirk, daar twijfel je helemaal niet aan maat, waar je ni nog verder verloren bent, maar datet aan twijfel is de roes waarin je weg kan dwalen. Maar dat doet er niet toe in e roes zelf he. Hou je haaks he en geef het nog de tijd, hoe moeilijk dat dan ook is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 Kirky, ik begrijp dat er flink over jou en je gezin gepraat wordt. Al dan niet terecht, ik vind het ontzettend sneu. Zeker omdat mensen vaak niet de impact inzien die roddels, met zich meebrengen. Een oordeel is snel geveld en het erge is dat men niet inziet wat er dan mee aangericht wordt. Ik wens je erg veel sterkte, ook aan je vrouw. Triest om te lezen hoe jij en je gezin de dupe zijn van oordelen en roddels. Ik wens je toe dat je dit wel nuchter doorstaat. Hoe pijnlijk ook. Je hebt al zoveel overwonnen, laat dit niet de bekende druppel worden. Liefs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 Hannah, heb je aan de arts gevraagd wat de reden is dat je geen mediijnen meer krijgt? Ik weet niet hoeveel medicijnen je gebruikte maar als het veel was lijkt plots stoppen mij ook niet goed. Zeker als je daardoor aan het drinken gaat. Maak een afspraak met je arts en bespreek je probleem, dat is wellicht beter dan bellen? Zo is het ook halen en brengen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 goeiemorgen mensen wat een ellende al weer zo vroeg he sterkte voor jullie die het zwaar hebben. Ikzelf heb boven verwachting goed geslapen, toch weer dankzij mijn matje en de Allerhande ter afleiding, Vanavond mes weer in de kast, mobiel gewoon uit en vertrouwen maar weer een kans geven. En nu lekker naar de markt. fijne dag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 Ik heb net de dokter gebeld. Ipv van minderen met de medicijnen krijg ik nu iets meer. Er staat IETS meer. Klopt dat of moet dat NIETS meer zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 Al duidelijk. Omdat Albertina dacht, dat je niets meer kreeg. Ik las dat anders. Een goedemorgen. allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 Ik heb het bericht van Hannah, niet goed gelezen. I.p.v van iets las ik niets, ik laat het bericht maar staan anders geeft het wissen alleen maar verwarring. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 Snap het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 Goedemorgen Jane, geen ongewenst bezoek dus vannacht maar je kan je mobieltje ook op ''stil'' naast je bed leggen hoor, je weet nooit waar het makkelijk voor is om snel te kunnen bellen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 Kirk, ik begrijp dat je wilt drinken of daar over denkt, dat zou ik ook doen in jouw situatie, alleen nu heb je wel de kans om dit nuchter te (be)leven, en ik lees hier altijd dat dat toch beter is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 Ik dacht al waar blijft die Borrie. Kirky richting psychose? Dat is vreselijk, ook voor jou kerel. Je krijgt ineens een heel ander iemand te zien. Hoelang duurt meestal bij haar die periode? En hoe ga jij om met die situatie? Hannah Het blijft onderdrukken van gevoelens, of dat nu is met alc. of medicatie. Moeilijk hé als je in een periode zit waar je het gevoel hebt, geen kant meer op te kunnen? Dat geeft een heel benauwd gevoel, en je zou het liefst er even niet meer willen zijn zolang die periode aanhoud. Is er nu helemaal geen mogelijkheid om dingen te veranderen waardoor het voor jou wat gemakkelijker word? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 Is er geen mogelijkheid Hannah om er heel even tussenuit te gaan? Even op adem te komen bij een goeie vriend of kennis? Zo dan misschien wat makkelijker voor je worden. Poeh zwaar zo hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 Moggeuh dus allemaal frummels allerlanden. Hannah hoop dat het allemaal duidelijk komt en dat je wat rust gaat krijgen. AR hoop dat het met jou en Will goed gaat, jij nix aan gister overgehouden? Als de schrik is omgeslagen nu doorhalen voor jullie hoor, nix verminderen laat hem nu wegblijven, Al is het nodig dan maar aandikken voor je eigen gevoel misschoien. Terwijl anderen mensen waren allang tegen de muren kapot geslagen. En dus ook niet meer in huis halen evt vast sloten veranderen (alleen de cilinders dan he Nou heel veel sukses maat en hoop dat jullie saampies feestdagen kunnen hebben. Echt niet meer binnenhalen he !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 Eerst maar douchen. Hannah, houd het koppie erbij. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 Mogguh, lijsters, hier straks weer aan 't werk, weer werkt niet echt mee. AR: vreselijk, maar ik denk dat ie niet meer bij je in huis komt, lijkt me voor jou queste veel beter. Kirk: Q-Daar begin ik steeds vaker aan te twijfelen . -Q, je weet wel beter, denk ik, het pad kan altijd nog sneller naar beneden. Wel 'n hoop toestanden, sterkte, jongen. Hannah: Q-Het gaat gewoon niet zo. Gisteren veel gedronken, en dat kan ook niet de bedoeling zijn. -Q, zeldzaam open en eerlijk over je drankgebruik, heel goed. Daar zijn we hier voor. Sterkte met de toestanden, probeer d'r 't beste van te maken. De rest: hou 't zo droog als je wilt. De droge deegsliert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gretsch99 Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 Morgen allemaal, Nou het loopt niet erg soepel wat ik zo lees, sterkte en wijsheid iedereen. 2de woensdag droog door gekomen, niet verkeerd:) greetz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 Hallo allemaal Ik kom ook weer meehobbelen. Zo richting kerst en dan wel lonely en moe, beter preventief hier komen dan. Alles gaat wel goed. Zaterdag optreden.Er zijn nog kaarten. Ik heb een leuke jongen ontmoet hiha echt een schatje. Doggies zijn blij, flink aan het werk in mn huis, dus dat begint nu ook een beetje opgeknapt te lijken. Heel veel dansen,ik assisteer nu met lesgeven bij de beginnersgroep. Wel nog fysieke moeheid maar nauwelijks pijn meer en geestelijk eindelijk rust door therapie. Grootse dalen zijn overwonnen, nu nog kruimeltjes opruimen. Wat een opluchting. Toch wel een paar flinke trauma's die me wakker hielden snachts. Knap vind ik dat dan weer van zo'n peut dat de warboel ontward is en blijft. Dus u ziet mij weer dagelijks. dagdag xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gretsch99 Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 @ Woman, leuk nog een muzikant erbij:) Welke band speel je dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 Gretsch slinger voor jouw 2e woensdag :light::light::light::light::light::light::light::light: Gefeliciteerd! Op naar een droog leven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden