Yvonne Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 Goedemorgen luitjes. Koffie staat door te lopen en de thee te trekken. Nog twee dagen voor het weekend is... pffff, voor mijn gevoel heb ik al een hele werkweek er op zitten. Eerst maar even een pafke in de tuin, misschien dat ik dan wat wakkerder word:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 goede morgen frummels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 Ook een goedemorgen frumpjes van de ochtend ik wilde net gaan afsluiten toen ik zag dat Von al bij de domino had gezeten vandaag iets eerder beginnen want de nachtdienst was voor het laatst we gaan straks ontbijten met collega's en n8 maar goed dat ik nog even mijn werkmail had ingekeken gisteravond ik heb deze dienst geruild maar anders had ik het niet geweten toch zo ook maar op tijd er zijn, voor mij wordt het toch alleen koffie fijne ochtend allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 goedemorgen medefrummer Igor Zie overigens Sha ook in de vestibule staan... goedemorgen Sha.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 Mogguh Yvonneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 Maar nu moet ik echt gaan anders ben ik zometeen te laat da zou niet aardig zijn bye bye....zoefffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 Luitjes, ik vind het heel ongezellig... maar ik moet richting douche. Ik geloof overigens dat de storm gelukkig wat is gaan liggen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 Hihi.... nog iemand met haast dus... Werk ze Sha.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 Wat doe je ons aan op de vroege ochtend, wat een spraakwaterval die muziek. Hoop niet dat er zoveel door je kop gaat tijdens het spinnen. Dan spin ik wel als een kat. Verder gaat het nog goed hier. Mooie dag allen Oh ja, ik had een droom, dat ze me een vaste baan aanboden. Raar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 Goede morgen allemaal, verschrikkelijke avond gehad ik heb 112 gebeld, nadat hij zijn moeder aanviel en hij is op gehaald door de politie onder invloed van alcohol en heel geweldadig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 Goeiemorgen allemaal, moet nu naar het werk, tot later!!! Groet, Nance. Prettige dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 DAGPACT: Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 AR wat erg. hoe is met de moeder????? en nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 Moeder (Will) is gelukkig alleen maar gevallen. Maar de impact die het gegeven heeft wil je niet weten zowel bij haar als bij mij nu moet ik douchen en aankleden en werken tot vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 Goedemorgen Frummels! AR, wat een toestanden! Hoe is het nu met haar?? Hopelijk houden ze hem een poos vast! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 Goedemorgen allemaal. Het is al weer een tijd geleden maar kom me weer eens melden. Alles gaat goed hier, zeker met het niet drinken. Net terug van een vakantie, 15 dgn Sharm el Sheik, dus zit hier met een bruine kop nog steeds te wennen aan de kou en storm hier, brrrrrr. Hoop dat het hier ook goed gaat, zie weer wat nieuwe namen erbij ook. Altijd goed natuurlijk:)!! Zit nog elke maandag bij de praatgroep, gesprekken met een psycholoog komen nu echt goed op gang, en nog steeds aan de antabus (dat laatste ga ik voorlopig nog maar mee door) Beloof om me wat vaker te melden in de toekomst:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 Sterkte ermee AR, ken het hele verhaal niet maar zo te lezen zit je in een is een heel nare situatie. En dat is dan nog voorzichtig uitgedrukt volgens mij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 Ga nu eerste even met de hond uit en dan een bakkie klaarzetten voor mijn wederhelft, die nog in diepe rust is:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 Heavy Albert, zal je niet in de koude kleren zijn gaan zitten. Sterkte vandaag om de dag door te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 Goeie morgen kanjers. Borrie goh ik heb vannacht in m'n slaap ontzettend veel gezopen:( Ik was ergens ontzettend over. Blij dat het maar een droom was want ik schrok behoorlijk. Verder zou ik morgen naar m'n zwager en schoonzus gaan maar ik zeg af. Morgen gaat het sneeuwen en het waait nog hard. Veronderstel dat we een ongeluk krijgen en m'n dieren worden niet goed verzorgd. Nee de Bol blijft lekker thuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 Bol, heel verstandig! Goedemorgen trouwens! Ja ik rij ook niet graag met gladheid. Alleen als het niet anders kan, voor mijn werk. En dromen doe ik ook nogal, gelukkig zijn dromen bedrog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 Oeps Ap, dat heeft altijd een hele grote inpact als er thuis gevochten wordt, het lijkt me vreselijk als kinderen hun ouders aanvallen. Hoop dat er heel gauw iets aan gedaan wordt. Meestal moeten er rare dingen gebeuren willen instanties iets gaan doen. Heel veel sterkte kerel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 Goedemorgen allen, sneeuw morgen? Eerst maar eens zien. Albert, wat een toestand. En wat erg dat het tot zo'n escalatie is gekomen. Wellicht was dit, hoe erg ook, nodig om eindelijk hulp te krijgen Ãn deze onhoudbare situatie. Ik hoop het van harte, Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 Goedemorgen frummers:light: AR, ik sluit me bij de posting van Albertina aan. Veel sterkte en ik hoop echt voor jullie dat hiermee een deur naar hulp geopend is. Verder sta ik de hele week alweer droog en voel me prima. Nu aan het werk, probeer af en toe om het hoekje te kijken en allemaal een fijne dag gewenst. Groetjes, Jeannet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 Goedemorgen Frummers! AR Sterkte,hopelijk kan er nu iets gaan veranderen/verbeteren? En wat knap van je dat je ''gewoon'' weer het dagpact start ik doe mee! DAGPACT: Albert Lytse Gaby Bol, gelukkig was het ''maar'' een droom! en voor Jaap wellicht een uitkomende droom ik merk wel dat ik veel meer droom (althans me er meer bewust van ben,) als ik niet drink Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden