Spring naar bijdragen

donderdag 15 dec

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 220
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

goeie moggels allemaal en Rosa wat leuk om kerst zover weg te vieren, is toch bijzonder vind ik altijd, zeker in andere werelddelen zo verschillend. Maar ook met bv 30 graden geeft toch raar gevoel om kerstfeest te vieren :) . Sneeuw is dan ook een probleem, hoe ghard je ook zingt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen!

Ik schrijf me ook in voor de dagpact.

De donderdag is altijd een lastige dag.

Het weekend begint en dan "kan" ik drinken.....

Slaat totaal nergens op!!!!

Ik wil niet meer drinken.

Lost NIETS op, maakt het echt alleen maar erger.

Alleen dat gevoel van het eerste glas, het gevoel nu even niets....dat is de verslaving.

Alleen die gedachte en de eerste slok kan je een gevoel van opluchting geven.....pff....rust.

MAAR DAN........SPIJT......JE KUNT (tenminste ik dan) NIET MEER STOPPEN, DIE FLES MOET LEEG!!!

Voor je gevoel valt het allemaal wel mee.

Zoveel dagen niet gedronken....komt goed, toch?!

NEE, voor mij niet!!!

De volgende dag een rot gevoel, mooi weer spelen naar de buiten wereld, ach je wilde toch in de ochtend binnen wat "opruimen"...

Lees....... JE MOET EERST VAN JE KOPPIJN EN KATERIG GEVOEL AF!!!!!!!!!!

Om een uur of 4, denk je ......zie je het is weer over alleen vanavond nog en dan stop ik er weer mee.....

Morgen vroeg ga ik toch strijken (?)

Lieve mensen, het wordt zo duidelijk voor mij ......GEEN DRANK MEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dag!

Dus dag en weekend pact graag!!

Tine

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Diesel, het lijkt me ook heel speciaal om Kerst&nieuw bij een warme temperatuur te vieren, zal wel heel vreemd zijn.

Mijn zoon was er in de eerste instantie niet zo blij mee, hij vindt oudejaarsdag de leukste dag van het jaar. Hij is gek op vuurwerk.

Dan is hij is hij de hele dag vanaf 10 uur in de weer met buurtkinderen en vrienden om vuurwerk af te steken. Ik ben altijd heel blij als het 1 januari is en hij al zijn vingers nog heeft.

Zelf ben ik bang voor vuurwerk.

Tine, heel herkenbaar

Dagpact;

Albert

Lytse

Igor

Ans

Rosa

Aicha

Tine

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...