BamBam Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Angst bepaalt jouw boot. Uit die boot stappen is het moeilijkste wat er is. Jonh Ortberg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Angst en vrees zijn zaken van verlies Zo was het Geloof ik Wees niet bang en verlang niets Trust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 En goedemorgen. Brood en koffie vandaag ff zelf regelen. Het gesprek van gisteren verdient ongetwijfeld geen schoonheidsprijs. Ik wist ff niet meer hoe nu verder. Ik zal me beraden op hoe nu verder. Beetje soulsearching en aktie! Vandaag een nieuwe dag. Wat gisteren misschien niet is gelukt lukt vandaag vast wel. Ga goed. Ik wens een ieder een goeie dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Toen je vanochtend tegen zessen terug moest naar je 'echtgenoot', nam ik je lege glas en goot het vol met wat in lege flessen aan droes en drab nog overschoot. Maar ach, mijn lieflijke maîtresse, zo is de nadorst niet te lessen van wat je mij te proeven bood. Zo'n kort genot telt soms het meest; wij waren slechts éen nacht gelieven (het is niet alle dagen feest). Doch ik verklaar hier ten gerieve van elke druiloor die dit leest: het is een Gouden Nacht geweest. JPR Nu ga ik slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Bah, ik kan niet slapen:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Ik ben hier niet veel maar lees soms wel mee. maar waarom dat geruzie altijd? ik snap t niet hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Goede morgen allemaal, DAGPACT: Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 en ik ga douchen en zo en dan werken hou het iig binnen droog fijne dag tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Goedemorgen, de nacht was véél te kort. Nu de regen in, fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Eén hele goede morgen. Regel 6a Neem ook anderen en de regels niet al te serieus. Zo lekker op fiets, regenpak aan en stampen. Wederom een hulde aan mijn krantenbezorger die de krant al weer heeft afgeleverd voor een schamel loontje. Daar kunnen de directeuren nog wat van leren met hun bonussen en zachte stoelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 En auto met chauffeur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Goedemorgen luitjes, Hier (nog) geen regen en weinig wind achter, maar dat zal wel weer anders aan de voorkant zijn:) Vandaag laat beginnen, dus ik mocht uitslapen. Ben trouwens mijn taakbalk (onderin het scherm) kwijt opeens.... Opnieuw opstarten helpt niet HELP..... hoe krijg ik dat ding weer terug? Krijg hem nu alleen in beeld als ik op de toets met het windows logo druk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 En inderdaad Jaap.... hier ook elke dag klokslag 6 uur de krant in de bus... Petje af voor de vrouw die hem bezorgt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Hihi, het moet niet gekker worden.... Druk op het logo van windows, en start mijn outlook op.... krijg ik outlook en keurig de taakbalk beneden in beeld die blijft staan, maar dan zijn de balken bovenin gewoon helemaal weg Ik weet het: je kunt niet alles hebben ... maar mun balkjes boven EN beneden tegelijk is toch niet zo veel gevraagd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Probeer eens al ie er is met rechtermuisknop op eigenschappen te klikken. Dan moet ie dacht ik staan op vergrendelen en het vakje automatisch verbergen moet uit staan Ik ga er vandoor. Mooie dag, en hier in het westen en zuiden blijft het nog wel even regenen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 ik zeg het verkeerd. met de rechtermuisknop op de taakbalk klikken en dan met links op eigenschappen computers.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 mogge niks te melden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Moghu Vonneke. Regent het bij jou ook als pijpestelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Goeiemorgen frummers, jaaa ik ben er nog hoor. Ben van't weekend weggeweest naar Brugge, Die Skone. Heerlijk weekend gehad maar nadien extreem veel werk moeten inhalen. Veel zorgen om moeder, vader en nog steeds wel de poes ook. Eerst een kopje koffie nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 :DAlles gedaan wat Jaap zegt... helpt niks Nou ja, maakt niet uit, zal misschien ooit ook wel weer vanzelf goed staan hoop ik dan maar. Bol... hier nog steeds helemaal droog, is wel begonnen te waaien weer inmiddels, dus die regen komt vast ook deze kant wel weer op.. Ook goede morgen overigens Bol Toine ook goedemorgen:rose: Niks te melden?? Sportschool vandaag misschien? En wat lekkers eten vanavond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Goedemorgen Wil. Zorgen over je ouders?? En Bazma ook toch weer in de lappenmand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Vonneke, bolleke, hier veel regen en wind. een echte ***dag op het water. Maar ja, die moeten er ook zijn hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Toineman, wat eten we vananvond ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Moghu lieve Rekel. Poeh zorgen, ja dat vreet energie kerel. Toine, lukt het nog steeds met de refu? Vonnie nou dan wacht maar even hoor die regen komt ook jouw kant op. Dus ga maar gauw boodschappen doen zodat je er niet meer uit hoeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden