BamBam Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 Niwi, jij alleen weet met welke intentie je een bepaalde opmerking hebt gemaakt. Net zoals ik dat alleen van mezelf kan weten. Nietsontziende eerlijkheid Niwi, óok als men al zolang nuchter is. Dat is onder andere een reden waarom iemand bij de AA gevraagd wordt alleen uit eigen ervaring te delen. Geen adviezen, geen opmerkingen, geen verwijten. Deel je ervaring, kracht en hoop. En dat ik weet hoe het zou moeten/kunnen wil niet altijd zeggen dat ik niet faal. En dat geldt natuurlijk voor ons allen. We strive for progress, not perfection. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 Originally posted by: borretjePffffffffffff.....quote> Wat nou, Bor? Opvlieger??De kenner Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 Bor, nu doe je het weer naar Bam vandaag schreef je dat je ervaren had dat je hier werd afgesabeld alsof je dat het recht geeft nieuwe mensen die nog worstelen ook af te sabelen; ik hoop dat je alles even terugleest, ik vond het erg pijnlijk om te lezen. Bambam doet haar best haar stuk uit te leggen, ook m.b.t. de opmerking van Niwi naar Hannah, jij lijkt het voor Niwi op te willen nemen en schrijft dan en BamBam weet alles. ik lees dat als cynisch. Misschien klopt het niet zoals ik het lees, maar wat ik merk is dat de hele dag er mede door deze toonzetting een nare sfeer komt. Niet nodig en zeker niet helpend. en ja hier mag een Amen bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 Dank. I say AMEN and rest my case. Kirk, het was de tiende stap van de twaalf vd AA:) Niet die vd trappen. Slaap wel allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 Jopie, bedankt voor die opmreking over fybromyalgie; ik herken er meer symptomen van dan ik leuk vind om te lezen. Maar heb intuitief dus al wel veel gedaan om de meesten ervan op een veilige manier te bestrijden. Er overlapt een deel van de diagnose ME die ik ooit kreeg, maar over het algemeen herken ik me er toch beter in hier. En heerlijk dat het matje daar (mede) verlichting in brengt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 Originally posted by: borretjeJoehoe!!Had! Hoe ist?quote> 't Is goe!!!En zo lees ik 't weer niet, Jane.Ach, wat 'n gedoe.Waar ik 't slechtst tegen kan is dat ik 'n "ik lijdt, dus de wereld moet met mij meelijden" idee krijg.Morgen gaat de zon weer op. Heb spierpijn in me schouder/rug. Wil ook 'n sauna. Zal we op 'n rooie lamp uitdraaien..... van de kringloop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 Zo'n lamp kan ik je gratis opsturen oudje niet meer nodig hier;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 Ik lijdt Hadje..... Zal uw muze niet blij mee zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 Ik refereerde niet naar het stukje over hannah Had maar misschien maar over ophouden het wordt oeverloos zo he en we bedoelen het allemaal goed:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 Zooo en das omdat ik laatst iets schreef en het niet goed had en ton zei jij...en toen zei ik en zo en zo en zo. Die lamp wil ik ook wel. En Hadje, ik weet toch niet alles? Hoe ken je dat nou anders leze:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 Originally posted by: jane4Zo'n lamp kan ik je gratis opsturen oudjeniet meer nodig hier;)quote> Stuur maar op! Of ken die sauna ook over de post? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 Originally posted by: BamBamIk lijdt Hadje.....Zal uw muze niet blij mee zijn...quote> Zij zal u troost bieden, weet ik zeker.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 Vond dat je heel goed bezig was Jane. FF over die spijkermat. Ken je daar ook met je 'blote' rug op liggen? Nou het kan wel maar is dat goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 Dat doet ze zeker Haddock! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 Originally posted by: haddock Originally posted by: jane4Zo'n lamp kan ik je gratis opsturen oudjeniet meer nodig hier;)quote> Stuur maar op! Of ken die sauna ook over de post?quote> LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 Ja bam beter zelfs, alleen als je een heel gevoelige huid hebt dan T-shirt aanhouden. en ja jij hebt al een matje dus geen lamp meer nodig, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 oke, bedankt. stuur die lamp dan maar nr die 'ouwe'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 slaap wel allen. Jopie, SLAPEN he;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 Bam ken je die warmtepleisters ook? kun je onder je kleding opplakken en werken dan 1 dag/nacht, ze geven geleidelijk hitte af. mioet je niet het dure pleistermerk kopen, maar bij de noitca zijn ze 3 voor €1,=, slechts Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 Ik ga ook maar wat inhalen aan slaap truste:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 Die zou ik voor mn nek wel es willen proberen. Maar ja zit zoveel spanning op, daar kan geen pleister tegenop ben ik bang. Ik blijf voorlopig mn matje maar ff doen en dan maar es weer zien. Doeiii. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 heb je geen kussentje aan je matje dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 en het "gewone" handwerk he hup Fran vatze! (diepe bindweefselmassage voor hier ook weer misverstanden over ontstaan;)) en nu echt weg :lips:Heintje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 Pitze, meiden, ik ga weer ff wat doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 Goede avond, morgen word ik 45. De helft van 90. ← 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 → List of numbers — Integers 0 10 20 30 40 50 60 70 80 90 → Cardinal forty-five Ordinal 45th (forty-fifth) Factorization Divisors 1, 3, 5, 9, 15, 45 Roman numeral XLV Binary 1011012 Octal 558 Duodecimal 3912 Hexadecimal 2D16 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden