rosa45 Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Goedenmorgen Toine en Jane, Bij ons komt er dit jaar geen kerstboom in huis, wij vieren Kerst&Nieuw in Zuid-Amerika. We gaan op bezoek bij familie van familie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Feliz Navidad dan Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Muchas gracias Jane:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 goeie moggels allemaal en Rosa wat leuk om kerst zover weg te vieren, is toch bijzonder vind ik altijd, zeker in andere werelddelen zo verschillend. Maar ook met bv 30 graden geeft toch raar gevoel om kerstfeest te vieren . Sneeuw is dan ook een probleem, hoe ghard je ook zingt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 ga hem zo meteen innemen boll moet automatisme worden krantje pakken en refu nemen zoiets.. pokke weer buiten lekker bij kachel krantje lezen enzo.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Ik ben toch stiekum wel benieuwd of Madelief al begonnen is met haar ramen te lappen, want lieffie kerst nadert hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Morgen allemaal:present: Dagpact: Albert Lytse Igor Ans Rosa Aicha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Nou Toine hier ook koud, of ik kouwelijk, dus gewoonte hier 's-ochtends hup kranje in de kachel en de boel opstoken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 als madelief nu begint met ramen lappen is ze volgend jaar om deze tijd wel klaar toch.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Goede morgen! Ik schrijf me ook in voor de dagpact. De donderdag is altijd een lastige dag. Het weekend begint en dan "kan" ik drinken..... Slaat totaal nergens op!!!! Ik wil niet meer drinken. Lost NIETS op, maakt het echt alleen maar erger. Alleen dat gevoel van het eerste glas, het gevoel nu even niets....dat is de verslaving. Alleen die gedachte en de eerste slok kan je een gevoel van opluchting geven.....pff....rust. MAAR DAN........SPIJT......JE KUNT (tenminste ik dan) NIET MEER STOPPEN, DIE FLES MOET LEEG!!! Voor je gevoel valt het allemaal wel mee. Zoveel dagen niet gedronken....komt goed, toch?! NEE, voor mij niet!!! De volgende dag een rot gevoel, mooi weer spelen naar de buiten wereld, ach je wilde toch in de ochtend binnen wat "opruimen"... Lees....... JE MOET EERST VAN JE KOPPIJN EN KATERIG GEVOEL AF!!!!!!!!!! Om een uur of 4, denk je ......zie je het is weer over alleen vanavond nog en dan stop ik er weer mee..... Morgen vroeg ga ik toch strijken (?) Lieve mensen, het wordt zo duidelijk voor mij ......GEEN DRANK MEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dag! Dus dag en weekend pact graag!! Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Ja Diesel, het lijkt me ook heel speciaal om Kerst&nieuw bij een warme temperatuur te vieren, zal wel heel vreemd zijn. Mijn zoon was er in de eerste instantie niet zo blij mee, hij vindt oudejaarsdag de leukste dag van het jaar. Hij is gek op vuurwerk. Dan is hij is hij de hele dag vanaf 10 uur in de weer met buurtkinderen en vrienden om vuurwerk af te steken. Ik ben altijd heel blij als het 1 januari is en hij al zijn vingers nog heeft. Zelf ben ik bang voor vuurwerk. Tine, heel herkenbaar Dagpact; Albert Lytse Igor Ans Rosa Aicha Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Moggûh! Vroeg uit bed geroggeld door de stoppenkastman Valt even later de stroom uit... Nah ja, we zijn er weer Nice one allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Trouwens.. Hij was al binnen voor ik de deur open kon doen Maar goed dat ik hier woon.. Muts! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Mijn geluk is nog steeds niet op.. Soms ben ik nieuwsgierig en kijk ik voorzichtig om het hoekje Nix! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Joehoe !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Goedemorgen allen! Meld me aan voor het dagpact: Albert Lytse Igor Ans Rosa Aicha Tine Jeannet Rosa, geweldig dat je naar Zuid-Amerika gaat. Ik wou dat ik meemocht:-) Is mijn grotendeels nog te exploren favoriete werelddeel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Ik heb foto's !! Overbelicht dus uitstekend om hier te plaatsen Eind van de middag haal ik de link weg voor zekerheid. Enjoy !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Hoejoe!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Hahahaha Is er eigenlijk al een feestdagenpact ?? Vast wel, ik ga wel even zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 wat een prachtig nummer toch wow... zeg hoe krijg ik zo een youtube nummer hier gekopieerd dat je het alleen hoeft aan te klikken en de juiste benaming ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 oh zie dat je het wel kunt aanklikken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 goedemorgen woman;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 hoi toine. ik las je net hier. hoe bevalt het met refusal? morgen ga ik naar de huisarts nl. en wou met haar praten en dacht........miss. het te vragen. lijkt me makkelijker zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Joehoe terug. Goedemorgen deze morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Goedemorgen. Woman:heart: Ik zie je lichaamsvormen slecht, toch wel belangrijk. Een soort overstraling. Maar, ik doe het je niet na. Wat een moed zo alleen on stage! Succes danseresje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden